23 Eylül 2011 Cuma

EMİN OKULDA :) ANAOKULU HAZIRLIKLARI

Evet oğlum artık oldu :) 
2.haftamız bitmek üzere.. ilk hafta öylesine takılmaya gittik günde 1 saat.. o da bahçede parkta oynamakla vs. geçti daha çok. o haftanın sonunda anne-baba olarak acı gerçekle karşılaştık : Anaokulu malzeme listesi :)

Son bir haftamızı aşağıda gördüğünüz kırtasiye malzemelerini almakla, tek tek etiketlemekle elimizde sarı fosforlu kalem aldıklarımız işaretlemekle, hiiiii şunu unutmuşuz bunu almadık gibi yürek hoplamalarıyla geçirdik..
Bir de hepsi tamamlanmadan getirmeyiniz kuralımız vardı ki ev kırtasiyeye döndü o yüzden..

Bu aşağıda gördükleriniz sadece yarısı kırtasiye malzemelerinin.. Nerdeyse tüm meslek kollarında çalışan arkadaş, akraba ve müşteri portfoyümüz olması dolayısıyla listenin yarısını bedavaya getirdik ho ho ho.. O yarısı sonradan geldiği için ve ben "yeter artık tırlatıcam bitsin şu malzeme tamamlama olayı" diye çığlıklar atar kıvamda olduğumdan o kalan yarı eve geldiğinde fotoğraf falan çekmedim..


İş sadece malzemeleri almakla bitmiyor tabii.. henüz anaokulu hakkında fikri olmayan arkadaşlar bakınız başınıza neler geliyor :)

Aldığınız bu her malzemenin üzerine tek tek isim yazıyorsunuz.. Sanırım minnak minnak etiketlere 8275836788632853 defa falan Emin yazdım..

Önce sadece kutulara etiket yapıştırdım anaaa hemen bitti dedim kendi kendime.. Ama sonra bi kurt düştü içime.. Ya bu çocuklar boya falan yaparken kalemleri karışır sonra çığlık kıyamet kavga ederler senin benim diye.. 
Okulun ilk günü camdan baktığımda gördüğüm manzara şöyleydi çünkü : Emin'in elindeki suluğu almaya çalışan ve vermediğinde elindeki ayıyla kafasına kafasına vuran bi çocuk.. Ve "ayyy ilk dakkadan gitti çocuum" diye fenalıklar geçirmeye yer arayan ben.. Neyse öğretmenimiz saniyesinde müdahele etti.. Ve suluk o çocuğunmuş ayrıca :P Suluklar da etiketlendi hemen tabii.. Sonra ertesi gün baktım bunlar kanka olmuşlar :)

Yani toparlıyorum.. Dedim bu boyalar karışır haydi baştan çıktı kutular poşetten.. Bi yandan da diyorum "bunu tek yapan ben miyim acaba? öğretmen benim manyak olduğumu düşünecek" neyse face sayfamızdaki anaokulu öğretmeni arkadaşlardan olumlu tepkiler aldım da içim rahatladı :) Bütün boya kalemlerini tek tek etiketledim :)

Sonra tam bitti oh derken içime bi kurt daha düştü.. Mükemmeliyetçilik huyuma ! Bu sefer bu etiketler ya çıkarsa sıkı olmadı sanki derdi baş gösterdi.. Pastel boyalara falan tam yapışmıyor çünkü.. Haydi bi daha baştan aldık etiketlerin üzerine bant geçtim bi de..
Sonra eserlerimin karşısına geçip sırıttım ama :) En sonunda içime sindi çok şükür.. Sonra küçük malzemeleri saklama kaplarına yerleştirdim..


Sonra her yanımız karton, elişi kağıdı, renkli dosya kağıdı vs. oldu.. Hani hediye geldi ya onlar sağolsunlar fazla fazla koymuşlar bi ara yerlerde kağıt sayıyordum ağzımda kalem listeyi çiziktirerekten her renkten 5'er tane falan şeklinde.. Ellerim falan kağıt kesiği oldu hep.. En sonunda onlarda hallolduktan ve Yasin market alışverişini de yaptıktan sonra poşetler kapıdaki yerlerini aldılar çok şükür.. Sanırım hiç almadığımız kadar çok tuvalet kağıdı aldık..

Amaaaa işin en güzel yanı bütün sene başka bişey istemeyecek olmaları hoho :) Aynı hengameyi kaldırmaz bu bünye kırtasiyeye doydum yeminle.. Haa işin bir de Emin'i zapdetme boyutu vardı ki o apayrı bi konu.. Hayır ben kendimi tutamıyorum öyle güzeller ki çocuk napsın.. Hep sipariş verdim Yasin'e "bana da al bunlardan bana da bana da :)" şeklinde.. Simli kalemler falan var tam benlik bayıldım :)

Sonra bi de ve ayakkabısı krizi çıktı.. Bizim ki şimşek mc quenn'li olsun istedi valla benim hiç ümidim yoktu ama kahramanım Yasin onu da buldu getirdi ve bu duruma çok sevinen Emin gece kutusuyla yattı :) Onun okulda kalacağını kabullendirmem baya uzun sürse de artık ses etmiyor.. Sabahları arkasına bakmadan koşa koşa okula girmesinin okulu sevmesi kadar ayakkabılarla da ilgisi olduğunu düşünüyorum ben :)


İşte böyle..son dönemlerde hayatımız çocuklara endekslenmiş durumda.. Tek konuşabildiğimiz şey "kıza ne alınacak, oğlanın ne eksiği var ?" konuları.. İkisinin hazırlıkları üst üste geldi ne şanslıyız :) 
Gündüz etiketleme yapıp akşam bebek çamaşırı yıkadım son bi haftadır.. Fiyonk bebeğin dolabı geldi yerleştiriyorum yavaş yavaş paylaşırım.. Çamaşır yıkamalarım şimdilik bitti.. Ama o yıkananların daha çeyreği bile ütülenmedi.. Kolay gelsin bana :) 

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it