12 Aralık 2011 Pazartesi

ANNELERE PRATİK ÇÖZÜMLER : BEBEK ÇANTASI İHTİYAÇ ÇERÇEVESİ..

En olmadık abidik gubidik şeyleri en ince ayrıntısına kadar hatırlarım da iş basit ama gerekli şeylere gelince mutlaka ama mutlaka bi eksik kalır.. O yüzden ben "liste" insanıyım.. Sürekli bi defterim vardır benim.. Bittikçe yerine yenisi eklenir ve her yapacağım şey madde madde yazılır oraya.. Yaptıkça üzerini karalarım falan müthiş de zevklidir benim için o listenin tamamlandığını görmek..

Bebek çantası hazırlamak işkence benim için bu unutkanlık yüzünden.. O kadar çok şey alman gerekiyor ki yanına gel de hatırla hepsini.. Emin'de çok zorluk çekmişimdir "böhüüü diş kaşıyıcıyı almamış mıyım ben yanıma yaa" :((" şeklinde.. O çantada hep bi eksikler olurdu.. Bu sefer işi sağlama aldım :)

İşte bebek çantası ihtiyaç listesi çerçevem :)


Elim kolum herşeyim olan alt açma setimizin rafına koydum kendisini.. Tam gözümün önüne.. Ki o da şiddetli tavsiyedir iyi ki almışım diyorum sürekli.. çünkü alt değiştirmeden üst değiştirmeye her şeyi orda yapıyorum .. Çantayı da orda hazırlıyorum..


Kolayca göz gezdirip çantaya koymayı unuttuğum bişey varsa hemen göreceğim.. Hayır ihtiyaç olan bişeyi unutmak ayrı dert bi de "bi şey unuttum mu yaa" stresi sinir ediyor beni..


Listeyi kendime göre hazırladım.. Sevgili eşim Yasinim sağolsun yazdı ve çıktısını aldı bilgisayardan.. Tam istediğim gibi yapmış ellerine sağlık.. 
Renk renk yaptırdım canım sıkıldıkça değiştiririm diye.. Aşağıda mavisini görüyorsunuz toka kutumuza uydu.. Fotoğraflamayı unutmasaydım diğer renklerini de görebilirdiniz ya neyse..


Çerçeveler İkea'dan.. Burası bizim şifonyerimizin üstü.. Burada kullanıyordum onları.. İçlerindeki kağıtlar kızımın teyzeleri, ablalarından gelen hediyelerin paketleri :) 


Çerçeveler çift taraflı.. Bunlarda arkasındaki paket kağıtları. Onları da sıkıldıkça değiştiriyorum :) 


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it