19 Aralık 2011 Pazartesi

HEM BEBEK ZİYARETİ HEM DOĞUMGÜNÜ KUTLAMASI :)

Dün uzun zaman sonra sofra kurup misafir ağırladım.. Doğumda gelenleri saymıyorum eski günlerdeki gibi oldu dünkü.. Sanırım rutin hayatımıza dönüyoruz yavaş yavaş.. Artı bir kişi fazla olarak.. 
Sanki Rana yıllardır bizimle gibi.. Sanki ben hiç bebek emzirmeye, popiş temizlemeye ara vermemişim gibi :) Bu sabah onu düşündüm..

Bir gün önce misafirim arkadaşımın doğum günüydü.. O yüzden sevdiği pastayı yaptım ufak bi kutlama yapmış olduk..


Soframızdan detaylar..

Peçeteyi 1milyoncu olarak tarif edilen mağazalardan birinden almıştım.. Desenine ve rengine vuruldum..


Bu kalpli harika peçeteliği sevgili arkadaşım Suna hediye etmişti.. Ben onu bu seferlik çatal-bıçak tutucu olarak kullandım..


Vee mumlarıyla pastamız.. 


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa