29 Ekim 2011 Cumartesi

EMİN'İN 5.DOĞUMGÜNÜ VE KONFETİ MACERASI :)

Bu sene  3.5 kişilik çekirdek aile olarak kutladık kuzumun doğum gününü daha önce belirttiğim gibi.. Ama ne yalan söyleyeyim bütün gün işimiz olduğu için Emin'in uyku saatine yakın eve girsek ve apar topar bi şeyler yapsak da Emin'in en mutlu olduğu doğum günü oldu bu.. Hiç yorulmadığım için benim de :)

Soframız işte bu..


Pastasını da Emin kendi seçti hatta aylar önce görmüştü bunu pastanede.. O günden beri dilindeydi uğur böcekli pasta.. Muradına erdi sonunda.. 

Yalnız 3.5 kişilik çekirdek aile olarak kutlasak da hediye bakımından baya verimli bi doğumgünü oldu :) 


Veee gecenin bombası konfeti :) 
Emin çok istedi Yasin'de aldı patlatalım dedik..

Şöyle ki geçen yıl ki doğum günümüzde de konfeti patlattık ama o konfeti kocaman parçalıydı.. Yani toplasan içinden 30-40 tane nerdeyse 5'er cm'lik parçalar çıkmıştır en fazla.. Patlattık ve elimizle topladık bitti..

Ama bu sene ki konfetimiz fenaydı :) Bakınız aşağıdaki fotoğraflar.. Binlerce küçük parça çıktı içinden.. Parçayı bırak sim boyutundalar nerdeyse !


 Yasin patlatıyor şimdi konfetiyi hatta patlatamıyor baya bi süre :) Biz habire Emin'i uyarıyoruz "korkma ses çıkacak patlayınca korkma" şeklinde.. Bin kere söyledik nerdeyse ama hala patlamış değil konfeti :) Sonra birden patlattı bende videoya çekiyorum her yer ışıl ışıl oldu yağmur gibi parlak parça yağıyor.. Ben önce bağırıyorum "harika harika !" diye..
Sonra aklım başıma gelip temizleme anının nasıl olacağı aklıma gelince ses tonum bi değişiyor ama hala harika demeye devam ediyorum :)

"Harika harika ahahahaha (acı acı gülmeye başladım burda :P) Harika ahaha harika ha ah aha aha ha harika aşkım sen bunun doğru konfeti olduğuna emin misin ? Ha ha harika !"
keşke video ekleyebilseydim çok komikti :)

Sıyırdım yeminle ! Tek tesellim bu işi terasta yapmış olmamızdı.. Sonra bildiğin fırça süpürgeyle bi araya süpürdü Yasin bunları bahçede sonbahar yaprağı temizler gibi.. Geceydi çünkü makine açmadık o saatte.. Ertesi gün çektim makineye ama ne komikti üstümüzden başımızdan saç diplerimizden uzun süre minicik minicik simli kağıtlar topladık günlerce.. Parıltı ailesi olduk o gece resmen.. Konfetiye bulandık bildiğin :)

3 tane almış bi de konfetiden Yasin.. Emin bayıldı tabii ışıl ışıl.. Zırt pırt soruyo bana şimdi bi daha ne zaman patlatıcaz diye.. Kardeşin doğunca patlatırsınız dedim.. Ama evde değil parkta sokakta dışarda bi yerde haha kalbim dayanmaz aynı manzaraya bi daha..

Diyeceğim o ki alacağınız konfetiye dikkat edin :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it