6 Eylül 2011 Salı

İKEA, BEYAZ MASA -BANK TAKIMIM

Bana en çok sorulan sorulardan biri bu.. masamı nerden aldığım.. hatta taliplileri bile çıkıyor satmayı düşünmez misin diye ? :)

Masam İKEA'dan.. geçen gitmemizde gördüm kendisini hemen fotoğrafladım fiyatlarıyla birlikte.. isteyenler İKEA'dan alabilirler..

tek tek satılıyor siz takım yapıyorsunuz.. yani sandalye fiyatları adet fiyatı.. benim bankım var ama bu kez bank göremedim belki bitti belki üretmediler bu sene bilmiyorum..

bunlar bahçe mobilyası olarak geçiyor yalnız.. sadece yaz sezonunda satılıyor bu yüzden.. normal yemek masaları bölümünde aramayın aşağıda bahçe mobilyaları kısmındalar..

ve son olarak benim masamın üzerinde cam görünümünde, cam kalınlığında kalın bi muşamba var.. o İKEA'dan değil pazarda muşamba masa örtüsü vs. satan yerler vardır bilirsiniz.. ordan kestirdim..hem masayı koruyor hem aralıklı yerlerden ekmek kırıntısı vs. dökülmesini engelliyor.. 

2016 tarihli dipnot : Fiyatlar değişmiş şimdi tabii :) bu yazı 4-5 yıl öncesine ait.. Sandalye iki katı olmuş mesela.. 




Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

12 yorum:

  1. Masa güzel ama yinede o masayi daha güzel yapan sofralarin diyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. bu blogerler ikeadan reklam parasi almali bence:))

    YanıtlaSil
  3. Keşke biri alsa da bana hediye etse şeffaf muşambasıyla :))

    YanıtlaSil
  4. masa güzel görünüyor. ikea olan bi şehire taşınayım bide burdan tainimiz bi çıksın, bende ikeaya gideceğim.. çok şanslısın. istediğin herşey var istanbulda :))

    YanıtlaSil
  5. Masa gerçekten çok güzel, ama senin evine daha çok yakışıyor:))

    YanıtlaSil
  6. Beyaz mobilyaları çok seviyorum, istediğin her renkle canlandırabiliyorsun. Şeffaf muşamba fikri de çom iyiymiş teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. kelebekim,işte güzel bakan bi gözün sahibinden ancak böyle güzel bi yorum çıkar :)

    taha's mama ,peçete verse de olur bana :)

    kıskardeş derya,o da olur bigün inşallah :)

    yaren,teşekkür ederim hemen git..evet malesef İstanbul ve büyük şehirler dışında yaşayan biçok arkadaşım herşeyi bulamamaktan şikayetçi..

    pembe gönlüm sende,teşekkür ederim canım :)

    hintcevizi,aynen öyle zemin beyaz olunca gerisi sana kalmış oluyor..

    YanıtlaSil
  8. ah keşke bir ay önce yazılsaydı bu post masanı çok beğeniyodum ama kısmet değilmiş :( çünkü ramazanın ortasında katlanır bi masa aldım evime :(

    YanıtlaSil
  9. sevgili çatı katı demicem ablacımm demek istiyorum. yaa beni okadar mutlu ettinki anlatamam.bloğumun ilk üyesi olmuşsun yaa çok teşekkür ederim.kimse olmadan yazmak bile gelmiyo içimden inan.seni senelerdir takip ediyodum.sen benm için sanki ünlü biri gibi olmuştun.ama şimdi bana değer verip üye olman çok mutlu etti beni.kendi kendime demiştim ilk üyeme çekilişsiz hediye göndermek istiyorum demiştim.lütfen sana nasıl ulaşıcamı bana bildirirsen daha çok mutlu olurum.bu konuda daha acemiyim bide eşim bi şartla kabul etti.fotomu yayınlamıcakmışım:(( neyse ama seni kazandımya o yeter bana.amaa unutma lütfen sana ulaşabilicem bi adres istiyorum.kendine çok dikkat et olurmu bizim için.senin yazdıklarını okumuk büyük bi keyif bizler için..offf çokmu yağ çektim nedir:)))yok yok gerçekler bunlar

    YanıtlaSil
  10. masa çok şık cnm, şölee donatılmış bir sofrayla resimlerini bekliyorum :) banada beklerim :) sevgilerle

    YanıtlaSil
  11. Fıstklar misafir ve aniden süpriz yapıp Antalya'dan gelen ablam nedeniyle yorumları cevaplamadan direk onayladım sadece..ilk fırsatta bakacağım sevgileerr

    YanıtlaSil
  12. YARDIM....

    arkadaşlar ve tabi ki İlkay Hn

    Bank lı masalar kullanışlı oluyor mu ?
    Bende almak istiyorum fakat 1 kere alınacağı çok fazla düşünüyorum.
    Almak istediğim model KOÇTAŞ ta satılan , arkası olmayan bank masanın altına giriyor.(yerim dar yer kaplamasın die :S )
    Eşim KULLANIŞSIZ evlere gitmez daha büyük salona , cafe mutfak ta olur diyor..
    Almak istediğimin arkası yok yani yaslanma yeri yok bu eksi
    yerim dar oldugu için sandalye gibi olmaması artı
    Eksisi 3 kişi ? oturabilir mi ?

    çay partisinde hayal edin ;

    3 kadın yan yana 1 bankta
    3 kadın da karşıda bankta
    ortada sandalye
    sizce
    RAHATÇA OTURUP çay vs keyif
    dedikodu , sohpet
    yapabilir mi ??

    sıkış sıkış mı olur bankta oturma
    bide arkası yok rahat olur mu ?


    7 tane sandelyem var ayrıca banklar kullanışsız olursa onlarıda kullanabilirim fakat masraf yapıp çok arzu edip alırsam kullanamazsam da çok üzülürüm..

    Lütfen fikirlerinizi yazın.

    Teşekkürler

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it