10 Ekim 2011 Pazartesi

KENDİ YAPTIĞIM BEBEK ŞEKERLERİMİZ :)

Bebek şekerine benzemeyen bebek şekerlerimiz :) Zaten adı öyle yerleşmiş dilimize diye bebek şekeri diyorum.. Zira dışı bebek şekerine benzemediği gibi bizim kutuların içinden şeker de çıkmayacak :) 

Hiç bir konuda  klasik, standart, bilindik şeyleri sevmiyorum.. Hayallerim arasında hiç tüllü, üzeri bebek figürlü , mıknatıslı bebek şekeri deyince akla gelen modellerden yoktu.. 


Hani Emin'in okul postunda yazmıştım.. Kağıttı kartondu elişi kağıdıydı bu tür şeyler hediye geldi diye.. Fazla fazla koymuşlardı sağolsunlar.. Sanki beni düşünmüşler :) Evde bi dünya renkli fon kartonu var yani.. Anında gözlerim parladı.. Malzeme bol yani dedim "kutuları ben yapacağım"  Yasin güldü.. Bende ona güldüm :)

Yaptım da :)  Son derece içime sindi.. 
Ne rengine karar verebildim ne süslemesine.. Bende hepsini birden yaptım rengarenk oldular :)

kutulardan sipariş verebilirsiniz.. catikatilkay@gmail.com


Bunlar henüz bi kısmı.. Hazır olanlar yani.. Merak eden arkadaşlar için hemen postu hazırlamak istedim tamamının bitmesini beklemeden.. Yoksa daha çok renk var kesilmiş, kutu olup süslenmeyi bekleyen.. Daha sonra başka postlarda , içlerinde kullandığım malzemeyi, bunlardan farklı olarak yapacağım süslemeleri ve diğer renkleri paylaşacağım yaptıkça..

Şimdi ben postu yayınlayıp kaçarken siz kutularıma yakından bakın :)








Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa