1 Kasım 2011 Salı

SOFRA : ÇİZGİ-KARE UYUMU

Geçtiğimiz haftalarda kurduğum bi sofra bu.. Şu sıralar üşengeçlikten yemekleri zor yapıyorum o ayrı :) 
Doğumu, Rana'ya kavuşmanın yanısıra yemekleri hep başkaları yapacağı için daha bi hevesle bekliyorum hoho :) Hazır sofralara oturacağım inşallah.. En sevdiğim şey..


Bu çizgili servislerimi uzun zamandır kullanmıyordum.. Çizgili servis-kareli peçete bi arada kullandım bu sefer..


Şaşıracaksınız ama peçeteler İkea'dan değil bu kez :) Bim'den almıştım.. İkea'nın peçeteleriyle kıyaslanamaz kalite olarak ama bu Bim'in suçu değil.. İkea peçeteleri fazla iyi.. Bu peçeteleri de beğendim gayet güzel.. 


Çay fincanlarında da dantel görünümlü minik servisler kullandım..



Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa