29 Kasım 2011 Salı

AYŞE RANA'NIN GELİŞİYLE İLGİLİ : DOĞUM ve DOĞUM SONRASI HABERLER :)



Kendini her daim atom karınca zanneden, ordan oraya zıplayıp her şeye yetişen ben şu sıralar nefes almaya vakit bulamıyorum :) İki çocuklu hayat bütün ihtişamıyla başladı.. Bugün itibariyle Rana 1 haftalık oldu bile :)

Tebrik için o kadar çok yorum ve mesaj aldım ki anlatamam.. Bu kadarını beklemiyordum.. Malesef ki tek tek dönemedim yetişebilmem mümkün değildi.. Ama her bir yorumla ayrı ayrı mutlu oldum.. Hepinize içten dualarınız,güzel dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum bir kez daha.. 
Bizden ve doğumdan bahsedeceğim şimdi biraz vakit bulmuşken.. An itibariyle evde hummalı bi çalışma var temizlik yapılıyor beni yalnız bıraktılar Rana'yı uyuttum geçtim pc başına :) Yorumlar arasında denk geldiğim bir sürü soru oldu tek tek dönemedim şimdi biraz cevaplamış olacağım merak ettiklerinizi..

-Rana 21 Kasım pazartesi akşamüstü 5 gibi doğdu.. 

- Daha doğmasına vardı ancak doktorum gördüğü sorunlar sebebiyle erken almaya karar verdi.. Doğum sonrasında 1-2 gün daha bekleseydim dikecek yer bulamayacaktım dedi.. Zor toparlamış beni.. Rahim duvarında incelme vardı gibi bi şeyler söyledi.. Zor bi doğum olmuş onun için..
Ben zorluğunu doğum sonrası çektim ama bir de plesanta yapışması nedeniyle resmen kazımak zorunda kalmış benden ayırabilmek için.. Yani normalden uzun ve zorlu bi sezeryan oldu..

- Doğum sonrası şiddetli ağrılar çektim.. Sanki doğum sonrası doğum sancısı çeker gibi :) Sürekli ağrı kesici iğneler oldum zaten kolumda da sürekli serum vardı.. Ve saatlerce ayılamadım.. Beynim ayıldı fakat görme bozukluğu yaşadım.. Her yer bulanıktı.. Rana'nın yüzünü seçebilmeye başladığımda gece yarısı olmuştu.. Hep etrafa sordum sağlam mı bi şeyi var mı diye ? 
Ama o halde bile espri yaptım "doktor göremiyorum nayıır göremiyorum " diye :)

- Hastanede 2 gece kaldık..doktorum salmak istemedi.. Zaten bende eve dönmek istemedim çünkü o ağrı kesici iğneler olmadan nefes alamıyordum işime geldi yani 1 hafta kal dese kalırdım :)

- Rana'nın fotoğrafını isteyen arkadaşlar vardı ama malesef Yasin'den izin çıkmadığı için ekleyemeyeceğim.. 

-  Bu arada benim böyle zorlu geçirmiş olmam hamileliğimi ve doğumumu kimseyi etkilemesin sakın.. Kendinizle kıyaslamayın eğer hamile varsa yazdıklarımı okuyan.. Benimki ilk günden beri sorunlu bir hamilelikti.. Bir hamilelikte olabilecek her şey başıma geldi.. Doğumunda sorunlu olacağını biliyorduk biz zaten.. Hoş ben bu kadarını tahmin etmiyordum ya neyse :) 
Bir süre sonra paylaşmayı kestim sorunları.. Ama her kontrolde mutlaka bi sorun çıktı.. Tek bir gün oh deyip rahat nefes alamadım.. Paylaşmayı bırakın kendimde düşünmedim hiç üzerinde.. Hep neşeli bi ruh halindeydim farkındaysanız.. Aklımı hep başka şeylerle meşgul ettim.. Başka hiç bi şey düşünemeyecek kadar  yordum beynimi..

Her kötü haber aldığımda ilk gün bi kabullenememe durumu oldu.. Ama ertesi gün hazmedip geride bıraktım her şeyi.. Teslimiyet duygusu gelişti..Ben ne zaman "tamam hazırım ne olacaksa kabulüm" dediysem o sorunlar birer birer halloldu.. Allah önce korkutup sonra sevindirdi her seferinde.. Yani diyeceğim o ki bunlar sıklıkla yaşanan şeyler değil.. Benimle kendinizi kıyaslamayın sakın.. Benim türlü rahatsızlıklarım var o yüzden böyle oldu.. Yoksa hamileliklerin büyük çoğunluğu gayet rahat ve sorunsuz şekilde ilerliyor. 

- Rana'ya dönersek sarılık olduk.. Bu da beklediğimiz bi şeydi Emin'de olmuştu sorun etmiyorum onu o kadar.. 

- Dün gece itibariyle göbeğimiz düştü :) 6 günlükken.. Sanki biraz erkendi ama ben rahatladım zira ucundaki aparat beni geriyordu canını yakıyor mudur diye ? 

- Emin hiçbir problem yaşamadı şimdiye kadar biraz huysuzluk yapması dışında.. Ama bizde önlemlerimizi aldık onu da her şeye dahil ettik mesela öğretmen ve doktor önerisiyle.. Hastanede bizimleydi.. Kardeşini sevmesine izin verdik her istediğinde.. İstediği oyuncakları aldık kardeşin sana hediye aldı diye.. Ama bizimkine yediremedik tabii bunu :) gözlerini devire devire "kardeşim alamaz ki bana oyuncak annem onu internetten aldı baba kredi kartıylaa" dedi :) 
Şimdi de arada evdekiler bebekle ilgilenirken ben sırf onunla ilgileniyorum.. Bi problemimiz yok şimdilik çok şükür..

- Doğumdaki tüm olumsuzlukların dışında bana hastanede prensesler gibi baktılar.. Hastanede çalışan arkadaşımızın jestiyle suit odada kaldık.. Harikaydı her şey Allah razı olsun ondan.. Odaya girip çıkan hemşirenin, doktorun haddi hesabı yoktu.. Her saat başı ben uyurken bile kontrol ettiler sürekli gözlem altında tuttular.. Aklıma takılan saçma sayılabilecek her sorduğuma itinayla cevap verdiler... Çok memnun ayrıldım..

Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it