EŞARPTA İDDİALIYIZ ! TÜM TWİLL GRUBU SADECE 15 TL !


Eşarp, Kokulu Taş, Polyester Çerçeveler, Süslü Kavanozlar, Doğum Günü Malzemeleri, Kanvas Tablolar, Diğer Ev Dekorasyon Ürünleri ve Memnun Müşteri Yorumları İçin Aşağıdaki Fotoğrafı Tıklayınız..

21 Aralık 2011 Çarşamba

DOĞUMA HAZIRLIK : HASTANE ÇANTASINDA NELER OLMALI ?

www.tips-fb.com
bu postu yapmak için söz vermiştim face sayfamda anne adayı Çatı Katı Sakinlerine.. kendi çantamın içinde neler vardı ve hastaneye neler götürdüm açıklamalarıyla onları yazacağım bu postta.. 
ben götürdüğüm her şeyi kullandım.. sizde kendi ihtiyaçlarınıza göre kendi çantanızın içeriğini belirleyebilirsiniz.. benim listem fikir olsun..

 Bebek İçin
-hastane çıkışı ( ben 2 takım götürdüm )
-yenidoğan bebek bezi ( ben 10 adet götürdüm paketi yanıma almadım)
-ıslak mendil
-pişik önleyici krem
-alt açma örtüsü (kullan-at olanlardan paylaşmıştım blogta )
-battaniye (ben bi tane kalın kadife ve bi tane penye olmak üzere 2 adet götürdüm )
-araba koltuğu ( ana kucağı da tercih ediliyor bende Emin'de öyle yapmıştım..bu kez araba koltuğu tercih ettim)

 Anne İçin
-pijama takımı (ben 2 adet götürdüm..tahminimizden uzun kalınca 1 takım daha getirttim evden )
-emzirme çamaşırı
-çamaşır 
-çorap
-terlik
-hasta bezi ( hastanede de satılıyor bunlar fakat ben marketten kendim alıp götürdüm )
-hijyenik p.
-emzirme merhemi (Lansinoh)
-emzirme pedleri

 Anne İçin Kişisel Bakım İhtiyaçları
-diş fırçası ve macunu
-yüz yıkama jeli 
-roll-on deodorant
-parfüm
-ayna
-el-yüz havlusu

 Diğer İhtiyaçlar
-yanınızda kalacak kişi için pijama takımı-terlik vs.
-hastanede ikram ekmek üzere hazırladığınız şeyler ( ben bebek kurabiyeleri , hazırladığım bebek şekerlerini (içlerinde lokum vardı),ve yine üzerlerini fiyonklayıp hazırladığım köpük bardakları götürdüm )
-fotoğraf makinesi

hamile olan kim varsa hayırlı ve kolay doğumlar dilerim..

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

21 yorum:

  1. çok yerinde bir post olmu$ ilkaycim, anne adaylari için mukemmel bir kilavuz :)

    YanıtlaSil
  2. bu arada diger blogun hayirli olsun.
    hayirli sati$lar dilerim..

    YanıtlaSil
  3. Ilkay abla bu postu silme zira bi 5 10 yil sonra bana lazim olabilir :))) ahahahaha
    Saka maka gercekten isterim bu postu senden :) hatta bizzat seni istermisim doguma ahahaha :))))

    YanıtlaSil
  4. sağol ilkaycığım çok makbule geçti.

    YanıtlaSil
  5. Düsünceli Cati Kati...:Pbunu not edicem bi yerlere,ki ilerde dogum yapan olursa yada bir gün ben o eylemi gercekelstirirsem:)))))epeyce ise yariycak:P
    seni sevdigimi daha önce hic söylemismiydim ben:)))

    YanıtlaSil
  6. hımm valla herşey düşünülmüş ne güzel

    YanıtlaSil
  7. Hayat ve Kurabiyesi21 Aralık, 2011 09:10

    Bende hazırladım..
    Bebek kullan at alt açma alıcaktım iyi hatırlattın canım..
    Eksiklerimden kremler ve senin köpük bardaklar kaldı..

    Senin hazırladıklarının aynısı koymuşum valla bravo :)

    Teşekkür ederiz..

