30 Eylül 2011 Cuma

HAMİLELİK DÖNEMİ ANNE İHTİYAÇLARI : LOHUSA PİJAMA ve NEVRESİM TAKIMIM..

Hep Rana'nın hazırlıklarını paylaşmak olmaz tabii sıra biraz da bende :) 
Hastanede kısmetse doğum sonrası giymek için pijama takımı istiyordum ben.. Emin'de gecelik giymiştim ve hiç rahat edememiştim.. Ve işte takımım.. 

NBB'den..

Eylül 2015 Tarihli ekleme dip not : Sabahlığı https://instagram.com/modarana/ dan alışveriş eden bir müşterimin kargosuna ekleyeceğim ücretsiz olarak.. Hastanede doğum sonrası fotoğraf çekinirken üzerime aldım sadece yepyeni ve tertemiz duruyor..

İsteyenler bana ulaşın : catikatiilkay@gmail.com


Altı hamile pantolonları gibi ayarlanabiliyor.. Kademeli lastikli yani.. Sabahlığı en sevdiğim parçası oldu takımın.. 

Ve bu güzel çarşaf ve yastık kılıfları da arkadaşımdan hediye.. 


Fotoğrafı net çekmemişim çok fazla.. Ama mor çiçekleri belli oluyor.. Öyle güzel uydu ki lohusa pijamama onu da lohusa çarşafı olarak hayal ettim ben..
Kısmet olursa bebeğmle hastaneden eve döndüğümde bu çarşaf karşılayacak beni..

Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa