Çok şık % 100 Twill İpek İthal Eşarplar için fotoğrafı tıklayınız ! ( bazı modeller tükendi lütfen stok sorunuz.. )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

4 Kasım 2011 Cuma

EN SON YAPTIĞIM BEBEK ŞEKERİ KUTULARIMIZ :)

www.tips-fb.com
feci sardım ben bunlara ama artık yapmıyorum frenledim kendimi evde her yer kutu doldu :) bebek şekerini de geçtik artık arkadaşlarıma gönderdiğim hediye paketlerine atıyorum 1-2 tane içlerinde ufak cicilerle.. hediye kutusu olarak kullanıyorum yani..

- diğer yaptığım bebek şekeri kutusu modellerine de buradan bakabilirsiniz..

hadi bakalım sizleri fotoğraflarla başbaşa bırakıp ben kaçıyorum :)


kutulardan sipariş verebilirsiniz.. catikatilkay@gmail.com

















32 yorum:

  1. şimdi durumuaynen aktarıyorum.

    ilkresmigördüm ayben buna bayıldıııım dedim

    aşağıda pembelileri gördüm aaaaayy yok buna bayıldım dedimm


    daha aşağıda sarı gibi olanları gördüm aaa bayıldm süper dedim

    sonra karar verdim kii hepsi birbirinden güzel


    :)))

    Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. ama bunlar cok güzeller yaaaaa :)
    bayildim kirmizililara da hele kurdelalrin ortasindaki altinrengine :)
    bunlarda digerleri gibi muhtesem olmusssss ellerine saglik Ilkay ablaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Allahımmmmmmmmmmmmmm Allahımmmmmmmmm Harikaaaaaaaaaaaa :)

    YanıtlaSil
  4. Senin bu işte doktora yapman lazım artık ablacım, her biri birbirinden cici olmuş, ben üzerindeki fiyonklarda ayıcık resimli olanlara bayıldım ama çocuk ruhlumuyum ne ehehe :)içlerinden ne çıkıcak onuda merak ediyorum çok :)

    YanıtlaSil
  5. ay süper olmuşlar ablacım:)her zamanki gibi:)benim kurdelaları da görünce sevindirik oldum:)büşra denek

    YanıtlaSil
  6. merhaba ilkay hanım bu gece rüyamda sizi ve tatlı kızınız ranayı gördüm çok tatlı bir bebek biliyorum henüz doğmadı ama uyanınca hemen ziyarete geldim ve rana için yaptığınız kutuları gördüm .. çok güzel olmuşlar..sizi hiç görmedim ama rüyamda beni ziyaret ettiniz ...ne hoş olmuş demi

    YanıtlaSil
  7. Canım ellerine sağlık herpsi birbirinden güzel ve çok hoş görünümdeler. Bende kartondan denedim ama nedense katlama izleri belli oluyor :( Seninkiler kadar muntazam, estetik olmadı. Çok çalışmam gerek çok :) Rabbim hayırlısıyla bu güzellikleri ikram etmek nasip etsin.

    YanıtlaSil
  8. her türlü kutuya bayılırım bende, markafoni kutuları falan hepsinide değerlendirir süslerim:)) bunlarda inanılmaz tatlı olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  9. çok şirinler ilkay abla yaa bayıldımmmm hepsinede..şanslı bebecik işte..MAşallah bebişede güzel annesinede..buarada nete gıremeyebılırım bayramda şimdiden hayırlı bayramlarınız olsun ailecek..paşamııı kocamann öptümm

    YanıtlaSil
  10. Canım ellerine sağlık hepsi birbirinden güzel olmuş Cancığazım bu arada istediklerini aldım en kısa zamanda ulaştırmak ümidiyle :) İçinde ne olduğunu merak edenlere sölerim bunları çok güzel bişe var ben test ettim acayip beğendim darısı diğer arkadaşların başına bu kutuların yapılışı hakkında inş detaylı görüştüğümüzde bilgi almak istiyorum canım yaaaaa :):):)Nede olsa tecrübeee:):):) İyiki varsın :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba İlkay hanım,

    Bu kutular çok hoş oldu gerçektende. Öncekileride daha önce görmüştüm. Hepsi güzel olmuş...

    Bende bebek şekeri düşünüyordum fakat hazır alacaktım. Fikir vermiş oldun banada sağolasın. Bir cinsiyetini öğreneyim hemen hazırlıklara başlayacağım inşallah. Yapınca resimleri yayınlaycağım inşallah.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuşlar..orjinal gibi :) ellerinize sağlık.insanın kendi emeğinden misafirlerine vermesi çok farklı bir duygudur değil mi :)hayırlısıyla sağlıkla ufaklığınızı kucağınıza almanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzeller ellerinize sağlık.daha bloğumu açmadan önce ilk yaptığınız kutucukları görüp bayılmıştım.Bende birkaç renk fon kartonu aldım.Dünde kıtasiyeden yapıştırıcı ve cetvel aldım.Zaten kırtasiye hastasıyım.Hobiyede meraklı olunca hemen aldım en kısa sürede bende yapmayı planlıyorum severim böyle şeyleri..Bende bloğuma beklerim...Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  14. saliha çınar04 Kasım, 2011 16:27

    ahhhha ahhhhhh ne güzel kutular onlar öyle beni benden aldılar ellerine sağlık cnm hepside birbirinden güzel maşallh ne marifetli ne becerikli kadınsın sen öyle yarın memlekete gidiyorum cnm ben oralardayken falan sakın doğurayım deme beni çatlatma oralarda acaba bebek oldumu diye şimdiden bayramını kutlarım cnm öpüyorum güzel yanaklarından gelinciğim:)))))

    YanıtlaSil
  15. ilkay hanım yaptıklarınız çok çok şık olmuş ellerinize sağlık.verdiğiniz linkte kutuların yapılışı var ama sizinkiler farklı sanki daha güzel görünüyor.bide siz fotoğraflasanıs yapılışını :))))çok mu şey istiyorum

    YanıtlaSil
  16. Wish,yaşadığın duruma ve son kararına bayıldım bende :) teşekkür ederiimm

    laylam,o zaman hemen ayırıyoruz onlardan sana bikaç tane :) sağol tatlıımm

    kübra,sana hangisini ayırayım :) neyse sen mevlüte gelip bunları dağıtma işlemini üstlenirsin beğendiklerini atarsın çantaya :)

    yegane,sağol bitanem :) çocuk ruhlu olmak güzeldir hehe hep böyle kal..öperim çok :)

    büşra çok sevdim o kurdelaları hediyelerine bayıldığım gibi :) bi yayınlayayım benim gibi herkes bayılacak :) ayrıca bunlardan hariç sepet süslemede de kullandım kurdelalarını onu da gösteririm ilk fırsatta :)

    mihrimah,ne güzel :) biz genelde rüyalarda buluşuyoruz arkadaşlarla hoş oluyo cidden..bende hep rüyalarımda blogtayım sizlerle birlikte.. bazen elimi mause tutar poziyonda buluyorum uyanınca :)

    suna,teşekkür ederim canım amiinn..sen benim Suna mısın acaba ? :) katlarken çok bastırma kat izlerini sen gör yeter..ilk yaptıklarım benim felaket ötesiydi elin alışıyor ama..

    pembe gönlüm sende, kutu candır di mi ? bende çok severim :) beğenmene çok sevindim..sevgiler..

    cicibicim,seninde bayramın mübarek olsun tatlım şimdiden :) senin beğenmiş olmana da çok sevindim :)

    sonyacım,bende şimdi sana mail attım :) beraber kutu yaparız merak etme :) ama senin test ettiklerin çıkmayacak içinden hehe :) sende iyi ki varsın ki :)

    YanıtlaSil
  17. kırmızı papuçlar, rica ederim işine yararsa ne mutlu bana :)şimdiden kolay gelsin hayırlı olsun bebeğin sağlıkla kucağına al inşallah.. sevgiler benden de..

    uğur böceği, teşekkür ederiim :) evet başka bi tad veriyor insana..ki ben hep "ben yapıcam !" modunda bi insanım :)

    mery'nin günlüğü, hadi kolay gelsin o zaman :) sevgiler benden de..

    saliham,hahah tamam kuşum sen gelmeden doğurmamaya çalışıcam inşallah :) bende senin bayramını kutlar yanaklarını öper sarılırım :)

    çiğdem teşekkür ederim beğenmene sevindim :) yok ben fotoğraflamıycam :) doğuma kadar sıradaki postlarımı yayınlayabilsem ve maillerimi bitirebilsem şükredeceğim.. ordakiler not kağıdından yapıldığı için farklı görünüyor..benimkiler karton daha hoş duruyor o yüzden..

    YanıtlaSil
  18. ablacımm bende yorum yapmıştımm :(

    YanıtlaSil
  19. bütün yorumlar burda tatlım ?

    YanıtlaSil
  20. neyse tekrar yazayım: çoook beğendim gerçekten çok şeker olmuşlarr ellerine sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  21. hepsi çok güzel ve çok ciic canım ellerine sağlık sevgiyle sağlıkla kal:)

    YanıtlaSil
  22. TEŞEKKÜR EDERİM BİTANEMM :)

    YanıtlaSil
  23. bunlar ne tatlı şeyler böyle :) hepsine bayıldım canım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  24. merhaba , yazınızın üzerinden bir hayli zaman geçmiş ama kutularınıza bayıldım ve bir soru sormak istiyorum izninizle. kutuların kapaklarını yapmak için alt kısımlarında kullandığınız karton ölçüsünden kaç birim büyük karton kullandınız?
    ve söylemezsem çatlarım; bu kutuları yapıp satan pek çok blog sahibinin işleri bu yazınızdan sonra azalacak:)
    umarım sorum gözünüze çarpar ve cevap alabilirim :) şimdiden teşekkürler ve ellerinize sağlık....sevgiyle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)doğru anladıysam ne kadar karton kullandığımı soruyorsunuz ama malesef hatırlamıyorum :( çünkü oğlumun anaokulu için amcası getirdi kartonları işyerinden..yani kendim satın almadım ve bol karton olduğundan hiç dikkat etmedim ne kadar harcadığıma..

      Sil
  25. 2 tane yapıp iç içe mi geçirdiniz ben de yaptım şu an elimde ama üstü açık kaldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet..alttakini diğerine göre yarım santim daha ufak yapmalısınız ki rahat iç içe geçsin ;)

      Sil
  26. Çok şirin kutular bunlar.ellerinize sağlık.feyzanincicileri.blogspot

    YanıtlaSil
  27. hepsi birbirinden harika.. iscilik,renkler cook guzel.. ellerinize saglik :)

    YanıtlaSil
  28. Ilkay hanim cok dertliyim yaptim kutuyu onerdiginiz sitedenfakat kapagini hangi olcude yapacagim yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
  29. Ilkay hanim kutu siparisi vermek istiyorum da 50 adet kutunun toplam fiyati nedir

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU