20 Eylül 2011 Salı

FİYONK BEBEĞİN BOL FİYONKLU , BOL PUANTİYELİ KOMBİNLERİ :)


Benim en çok sevdiklerimden biri bu kombin oldu.. Gri ve siyah renk var, fiyonk var, puantiye var,totosu süslü çorap var.. Tüm benlik şeyler bi arada.. Bunu siyah bi elbiseyle hayal ediyorum..

Hırka H&M bebek.. Fiyonkların arkasında klipsler var ikincisini ters fotoğrafladım görebilirsiniz.. İstediğiniz yere tutturuyorsunuz.. Ben yaka kenarına taktım hırkanın..


işte bu şekilde ister sağa ister sola istediğin yeri fiyonklayabiliyorsun klips sayesinde..

Bu da bir diğer tacımız kelebekli..




Yakından görünüşü.. Sanırım bu tarz taçlardan seri yapacağım :)



Bir diğer kombinimizde yine bol miktarda fiyonk ve puantiye içeriyor :) 

Takım babaannemizin hediyesi.. Bağcılar ÇikoBy mağazasından.. Ve Fiyonk bebeğin ilk cicisi olma özelliğini taşıyor aynı zamanda..  



Aksesuarlarımızı yakından incelersek,

Beyaz converseleri ben aldım yine ÇikoBy mağazasından.. Taban puanları takıma uydu..

Kenarı ponponlu pembe çorapları Yasin aldı.. Baştan beri hep sorunlu bi bebek olması ve sürekli kaybetme korkusu yaşamamız sebebiyle Yasin uzun süre dillendirmedi hiç kızı olacağını.. Kendince fazla bağlanmak istemedi.. O yüzden bunları alıp gelmesi çok duygulu bi andı benim için..

Saç bantını ben süsledim. Fuşya boncuklu bileklikte aslında peçete halkası :) 


Takım H&M.. 

Kırmızı ayakkabılar Emin'e ait.. İnternetten açık arttırmayla almıştım bunları.. Çok az kullanıp büyüdü hemen kardeşine kısmet olacak inşallah.. Takıma da uymuş baya di mi ? 




Birbirine uyup beni şaşırtan kombinlerden biri de bu..

Takım ablamdan hediye :) Çok güzel rengine,uyumuna bayıldım



Bu patikleri Yasin'in arkadaşı Tolga abimiz Emin'e hediye getirmişti başka cicilerle birlikte.. Emin'den kalma yani.. Bunları giydirme fırsatım hiç olmadı hatta kutularından bile çıkaramadım.. Sanki Fiyonk bebeğin bu takımını bekliyorlarmış değil mi ? her ikisi de acayip uydu..

Saç bantını yine ben süsledim..peçete halkamın süsüydü bu kopmuştu.. Beyaz saç bantına yapıştırdım silikonla :)



Ablamın hediyesi bayıldığım cicilerden biri daha.. Altı tüllü elbise.. Rengine uyumuna özellikle bayıldım.. Çiçekler çok net çıkmamış ama gri ve pembe renklerde..

Ayakkabıları yine ablamla birlikte Lc Waikiki'den aldık.. Pembe çoraplarımızı da Emin seçti :) 3'lü takım halinde satılıyordu.. Fuşya ve sarı rengi var bundan ayrı olarak..



Bu takımda babaannemizin hediyesi.. Kırmızı beyaz da en yakıştırdığım renkler birbirine..

Saç bantını ben süsledim yine.. Ayakkabılar yine Emin'e ait.. Yukarda kombinde kullandığım ayakkabılar. Bu takıma da çok uydular..




Yine ablamın hediyelerinden biri.. 
Ayakkabılarımızı yine Emin seçti.. Çoraplarda Yasin'in aldıklarından.. Ponponluyla aynı akşam getirmişti bunu da..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa