Çok şık % 100 Twill İpek İthal Eşarplar için fotoğrafı tıklayınız ! ( bazı modeller tükendi lütfen stok sorunuz.. )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

11 Kasım 2011 Cuma

DOĞUMA HAZIRLIK : HASTANE ODASI YA DA MEVLÜT İÇİN BARDAK SÜSLEME :)

www.tips-fb.com

birdenbire 80 tane köpük bardağınız olursa bi şekilde değerlendirmeniz gerekir  :)



Emin'in okulundan sadece 3 adet köpük bardak istediler elişi derslerinde kullanmak üzere .. 40 tane ben aldım.. 40 tane de Yasin almış :) 


elimde 77 adet bardakla kalakalınca aklıma onları süsleyip hastane odasında kullanmak geldi.. 

işte hazırlık aşamaları..fiyonksuz olmazdı tabii :)


bunları da Yasin tasarladı..bebek şekeri kutularımızda kullanmak üzere hazırlayıp yazıcıdan çıkarmasını istemiştim o da rengarenk ve farklı  yazı karakterleriyle hazırlamış..bayıldım :)

pembe renkli olanları seçtim bardaklarda kullanmak üzere..



bebek şekeri kutularından kalan parça fon kartonlarını ufak ufak kesip biraz daha belirginleştirdim yazıları..



ve sonuç.. böyle bişey çıktı ortaya :)



isim kısmını kartona yapıştırıcı ile yapıştırdım.. kartonu bardağa bant ile tutturdum..fiyonklar içinde silikon kullandım.. 


ben hastane odasında kullanacağım inşallah.. daha sonra mevlüt içinde yapabilirim belki bu şekilde belki daha farklı bişeyler.. çocuklarınızın doğumgününlerinde vs.de kullanabilirsiniz..fikir olsun.. 


dipnot : bugün face sayfamızda duyurduğum üzere biraz geri çekiliyorum artık.. postlar genelde otomatik yayınlanacak, yorumlarınıza da tek tek dönemeyebilirim ama siz beni yorumsuz,yalnız ve duasız bırakmıyorsunuz tamam mı ? :)


herkese öpücükler..

25 yorum:

  1. Hosgeldin Ayse Rana...saglikla mutlulukla huzurla gel ve öylede yasa..hayirli bir evlat hayirli bir insan ol insaAllah..dualarimiz seninle ilkayimmmm,ilkayimmm..seni cok seviyoruzz..Allah YAR yardimcin olsun...

    YanıtlaSil
  2. ya sen nasıl bir şeysin? hayatın her köşesini renklerle,minik minik güzelliklerle süslüyorsun...yaşam enerjine, hayata bakışına bayılıyorum...çoook yaşa...

    YanıtlaSil
  3. amanııınnnn ayyyyy offff wuuhuuuu :D
    ellerine sağlık güzel İlkay Ablammmm fiyonk nasıl yapılıyodu o postun linkini yazar mısın bana? clutch yapıp ilaç paramı çıkartayım diyorum da fiyonkla süslicem inşAllah.. :)

    yalnız o kutulardan ve bundan bende istiyorum haberin ola.. sen dahisin yahuu senin Hakk katında yerin kesinlikle hazır! çocuğun iç,in bu halde bile uğraşıyorsun melek ablamsın sen benim MELEEKKKKKKK =) ÖPÜYORUM SİZİ KOCAMANNN :**

    YanıtlaSil
  4. offf yaa yine harika biseyler cikmis ortaya masallah :)
    Hadi bakalim sayili gun kalmis. Rabbim sagsaglim saglikli bir sekilde kucagina almak nasip etsin minik Ayseyi. Senin kadar heyecanliyiz.
    Su son gunler coook dinlenmeye bak, ararsin yarin bu gunlerini.
    Rabbim yardimcin olsun ..

    YanıtlaSil
  5. Canım ellerine sağlık çok hoş olmuşlar pembiş pembiş çokkk beğendim bi köpük bardak bu kadar mı hoş hale getirilir :)
    maşallah

    YanıtlaSil
  6. herzamanki gibi harikasın cnm üretkenliğine hayranım vallaa süpersinnnn....ben bu fikri en kısa sürede kullanıcam oğlumun yaş gününde karar verdim:)hayriyevahapkara

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel düşünmüşsün bunları. Yetenekli, düşünceli ve çok incesin. Gelecek olan ziyaretçilerine kendi el emeğinle hazırladığın şeker kutuları, bardaklar hepsi çok güzel ve değerli. Ellerine sağlık. Rabbim güzel gönlüne göre versin canım. Bu yoğun zamanlarında kendini biraz dinlendirmen, ara vermen iyi olmuş. Sen bize lazımsın ve birtanemizsin o yüzden kendine çok iyi bak güzelim. Dualarım seninle...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba İlkay hanım,

    Cumanız mübarek olsun. Allah tek nefeste sağlıkla kurtarsın, bebeğini kucağına sağlıkla alabilmeyi nasip etsin. (AMİN)
    Hamilelerin duası kabul olur derler, bende 4 aylık hamileyim ve duacınım inşallah. Çok tatlı çok güzel şeyler hazırlıyorsun.Sanki aklım okunuyor ve İlkay çatıkatında yayınlıyor. Tabi sen benden daha pratiksin maşallah. Ben bu süslemeleri cam bardaklarıma düşünmüştüm. Fakat bu şekilde daha güzelmiş. Sanırım bende kabartma etiketlerle süslerim.

    Sevgilerimle,
    Allah'a emanet olasın.

    YanıtlaSil
  9. İkizlerim prematüre ve ben hastanede öylesine dolaşırken olabildiğince zamansız doğdular. Ne bebek şekeri nede mevlüt yapabildim. Şimdi 9.5 aylıklar doğum günlerinde değişik birşeyler yapmayı tasarlıyorum. Bu bardaklar çok güzel. Aldım listeme...

    YanıtlaSil
  10. YİNE BİR GÜZELLİK YİNE BİR YENİLİK :)BU KIZ ÇOK ŞANSLI ANNESİ VE TABİ BENDE SENİ TANIMIŞ OLMAKLA :)SEVGİYLE SAĞLIKLA KAL CANIM:)

    YanıtlaSil
  11. maşallah süpersin pratik zekana hayranım

    YanıtlaSil
  12. gülita
    çok hoş bir fikir tesekkurler ilkay hanım

    YanıtlaSil
  13. saliha çınar11 Kasım, 2011 19:38

    cnm benim çok şeker olmuş eline sağlık valla diyecek bişey bulamıyorum sana marifetlerinin karşısında ağzım açık hayranlıkla seni takip ediyorum çok öpüyorum güzelim seni:)))

    YanıtlaSil
  14. ayy artık doğurayım ben nefes alamıyorum böhüü modundayken tam nasıl iyi geldi yorumlarınız :)) çook çook teşekkür ederim çok mutlu oldum beğenmenize,yorumlarınıza :)

    Sed,face sayfamızda fiyonk nasıl yapılır albümü var..orda fotoğraflar daha nettir altlarında da postun bağlantısı var bakabilirsin..

    Kırmızı Pabuçlar daha önceden cam bardaklarda da süsleme yapmıştım..
    blogta sol tarafta "süslü sofralarım" bölümü var..ufak fotoğrafı tıklayıp postlara bakıp karşılaştırma yapabilirsin cam ve köpük bardakta duruşları konusunda..

    hepinizi teker teker öperim :)

    YanıtlaSil
  15. çok guzeller rana çook sanlı insallah bu sansı omru boyunca devam eder.... TAKİPTEYİİİİM..

    YanıtlaSil
  16. çok seker olmuslarrr, ellerinize saglik !!!

    YanıtlaSil
  17. İlkay artık sırada ne var diye düşünür oldum.pes yani nasılda aklına geliyor.işte galiba bu yüzden hergün bilgisayarı senin için açıp hemen bloguna bakıyorum.bir kere daha alkışlıyorum seni..Sevgiyle kal...DİLEK

    YanıtlaSil
  18. yanaklarım kızarmış vaziyette hepinize teşekkür ediyorum arkadaşlar :) beğenmenize çok sevindim,mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  19. Ya artik ben size diyecek söz bulamiyorum ki :)) bardak ayri hos olmus yazilar bir baska güzel..Tek kelimeyle muhtesemsiniz(masAllah,subhanAllah,barekAllah)
    Rabbim hayirlisiyla sancisiz agrisiz o dogumsonrasi odasinda serbetleri likirr likiirr yudumlamayi nasip etsin Ayse Ranayi görmeye gelenlere ve siz MUHTESEM cekirdek Ailesine :)

    YanıtlaSil
  20. canım ellerine emegine saglık, Allah Hayirlisiyla bebisini kucaklamayi nasip etsin

    YanıtlaSil
  21. Allah razı olsun fıstıklar..öperiimm :)

    YanıtlaSil
  22. Çok güzel olmuşlar gerçekten, ellerine sağlık:):) Bu fikir aklımın bi köşesinde:):):):)

    YanıtlaSil
  23. cokk cıcılerrr ellerınee saglık :)

    YanıtlaSil
  24. İlkay abla Yasin abi bu yazıları hangi programda tasarlıyor biliyor musun?

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU