12 Kasım 2011 Cumartesi

BEBEK HAZIRLIKLARI : BEBEK BAKIM ÖRTÜSÜ..

Bebek alışverişi listemde ilk sıralarda olan bi üründü bu.. Bebek bakım örtüsü..


Tecrübeli anneler bilirler bu ürünü.. Ben yeni anne adayları için paylaşacağım.. 
Bebekler genelde altları açıldığında yeni bezi takana kadar kazalara sebep olurlar etraf bi miktar batabilir.. 
En azından Emin öyleydi.. Ne zaman altını açsam rahatladığından mıdır nedir salıverirdi :) Alt açma setlerini sürekli yıkamamak için bu ürün çok ideal.. Benim elim kolum olmuştu o zamanlar.. 
Deseni de değişmiş o zamandan beri.. Çok daha sevimli şimdi..


Aynı zamanda hastane, avm gibi yerlerde de çok kullandım.. Sırf ortalık batmasın diye değil bazen hijyenik bi ortam bulmakta da zorlanabiliyorsunuz.. Alt açma setlerini her zaman yanınızda taşıyamıyorsunuz.. Bu çantada bir adet bez kadar yer kaplıyor en fazla.. 

Ve Emin'i bezden ayırdığım zamanda önlem olarak gece yatağına sererek kullanmıştım.. Şiddetli tavsiyemdir.. Marketlerde bez reyonunda bulabilirsiniz..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa