2 Ekim 2011 Pazar

BEBEK HAZIRLIKLARI : BEBEK ÇANTASI

Normal bebek çantalarını sevmiyorum.. Emin'de vardı çantamız takım olarak.. Hani 5 parça oluyor ana kucağı vs. ile birlikte.. Hatta adını çıkaramadım şimdi minik yatak gibi bi şeyi de var takımın onu Rana'da da kullanacağım inşallah.. Çantasını çok kullanmadım ama takımın bebek çantası sevmediğimden.. Geçen yıl da  Emin'in beşiğini sattığım arkadaşa verdim o kullandı değerlenmiş oldu..

Yani bebek çantası istemiyordum.. Ama spor çanta tipli bi şey de istemiyordum biraz bakınmış ama bulamamıştım seveceğim bi şey taa ki ablam gelene kadar..

Bu çantayı görünce gülmeye başladım ben " bebek çantamı buldum" diye :) Ablam da hemen dedi "biliyordum zaten el koyacağını senin için aldım aslında" diye :) 

Böylece tam istediğim tarzda bi bebek çantası bulmuş oldum..


Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com


Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it