10 Ocak 2012 Salı

FISHER PRICE AKVARYUM SALINCAK

Ekleme dipnot :  bu salıncağı sattım.. bu yazı dolayısıyla satmayı düşünüp düşünmeyeceğime dair  çok mail alıyorum.. bu sebeple yazının başına bu açıklamayı yerleştirmeyi uygun buldum..
sevgiler.. 

Rana'nın eşyaları arasında aldığım en iyi karar sanırım bu salıncak oldu.. Bir de alt açma seti onu da atlamayalım.. Emin'e Sleeper Otomatik Sallanır Beşik almıştım.. Biri beşik biri salıncak olarak geçiyor ama sonuçta fonksiyonları "bana göre" aynı olduğu için o zaman ikisi arasında baya bi tereddütte kalmış , tercihimi beşikten yana kullanmıştım..
Yalnız Emin onu fazla kullanmadı.. Hatta hiç kullanmadı.. Emin zor uyurdu belki de ondan bilemiyorum.. Onda uyumadı yani kendi kendine.. Uyutup yatırdığım oldu vs. normal bi beşik gibi oldu.. Benim için bi özelliği kalmadı o zamanda.. 
Aynı zamanda beşikten mama sandalyesi konumuna da geçiyordu ama ben zaten mama sandalyemiz olduğu için o şekilde de kullanmadım.. Bi süre sonra  taşınırken internetten bi alıcı bulup sattım beşiği.. Bu salıncağı da satacağım zaten Rana büyüsün :) ( SATILDI )

 Rana'nın çok ağladığında araba koltuğunda babası tarafından öne-arkaya havada sallandığında sakinleşmesi salıncağı gündeme getirdi..
Yasin'e de "aynı salıncaktaki gibi sallıyorsun şu an" dediğimde hemen alalım dedi :) Zira hiç kolay bişey değil araba koltuğunda (havada ) bebek sallamak.. 2 gün sonra kapmış getirdi salıncağı :)

İşte evdeki yardımcım :) Çoğu zaman postları onun sayesinde yazabiliyorum..

Biraz özelliklerinden bahsedersek fotoğraftaki duruş, sağa sola sallama yaptığı pozisyon..



Burda ise öne-arkaya sallarken nasıl durduğunu görüyoruz.. Bunun tam tersini hayal edin bir de o şekilde öne-arkaya sallama yapıyor.. Yani 3 farklı konumda sallıyor..

İşte bu pozisyon tam Yasin'in araba koltuğunu havada salladığı pozisyon. Rana en çok bunu seviyor..


Bi çok hız kademesi var.. Solda büyük fotoğrafta görüldüğü üzere.. İstediğiniz hızda sallayabiliyorsunuz.. Ben en düşük olanı kullanıyorum.. Müzik,dönence ve ışık ayarları da hız kademesinin hemen altındakiler.. 

4 adet pille çalışıyor.. Biz şarjlı pil kullanıyoruz.. 

Sağ alttaki de dönencesi.. İçerisinde su var.. Ve soft renklerde değişen ışığı var.. Yani kırmızıdan maviye maviden sarıya vs. geçiyor.. Etrafındaki balıklarda dönüyor.. İstediğiniz gibi çalıştırabiliyorsunuz.. Yani sadece dönenceyi de döndürebilirsiniz.. Tek başına ışığı açabilirsiniz ya da hepsini birlikte yapabilirsiniz..

Kısacası ben çok memnunum.. Sürekli salıncak uyutmuyor Rana'yı işe yaramadığı da oluyor ama her açıdan yardımcı.. İnsana zaman kazandıran bebeği oyalayan bişey.. Bazen ben sakinleştirip koyuyorum salıncağa bazen bu işi salıncak kendisi yapıyor.


Aldığım için memnunum hiç pişman olmadım ben Emin'de Sleeper kullandığım için biri beşik biri salıncak olmasına rağmen sallanma, müzik, dönence vs. gibi ortak noktaları sebebiyle ikisini karşılaştırıyorum sürekli.. Sonuçta benim için ikisi de bebeği uyutma sakinleştirme bana zaman kazandırma, rahatlatma aracı :)

Karşılaştırma yaparsam Sleeper beşik olduğu için sabit.. Sadece öne arkaya sallama yapıyor.. Yattığınız yerin öne arkaya doğru sabit bi şekilde sallandığını hayal edin.. O şekilde.. Belki Rana onda uyurdu bilmiyorum öne-arkaya sallanmayı seviyor ama Emin uyumadı.. Hafif hafif sarsılıp aşağı doğu kayıyordu çocuk beşikte.. Kullanışlı değildi bana göre..

Ama salıncak, adı üstünde salıncak olduğu için havada sallama yapıyor sabit değil.. Bebek yattığı yerle birlikte sallandığından çok daha rahat bence.. Sarsılma vs. yok bebek hareket etmiyor içinde..

Anlam veremediğim eksiklere geçersek.. Bi kere neden pille çalışıyor bunu çözemedim.. Sleeper pilli değildi.. Belki her yere taşınabilsin her yerde kullanılabilsin diyedir.. Bu işlerden anlamam ama ikisi bi arada olabilirdi diye düşünüyorum.. 

Sonra pil yuvasının dört tane vida ile tutan bi kapağı var.. Bu kapakta daha fonksiyonel bişey olabilirdi.. çünkü iki günde bir pil değiştirdiğini  düşünürsek kapak zahmetli.. Farkettiyseniz fotoğrafta bizde kapak yok. . O şekilde bıraktım takıp çıkarma derdi olmaması için.. 


Sonradan eklenen düzeltme : Biz şarjlı pil kullanıyorduk ve çok sık değiştiriyordum bu yüzden pille çalışmasından şikayetçi oldum.. Fakat sonradan farkettik ki bizim şarjlı pillerde sorun var.. Deşarj olmuşlar.. Çok çabuk tükeniyorlardı.. 2 günde bir pil değiştiriyordum.. 
Fakat pilleri yeniledikten sonra sorun tamamen çözüldü.. Şu an yaklaşık 3 aydır aynı pilleri kullanıyoruz ve hala bitmedi :)


Sonra sleeper uzaktan kumandalıydı salıncaksa değil.. Sonra salıncağın müziği dakika tutmadım ama 10 dakika falan sürüyor sonra kesiliyor  ama sleeperda müzik siz kapatana kadar sürüyor..

Memnun muyum ? Evet hemde çok.. Canım o benim..canım :) 

Bu postu söz verdiğim arkadaşlar için yaptım.. Tavsiye eder misin derseniz ben ederim evet 

Nerden aldığıma gelirsek Kiraz Bebe'den aldı Yasin.. Ama internetten değil.. Bakırköy'deki mağazasından..

sevgiler <3

Hoşçakalın ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

14 yorum:

  1. Vay canına uzay aracı gibi :))) Ben bebeyken var mıydı hiç böle şeyler. Benim bebelik zamanımla kıyaslarsam bal gibi de uzay mekiği gibi işte :) Süper bişey, sığsam ben binerdim ona :D
    Güle güle sallansın Rana prenses.. Huzurlu sallansın, annesini yormadan oyalansın salıncağında :P

    YanıtlaSil
  2. güle güle sallansın fıstık :) harika görünüyor.

    YanıtlaSil
  3. Benim de salincagim Fisher Price ama modeli biraz farkli (Starlight Papasan), fonksiyonlari ayni, ama goruntusu farkli ve bizimkisi hem pillerle hem de prizden calisiyor. ama ben onu amerikadan aldim belki onun icin farkli olabilir. yalniz benim bebek icin pek ise yaramadi, sevmiyordu pek yani. inshallah ikincisi sever :))

    YanıtlaSil
  4. sallanmayi seven bebekler icin gercekten cok güzelmis bu salincak .. benim kizim 2 yasina gircek hep kendiis uyudu yataginda ,, sallamadim oda istemedi sükür :)) dönencesiyle uyudu.. müzik gercekten ise yariyor bebeklr kendilerini yanliz hissetmek istemiyorlar ,, müzik esliginde rahatca uyuyorlar :)) ranada sevdi demek , biride beni sallasa ohhh uyurdum ne güzel :))

    YanıtlaSil
  5. Bendede var aynısından ama biz elektriğe baglattik :) pille basedemedigimiz icin...bence bı pazar Yasin enişte el atsın elektriğe bağlama konusunda

    YanıtlaSil
  6. çok özendimmm ya bir süredir uykusuzluk çeken biri olarak oraya kıvrılıp uyumak istedimm bakardın banada rana ya baktığın gibi dimi? çok hoş birşeymiş ikinci çocuğa kısmet olur belkii çok beğendimm

    YanıtlaSil
  7. ÇOK GÜZEL EN GÜZEL UYKULARINI UYUSUN İNŞ.RANA BEBEK BEN İSTEMİŞTİM BU SALINCAK POSTUNU ÇOK SAĞOL MEMNUN KALMAN ÖNEMLİ BENİM İÇİN AMA BİRAZ PAHALIMI?

    YanıtlaSil
  8. Valla harika bişeymiş ama almak için gec kaldım sanırım :( ikinci cocugum oldugunda mutlaka düşünürüm, benim için gec çünkü iki aylık oldu bebeğim ama maşallah pek bir toplu 7 kilo oldu daha şimdiden ve paylaştıgın bu güzel sallanır beşiğin özelliklerine baktım da 9 kiloya kadar diyor , ben bunu suan alsam bile anca iki ay kullanabilri msonrasında kullanamam o yüzden üzüldüm ne diyim ,, suan sıkıntı cekiyoruz geceleri sallanmak istiyor bizim hanım kız hamak tipi bişey almayı planlıyoruz ama ne alsak karar veremedim bir türlü

    YanıtlaSil
  9. merhabalar blogunu gezdim çok çok çok güzel çok beğendim. hele şu yüzük fikirlerine bayıldım aynısını bende yaptım. görüşürüzzzz

    YanıtlaSil
  10. Canım bende alıcam bundan, benim ufaklıkta sürekli sallanmak istiyo artık pusetin içinde sallamaktan bel fıtığı olucam, ne kadara aldığınızı öğrenebilirmiyim.Fiyat araştırmasındayım.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba İlkaycım. seni uzun zamandır takip ediyorum. bende sonradan kapandım we werdiğin fikirler cok işime yaradı. tüm paylaşımların işime yaradı daha doğrusu :)tesekkür ederim..
    bu sıralar özellikle bebek ürünleriyle ilgili olan paylasımlarını yakından takip ediyorum. cünkü Allah izin werirse bende 3 ay sonra anne olucam..
    simdi sana sormak istediğim bu İkeadan aldığın bebek karyolasından memnunmusun ? bende aynısından almak istiyorum ama sallanmadığı için cok korkuyorum. gerci herkes en basta sallanmaya alıştırma diyor.
    o karyolayı alırsam bu akwaryum salıncağa muhtac kalırmıyım sonradan ?

    uff kafam cok karısık nolur yardım et :) fikirlerini bekliyorum..
    Allaha emanet ol..

    YanıtlaSil
  12. selamun aleykum =) Bende seni sessiz takip edenlerdendim. Bu konuyu okuduğumda vay be bebekler ne şanslı diye düşünmüştüm=) Şimdi benim kızımda yolda.. Böyle birşey almayı düşünüyorum, erken tabi aslında =) Bir sorum olacaktı sadece. Yatağı çok dik duruyor gibi geldi bebek rahat eder mi?. inermette gördüğüm fotoğraflarda oyuncakları görmek için bebeğin başını bayağı kaldırarak baktığını gördüm. Yani aslında sormak istediğim yatağın pozisyonu değişebiliyor mU? Cevabın için şimdiden teşekkür ederim =)

    YanıtlaSil
  13. Size özel mesaj gönderebileceğim hiçbir ortam yok sanırım =)özel nedenlerden dolayı, face de ki yorumumu sildiğim için özür dilerim, sesimi duyurduğuma sevindim =)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it