    YanıtlaSil
  8. ilkay abla birgun bu blogu sakin ama sakin silme, ileride bizlerde lazim olacak cok bilgi var burda :) iyiki varsin :)

    YanıtlaSil
  9. bana 3 ay sonra lazım oalcak bir post olmuş bu :) teşekkürler. bişey sormak istiyorum. sizle refaketçı olarak kim kaldı?

    YanıtlaSil
  10. İlkaycım Maaşallah diyeyim sana Rabbim nazarlardan korusun bu ne hız.Face blog bi blog daha twit derken ee malum bi de çocuklar.Valla ben bi ev 2 çocuğa yetişemiyorum.Bir kez daha alkışlıyorum İlkaycım seni..DİLEK

    YanıtlaSil
  11. tam yerinde olmuş bu post ablacım :) bunu biyerlere not etmeliyim :))

    YanıtlaSil
  12. papatya,işe yararsa ne mutlu bana :) teşekkür ederiimm

    laylam,anlaştık bu konuda sen doğur ben bakarım :)

    bitter,çok sevindim :)

    zelisim,ayy ne güzel olur seninde bi bebişin olsa :) sen söylemiştin de ben söylemiş miydim ? :)

    pompişce,istersen düşünme :) hepsi lazım oluyor hastanede

    hayat ve kurabiyesi,baya hazırsın o zaman :) tebrikler şimdiden..

    kelebek misali,sağol tatlım sizlerde iyi ki varsınız :) yok silmem ben olmasam da blog durur :)

    merve,işine yararsa sevinirim..eşim ve ailemden birileri..

    dilek,bende yetişemiyorum merak etme sürekli koşturma halindeyim :)

    esra,ilerde lazım olur :)

    YanıtlaSil
  13. o ne demek simdi ?! SENSIZ BLOGU BEN NEYLEYIM :( sende hep kal ki bana fikir veresin:)

    YanıtlaSil
  14. ben ılk dogumumda cok telas edıyordum aman suda eksık okmasın sunu alsam gerekırmı yada ne almam lazım hatta o kadar abartmıstım kı dogum cantası degıl 1 aylık ıhtıyac vazlızı olmustu ama ıkıncı kızımda daha tecrubelı bır sekılde hazırlandık dogal olarak:) bu yazı yenı dogum yapacaklar ıcın ıyı bır rehber olmus ellerıne saglık

    YanıtlaSil
  15. Şu an altın değerinde bir post olmuş benim için :) refakatçiyi hiç düşünmemişim bak!! bir de şarj aletlerini unutmamak lazım..

    sağlıkla, keyifle büyütün bebişinizi.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Selamun aleykum

    Teşekkür ederim İlkaycım. Bu liste işime yarayacak.Bu arada şeker kutuları yapmıştın, kaç karton gidiyor. Alıp yapasım var. Hazırlayım kenara koyayım bende. Karton ve kutuların ölçülerinide verebilirsen sevinirim.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  17. İŞİNİZE YARAYACAK OLMASINA SEVİNDİM ARKADAŞLAR :)

    kırmızı papuçlar, rica ederiimm.. kutuların ölçüleri yanılmıyorum 12.5 cm lik karelerdi..iç kutuda dışa göre yarım cm daha kısa.. bu şekildeydi diye hatırlıyorum uzun zaman oldu yaptım kaldırdım çünkü..
    ne kadar karton gidiyor hiç bi fikrim yok..çünkü ben satın almadım kartonlar bu işi yapan arkadaşımdan geldi Emin'in anaokulu için..ben geriye kalanları kullandım parça kartonlarda vardı değerlendirme işi oldu biraz yani.. ama baya karton gidiyor adede göre onu söyleyebilirim..

    YanıtlaSil
  18. Rfabbim o günleri bize de nasip etsin inşallahhh

    YanıtlaSil
  19. Doğum öncesi hazırlıklarınızı ilgi ile takip ediyordum ki sürpriz bir şekilde hamile olduğumu öğrendim
    bu listedekileri birebir hazırladım bana çok faydası oldu bu yazının. Teşekkürü bir borç bilirim. İlgiyle takip ediyorum.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

DUYURU PANOSU