18 Eylül 2011 Pazar

TRENDY MOMMY KARIN TAŞIYICI..HAMİLELİK DÖNEMİ ANNE ALIŞVERİŞİ..

Hamilelik dönemi anne alışverişinde doktor tavsiyesiyle edindiğim , yine benim memnun kaldığım bi ürün.. Hamilelikle karnın büyümesiyle birlikte bel ve sırt ağrısı çeken (başta ben :) anne adayları için bana göre çok faydalı..

Trendy Mommy karın taşıyıcı.. Tarif etmem gerekirse korse gibi.. Ama tabii korse değil.. Çok yumuşak rahatsız etmeyen, asla sıkmayan bi dokusu var.. Karnınızı destekleyip sırta ve bele daha az yük binmesini sağlıyor.. Ben gün içerisinde özellikle bi yere gideceksem yürüyeceksem takıyorum mutlaka..

Kısa kısım belinizi kavrıyor geniş taraf zaten malum karnınızı destekliyor..


Benim gibi bel ağrısı çekiyorsanız tavsiye ederim..

Beden konusuna gelirsek ben hamilelikten önce 36/38 bedendim.. Şu an 11 kilo almış durumdayım.. Bedenim hakkında bilgim yok ama  S/M olanını aldım yine.. Oldu.. Benimle karşılaştırabilirsiniz kendi bedeninizi..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa