Twill ipekten sonra en büyük takıntımız olmaya aday İpek karışımlı , çift taraflı kullanıma sahip , düz renk eşarplar için fotoğrafı tıklayınız !
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

30 Ocak 2012 Pazartesi

PEMBE-GRİ ŞAL KOMBİNİ :)

www.tips-fb.com
2 gündür tebriklere geri dönüş yapmaktan ciddi anlamda bileklerim ağrıdı ve hala bitiremedim :) gazete ile ilgili ayrı bir post yapacağım ilk fırsatta.. internetten okuyup gazeteyi görmeyen arkadaşlar için de fotoğraflarını çekeceğim.. hepinize destekleriniz ve beni yalnız bırakmadığınız için tekrar tekrar teşekkür ediyor ve postuma geçiyorum :) 

çok sık şal takmıyorum ben.. ama sanırım bundan sonra sık sık takacağım :) en azından kışın.. geçenlerde mevlüt elbisemin üzerine bişeyler bakmak için eşarpcıma gitmiştim bu şalı görünce vuruldum.. fiyonktan sonra en sevdiğim şey puantiye sanırım.. hem pembe-gri oluşu hem de puanları cezbetti beni kaptım hemen bunu.. 

vee sürekli giydiğim pudra rengi elbisemle kombinledim.. nasıl vazgeçeceğim bu elbiseden bilmiyorum :) alışveriş yapmama inadım var kilo verene kadar yeni bişey de almıyorum o yüzden.. kalıcı değilim bu kiloda yani öyle mesaj yolluyorum beynime :) kaldı 7 kilo..hadi hayırlısı :)

hadi kombine bakalım :)



takı olarak bu ikisini kullanıyorum..ikisini bi arada değil tabii :)



bunlarda başımdaki duruşunun fotoğrafları..




herkese öpücükler :)

60 yorum:

  1. Evet pembe ve griyi ben de çok yakıştırıyorum. ah ah vakit bulabilsem de ben de kombin postları yapabilsem bloğumda :D
    Kıyafetlerimi giydiğimde genelde koştur koştur çıkıyorum her sabah evden o yüzden kombin postu için fotoğraf çekemiyorum :(

    çok şeker olmuşsun. beğendim kıyafetleri :)

    şal seviyorum ben ama aşırı tombik gösteriyi beni :))))

    o pembe çantana da ayrıyeten bayılıyorm gördüğüm yerde alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) bende her şalı takamıyorum dolayısıyla pek şal takmıyorum o yüzden :)
      pembe çanta ve bu elbise yapıştı bana zaten :9

      Sil
  2. smbs
    çok güzel bi kombin her zaman yaptığın gibi çok sıksın zayıflamak için özel bi spor yapıyomusun yada ne bilim sıkılastırıcı krem kullanıyo musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) yoo henüz hiç bişey yapmıyorum.. günler çok hızlı geçiyor sürekli misafir va.. tüm bu hengameyi atlatınca başlayacağım inşallah

      Sil
  3. Suna ve benim hediyelerim ikinci kez yan yana geliyor :) Geri dönüp bütün aldıklarına bakacağım Sevgili Suna'nın :)Zevkli biri belli ki... Saati kullanacak olmana çok sevindim canım. Çok uyumlu olmuş kombininle. Pil olayını Yasin halletmiştir diye umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok zevkli çook..daha 2 koli hediyesinin postunu yapmadım ben görsen neler çıktı içinden.. saati kullanıyorum ben hep ama saat olarak değil hahha :) pile gerek yok o yüzden..hiç bi saatimin pili yok :)

      Sil
  4. Artik sende Sal'a mi geciyorsun acaba :P
    Bir ben sal deneyemedim gitti, bana yakismazmis gibi geliyor, birde herkeste göre göre bikmis olabilirim :P Rengine bayildiiiiim, bende puantiye cok seven biriyim belki bilirsin :)
    Ilkaycim senin bu pudra elbiseden bikilmaz zaten, öyle güzel ki birde rahat gözüküyor ;)
    Güle güle günlerde giyin :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok geçmiyorum ben eşarpçıyım ondan vazgeçemem :) yok canım yakışır zaten 2 seçeneğimiz var bi şal bi eşarp hepimizin kafasında aynı şeyler :) sorma valla çok rahat elbise çıkmıyor üzerimden o yüzden.. vee puantiye aşkınaa diye bitiriyorum yorumumu :)

      Sil
  5. Arzu

    Salin cok guzel ilkayim bende cok severim.pembe griyi :) sanada cok yakismis iyi ve mutlu gunlerinde kullan insallah..fiyonklu bilekligine bayildim cok seker senin narin bileklerinde de cok hostur eminim en onemlisi sen hossun sen hos olmasan gerisi boss :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canıım :) ah ne güzel iltifat bu böyle hehe :) öperiimm

      Sil
    2. iltifat oldugunuda kim soyledi gercek bunlar ilkayim gerceeekk :)) canimsin

      Sil
  6. Benim de pembe ve gri kombin renkler cok hos:)
    Sari ve gri de birbirine cok yakisiyor:)

    Kombininde ayri bi güzel canim...

    ah su kilolar yok mu,ben hala savasiyorummmm :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sarı-griyi bende severim bi post yapmıştım hatta kaldırmadıysam sonradan :) olsun üzülme öyle ya da böyle verilecek bu kilolar :)

      Sil
  7. çok güzelmiş şalın ilkay abla kombinde çok şık olmuş iyi günlerde kullan inşallah..sevde.

    YanıtlaSil
  8. tek kelime harikasınnn...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah Kübram gelmiş beni şımartmış :)

      Sil
  9. tek kelimeee mükemmelsinnnnnnn :)

    YanıtlaSil
  10. ztn faceten söyle kiyidan köseden gördümde o zaman bile bittimdii,simdi tam vuruldumm!!ilkaayy salina asik olduum:)))
    ama sana bi baska yakismis yaa nasil herseyi yakistiriyosun sen kendine?:)))neyy bunun sirrii neyy:)(masallah)
    o elbiseyi hic cikarmasanda olur oda cok yakisiyo cünki,rana hayatina girdigi andan itibaren,laci trenckottan sonra senle en cok bütünlesen kiyafet bu sanirim..seni düsününce hep bu elbiseyle geliyosun aklima:)öncedende trenckotla gelirdin:)

    bende beynime ayni mesaji yolluyorum ilkayim ama benim beynimm hiicc orali olmuyor:))))
    öpüyorumm kocaaman kocaamann Canim Cati Katimm...;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece Kübra değil Zelisim de beni şımartmış :) sağolun kızlar yaa çok motive edicisiniz :) aynen öyle tatlım bu d atrençkot gibi oldu..zaten benim huyum bu taktım mı takarım bişeye :) pes etmek yok yolluyoruz sinyalleri beynimize hadi bakalım :)

      Sil
  11. cok hos olmussunuz... ben sal takmayi cok severim, cok rahat :)

    YanıtlaSil
  12. Cok hos bir şalmış, gule gule kullan canim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiim hoş bulmana sevindim :)

      Sil
  13. Ama super olmus ilkay abla :) puantiye cok dogru bir secim
    ayrica gri-pembe uyumu cok guzel tipki benim cicim gibi :))

    YanıtlaSil
  14. Çok tatlı bir uyum çok güzl olmuşsıunz maşallah diim hemen pembeye bayıldım saatle bilekliğe şalda süper durmuş :) çok çok beğendm mutlu sabahlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederiim :) pembe çok güzel bi renk zaten neye dokunsa çok güzel oluyor..benden mutlu geceler :) ben cevaplayana kadar gece oldu :)

      Sil
  15. çok güzel herzaman ki gibi... bende de kermli siyahlısı var ama bilekliğimle çektimm onu içinden ipi çıktı düzeltincede orası delikk kaldı minicik bi delik ama ben biliyorumm ya orda olduğunu takamıyorumm artık.. sende bi sorunn oldumu diye sorucaktımm yoksa sadece bilekliğini yada başka bişeyi şala taktırabilen benmiyimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok henüz bende bi sorun yok..ama olabilitesi yüksek bişey bu herkes taktırabilir yani yalnız değilsin :)

      Sil
  16. Merhaba canım ben görmedim gazeteyi :( kombinini çok sevdim, şal çok yakışıyor. Gayet formda görünüyorsun. Öpüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canıım :) olsun ben bi post yapacağım ordan görürsün :) çok teşekkür ederim iltifat etmişsin bende öperim kocaman kocaman :)

      Sil
  17. ŞAL ÇOK YAKIŞMIŞ GÜLE GÜLE KULLAN

    YanıtlaSil
  18. şalın çok şeker olmuş cnm pembeyi çok severim sanada yakışmış 7 kilo kaldı demişsin sen zaten manken gibisin maşallah dert etme o kilolar kalsa bile sana ancak güzellik katar. bende nerdeyse 4 aylık hamişim kendimi çok merak ediyorum kaç kilo alıcam diye..şu anda 4 kilo vermiş durumdayım midem cok fena hep kusuyorum tavsiye edebileceğin bir yiyecek var mı bulantıya iyi gelen ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm ilkay abla herzaman ki gibi yine çok şıksın kıskanıyorum valla:))ben puantiyeyi hiç sevmezdim ama sanırım bu şal benim fikrimi ve zevkmi değiştirecek:))
      bu arada cumartesi günü bloğunu açtığımda postunu gördüğüm gibi hemen eşime söyledim o dışarı çıkınca alırız falan dedi ama baktı olacak gibi değil gitti bakkala hemen benim için bi gazate kaptı geldi bende seni ilk kez örmüş oldum senin adınada çok sevindim tebriklr.başarılarının devamını dilerim...
      ayrıca ilkay abla içimden bir ses ileride seni çok güzel şeylerin beklediğini söylüyor yani ne bileyim işte neyse güzel şeyler diye sezinliyorum kelimelerle ifade edemiyorum...
      hayatının güzellikleerle dolması dileği ile başını çok ağrıttım affen....
      sevgiler öpüyorum:))

      Sil
    2. yeliz,teşekkür ederiim :) pembeyi bende çok severim görüldüğü üzere.. çok zarifsin bugün iltifat günüm oldu sayenizde :) ah bulantılar çok fena..ben durmadan ayran içerdim onu hatırlıyorum..birde çizi ya da çubuk kraker kemirirdim sürekli

      Sil
    3. hazan gülüm, selam canım..beğenmene çok sevindim daha güzelleri senin olsun inşallah.. ne güzel şeyler yazmışsın öyle ve iyi dileklerin için çok teşekkürler :) Allah sneind egönlüne göre versin herşeyi inşallah.. öperim bende :)

      Sil
  19. çok yakışmış bayıldım pembe şeker gibisin takıların ayrı güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pamuk şeker gibi di mi ? hımm bayılırım :)

      Sil
  20. Şalın çok güzelmiş. İyi ki almışsın yok yere aklın kalacaktı :) Hem sana da çok yakışmış. İnşallah kilolarını da verirsin en kısa sürede. Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim :) evet aklımda duracağına dolabımda dursun :) sevgiler..

      Sil
  21. Coook yakismiiis :)
    Zaten pembe remk sana cok yakisiyor bence.
    Bune hiiiz bacim bu kadar cabuk nasil kilo verebiliyorsuuun. Yemek yemiyormusun hic. :)
    Masallah ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim Ayşecim :) bende çok sevdiğimden habire elim pembelere gidiyor zaten.. yok yiyorum baya baya ama emziriyorum ve misafir ağırlamaktan,sürekli temizlik yapmaktan helak oluyorum ondan herhalde :)

      Sil
  22. şeker gibi bi kombin olmuş ilkay, zevkine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim özgee senin de yorumuna sağlık :)

      Sil
  23. kesin cok güzel olmussundur canim bu acik pembe rengini/pudra bende cok seviyorum gri veya kotla harika uyum saglyior

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  24. Ilkaycigim gazeteyi alamamis biriyim ben, fakat hemen internete bakiyim bir dedim ki, aninda buldummm :)) zaman cumartesi eki online :)).


    Google zaman cumartesi eki yazin direk geliyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bulmuş olmana sevindiim :) bende post yapacağım inşallah

      Sil
  25. çok güzel sanada çok yakışmış güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yakıştırmana sevindim teşekkürler canıım :)

      Sil
  26. heheheh tekrar tekrar yorum birakmamak adina aysenin facebook'u ve twitterini begenmezsem katilamami ilkay abla:( cunku benim hesapim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blogunda paylaş tatlım..hangisi varsa birinden biri olur..

      Sil
  27. şalı nerden nekadara aldn ilkay abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef bilmiyorum tatlım.. ben alıyorum beğendiklerimi eve getiriyorum aldıklarımı alıyorum kalanı geri gidiyor..eşimle eşarpçı hallediyorlar aralarında..arkadaşlar çünkü..

      Sil
  28. güzel bir kombin olmuş zaman gazetesini aldığımdan belli seni takip ediyorum.. çok iyi bir blog tebrik edrim seni ablcm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım beğendiğine sevindim :)

      Sil
  29. bu pudra renk harika ya kendime hemen aynısından bir kombin yapmalıyım ...

    YanıtlaSil
  30. İlkay abla senin sayende nasıl şal örtülür onu öğrendim. 14 Yaşındayım. Arkadaşlarım Bana Yakışmayacağını Düşünüyor.Umursamıyorum ama tabikide biraz alınıyorum. ben bir genç kız olduğum için kombinleriniz harika ve aldığınız markalardan almaya çalışıyorum iyikide bu blogerrı yapmışsınız <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) umursamamaya aynen devam et Allah için örtünüyorsun sen onlar için değil :) hiç konuşturma bile.. kocaman sevgilerimle..

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU