14 Kasım 2011 Pazartesi

BEBEK HAZIRLIKLARI : SÜSLEDİĞİM SEPET BEŞİĞİMİZ..

www.tips-fb.com
bu sepet beşik Emin'e aitti aslında..biraz modifiyeyle Emin beşiğinden Rana beşiğine dönüştü :) 


sepeti amcam hediye etmişti Emin'e hamileyken.. gördüğünüz beyaz kısımları yani içini ,yatağını kayınvalidem dikmişti.. hatta çift taraflı kullanılabiliyor..iç kısmında kırmızılı desenli bi kumaş var..ister beyaz tarafı ister kırmızı tarafı kullanabiliyorsunuz.. 
ama ben beyaz tercih ettim yine hem pembeyle kombinlemek için, hemde büyük beşiğimize kırmızılı nevresimler diktirdim küçük beşikte ondan farklı olsun pembe olsun dedim..

Emin'in beşiğiyken benim yaptığımdan farklı şekilde mavili beyazlı tülleri vardı üstünde..eski bir fotoğraf aradım lakin bilgisayarda bulamadım.. ama süslenmeden önceki ham halini buradan görebilirsiniz.. face sayfamızda canlı yayında süslemiştim de kendisini :)


nasıl yaptığımdan bahsedersek altta görülen kısmı şu şekilde yaptım : şerit halindeki dikdörtgen tülü burada anlattığım mantıkla (orda yuvarlak hale getirmişim burda serbest bıraktım ) büzdürerek pileli hale getirdim.. kenarlarından beşiğin beyaz kısma diktim..

sonra dikdörtgen şeklinde büyük parça tülü elimle toplayarak duvak gibi bi hale getirip kurdelayla bağladım.. herhengi bi dikiş vs. yok..sadece biraz pay bırakıp elimle büzdürdüm ve bağladım.. aşağıda görülen fiyonklu kısımdan bahsediyorum.. bağladığım kısmı o fiyonkla kapattım..
üstünde bıraktığım o 10 cm'lik pay kısmına elimle şekil verip yelpaze gibi bi şekle soktum.. fiyonkun hemen üstündeki kısımdan bahsediyorum..


aşağıdaki fotoğrafta görüldüğü şekilde yelpaze gibi olan kısmı tepesine ortalayıp beşiğin etrafına yaydım duvak benzeri hazırladığım tülü.. sabitleyecek şekilde büyük yorgan iğnesi kullanarak beşiğin beyaz kumaşına diktim rastgele yerlerden..


yine fiyonksuz olmazdı tabii :) hazırladığım büyükçe fiyonkları da silikonla yapıştırdım..


işte bu kadar :) 

tamamen spontane gelişti böyle süslemek..başlarken aklımda hiç bişey yoktu fiyonklardan başka..öyle mi yapsam böyle mi yapsam derken uydurmuş oldum bişeyler.. tül ucu ucuna yetti çok şükür..ben çok sevdim.. 

ablamın hediyesi pembe battaniye de içine tam uydu..şimdi hayırlısıyla Ayşe Rana'yı bekliyoruz içine yatırmak için..

herkese öpücükler..

12 yorum:

  1. Rabbim hayirli karsilayip büyütmeyi nasip etsin bu Rana'yi :)
    Bakalim bu besigin daha kac halini görücez insallah :)))

    YanıtlaSil
  2. Ama ben bu beşiği yerim ki :) ondan sonra yeni bir beşik yapmak zorunda kalabilirsin ablacım ehehe, ayy bayıldım ya, içinde uyumak istedim bi an, pofuduk pofuduk ne güzelde olmuş, mışıl mışıl uyuyacağından eminim Rana'nın içinde, fiyonkları falan çok tatlı çok şeker olmuş, almaya kalksan bu kadar içine sinenini bulamazdın ablacım heralde, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. tabiki yine harikalar yaratmışsın ablacım beşik çok güzel olmuş valla..mışıl mışıl uyusun rana bebecik..:)

    YanıtlaSil
  4. gülita
    vaayyyyy....bu ne yaa bebışle ılgılı her postta doğurasım gelıyo valllaa cok seker yaptıgın hersey...ayrıca yakından takıp edıyorum bebısımde oldugunda sık sık basvuracagım bloguna...tesekkurler

    YanıtlaSil
  5. Cicili bicili tam bir kız çocuğuna göre, güle güle yatsın uyusun büyüsün RaNa...

    YanıtlaSil
  6. Canım emeğine sağlık bi sepet bu hale nasıl gelir en belirgin örneği bu :) Daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
  7. O kadar tatlı bir blog ki hergün takipteyim,Rana için bu hazırlıkları görünce insanın bebek olup karnına giresi gelio yani maşallah diyorum,Allah mutluluğunuzu daim etsin inş.Yalnız o kadar fiyonk yada herşeye fiyonk koymayın bence,fiyonk evt güzel bir aksesuar ama herşeyde olunca bi yerden sonra göze batıo halbuki siz göze hitab etsin hoş gözüksün diye kullanıosunuz tabiki sizin kararınız :) dilerim inş sağlıklı bi şekilde kavuşursunuz fiyonk bebeğinize

    YanıtlaSil
  8. ay çok hoş olmuş ablacım.....elelrinize sağlık..ama AYŞE RANA'DAN önce ben uyusam olma mı?:)güzel güzel uyur inşallah Ayşe Rana 'mız...büşra denek

    YanıtlaSil
  9. laylam facede de dediğim gibi bu kadar yeter hehe daha fazla kullanmiim ben bu beşiği 2 tane tamamdır :)

    yegane,ayıp ettin tatlım istediğin beşik olsun :) beğenmene çok sevindim yakından görmeye de bekleriz :)

    cicibici,teşekkür ederiz ablası öperiz seni :)

    gülita,beklerim her zaman :) o durum bende de vardı bebekle ilgili bişey görünce doğurma isteği..hepimiz aynıyız sanırım :)

    sinejan,teşekkür ederim canım beğenmene sevindim :)

    sonaycım sağoalsın :) seni de bekleriz inşallah yakından görmeye :)

    adsız,çok teşekkür ederim güzel sözlerin güzel dileklerin için :) aslında göze hoş gelsin diye değilde tamamen kendim için,kendi gözüme hoş geldiği için yapıyorum :) fiyonk yapmayı da onu her yerde kullanmayı da çok seviyorum.. zevkler tutarda beğenen olursa ne ala..ekstra mutluluk bana.. beğenilmeyedebilir o zamanda problem yok :)

    YanıtlaSil
  10. Büşra olur tatlım gel açılışı yapalım :)

    YanıtlaSil
  11. yarın ilk otobüsler geliyorum..:)büşra denek

    YanıtlaSil
  12. Ne guzel seyler cnm bunlarr..allah anali babali buyutsun:)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU