16 Ocak 2012 Pazartesi

RANA'NIN MOBİLYALARI..

Rana'nın eşyalarının kararı daha o hayallerde bile yokken verilmişti.. yani ben 2.çocuğumuz olursa kızda olsa erkekte olsa bunları alacağım diye belirlemiştim kafamda çoktan.. tabii başka renklerle kombin ederdim erkek olsaydı.. 
kız oldu kırmızı-beyaz oldu :)

uzun zamandır hayal ettiğim eşyalar olduğu için çok çok içime sinen bi görüntü bu aşağıdaki.. çok yakıştırdım bizim eve.. evin bu bölümü beni mutlu ediyor baktıkça.. Rana'dan önce boş gözüküyordu burası gözüme..

sağda görülen çelenk gibi şey hastane kapısına astığımız kapı süsü :) mevlütte de evin kapısına asacağım o zamana kadar tozlansın istemiyorum poşette duruyor o yüzden..


sıklıkla karşılaştığım mobilyalar nerden sorusuna gelirsek çoğu kişinin tahmin ettiği gibi tabii ki İKEA'dan..

alt açma, dolap ve beşik HENSVIK SERİSİ'nden..

hepsinden memnunum ama özellikle alt açma seti favorim... ki kendisiyle kavuşmamız hiç kolay olmadı.. face sayfamın takipcileri hatırlarlar ileti yazmıştım hep beraber duygulanmıştık :) İstanbul'da kalmaması sebebiyle doğumdan önce takımı tamamlayamayacağım için hüsrana uğramışken ben Yasin Bursa'dan alıp getirdi bunu sürpriz yaptı bana.. 

görüldüğü üzere araba koltuğundan bebek çantasına kadar her döküntümüzü topluyor.. Rana'nın alt değiştirme üst değiştirme bütün işlerini de burda yapıyorum..ayrıca önündeki alt değiştirme tablası çıkarılabiliyor sonradan.. ilerde kendisini kütüphane olarak kullanmayı planlıyorum..

aşağıdaki hasır sepette İkea'dan.. 3'lü takım halinde satılıyor.. Rana'nın çamaşırlarını ayrı yıkadığım gibi ayrı bi yerde tutuyorum kirlilerini de.. o sepet Rana'nın kirli sepeti..


şifonyer ise MALM SERİSİ.. şifonyer takım değil yani onu ben seçtim ayrıeten.. ben 3 çekmeceli ve bizim eşyalarımıza uysun diye beyaz tercih ettim ama başka renkleri ve farklı çekmece sayılarında modelleri de var..


sandalye yine İKEA'dan..yeni değil ama. benim banklı masa takımımın parçası.. ki o da takım değil aslında tekte alabilirsiniz sandalyeyi.. ama yazın satışa çıkıyor.. bahçe mobilyası olarak geçiyor çünkü..

çarşaf (kumaş alıp diktirmiştim hatırlarsınız ) yerdeki halı, paspas, koltuk minderi, çerçeve hepsi İKEA'dan yine..


şifonyerimizin üstü ben fotoğraf çekerken yukardaki gibiydi..ama hafta sonu yine İKEA ziyaretinden sonra aşağıdaki gibi görünüyor artık :) son hali budur yani..


bunlara bayıldım görünce ! çok seviyorum baktıkça bakasım geliyor..


hemen hemen her postta adı geçen sevgili Sunacımdan :) çok beğendim.. ve yapıştırdığım kısım boş kalmıştı oraya bi şeyler düşünüyordum Suna yine benim içimi okumuş.

sanırım bu postla birlikte istek postlarını bitirmiş oluyorum.. umarım yanılmıyorumdur :)

sevgiler <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

28 yorum:

  1. Ne kadar güzel yerlestirmissin herseyi ;) Pratik gözüküyor oldukca. Ayrica o Ayse Rana yazisi bu haliyle bile hos görünüyorki isil isil daha bir kendine baktiran birseydir :)
    Rana saglikli mutlu büyüsün bu kendine ait bölümde :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Hersey cok guzel gorunuyor ablacim :) ellerine saglik duzenine birkez hayran kaldim:) Sen bir meleksin ve daha birsuru guzel sey:) opuyorum

    YanıtlaSil
  3. Her sey cok guzel ilkayim bende beyazi tercih ediyorum heleki bebek mobilyalarinda daha asil duruyolar ve her renkle kombinleyebilirsin kiz erkek her bebegine kullanabilirsin :) rana cok sansli emin gibi senin gibi tatli ve herseyin mukkemmel olmasini isteyen ve bunh basarabilen bir anneleri oldugu icin Allah hepinize saglikli uzun omurler versin canim benim huzurunuz daim olsun insallah

    YanıtlaSil
  4. harikaa bayıldım düzenleme stil farklılık yine ön planda renk tonları kırmızı beyaz muhteşem allahım güzel ve sağlıklı günlerde ömür geciri inşlh kokulu kokulu öptüm hepinizi :)KBR

    YanıtlaSil
  5. bir kere sen herkesten farklisin onu söyliimm..en sevdigim özelliklerinden biri...farkli olmayi basarmak zordur,ama sen bunu kolaylikla yapiyosun...evin tarzin,yasayisin...örnek alan cok insan var eminim bundan..
    ayyy sanki seni ilk kez görüyormusum gibi yazdim:)))ama bakinca söyle resimlere dile getirmek istedim....
    bana yabanci gelen hic bisey yok ztn resimlerde,ve anlatilanlarda hepsinide biliyorum ne mutlu bana:))ama olsun yinede okudum:)sadece o evde bi gün misafir olma ihtimalimi düsünmek istiyorum okaaa:))ewet bunu 1000 kez dile getirelimki gercek olsun:)))
    öperim,severim ilkayim,ve dile gelmeyen bir sürü his,bir sürü bisey:)))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş..evine çok yakışmış ayşe rana :) ve getirdikleri..

    YanıtlaSil
  7. maşşallah çok güzel olmuş evinede uymuşş bu renkler allah daha güzellerini ve hayırlısını nasib etsin ömrü boyunca ranacığa...

    YanıtlaSil
  8. ya beyaz olması gerçekten çok güzel bi nevresimi değiştirerek bambaşka bi hava katma şansı oluyor sağlıkla mutlu huzurlu büyüsün inşallah
    Öpoom kusum

    YanıtlaSil
  9. çok şık çok güzel olmuş Allah güzel günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah ben de kızıma beyaz beşik almıştım ikea'nın sitesinde bu HENSVIK SERİSİ'nin şifonyerinin olmadığını gördüm demek ki yokmuş çok üzüldüm. Siz bir İKEA tutkunu olduğunuzdan bilirsiniz şifonyeri alırken tamamı dahil mi fiyata :) Bir de gardrobun içi geniş mi yani biraz büyüdüğünde de kullanılabilecek gibi mi? çok soru sordum biliyorum :) teşekkürler şimdiden
    Melda

    YanıtlaSil
  10. özellikle bebek mobilyalarında bende pembeyi çok seviyorum.rana hanımın odasıda çok güzel :)

    YanıtlaSil
  11. Hepsi çok güzel Allah sağlıkla kullanmayı nasip etsin

    YanıtlaSil
  12. Çok şirin olmuş. Allah güzel günlerde kullanmasını nasip etsin. ay böyle gördükçe bende hevesleniyorum. ama daha zamanı var. allah isteyen herkese nasip etsin.

    YanıtlaSil
  13. ah ikea. gitmicem diyorum, böyle odalar görünce yine gitmek istedim.

    YanıtlaSil
  14. İLKAY ABLA resimlerin hiçbiri görünmüyor yani resim yok neden bende öyle

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullansin kücük yavru. Bizde de ayni yataktan var ve de beyaz yataga uygun yine beyaz fakat Ikea´nin baska serisine ait mobilyalar. Mutlu kalin.

    YanıtlaSil
  16. merhaba ilkayciim

    cok tatli olmus rana hanimin odasi =) ilkaycim rica etsem birde senin dolabinin resimlerini cekebilirmisin? dolabimin icini nasil düzenlesem diye düsünüp duruyorum. etekler bulizler pantolonlar vs. yardimci olursan sevinirim..

    YanıtlaSil
  17. güle güle kullan canım çk güzelmiş. yakşır rana hanıma.miniği öp benim yerime

    YanıtlaSil
  18. harika !!! cenabi Allah güle güle kullanmayi nasip etsin insaAllah :))

    YanıtlaSil
  19. ilkay ablacım rananın herşeyi çok güzel çok beğendim bencede hem erkek hemde kızda beyaz tercih edilmeli bir mobilya az paraya alınmıyo beyazı her ikisi içinde ortak renk aa unutmadan blog listesini fotoğraflı yapmana sevindim söylicektim fotolu olsun diye ama kimsenin işine karışmayı sevmem seni ve ranayı öpüyorum

    YanıtlaSil
  20. Gerçekten çok beğendim minik Rana'nın odasını çok ferah olmuş beyaz tercih ederek en iyisini yapmışsın Rabbim sağlıklı büyütmek nasip etsin inşallah.

    YanıtlaSil
  21. merhaba ilkay hanım.yazdıgınız konular dışında rahatsız ediyorum.ama sunuda belirteyim blogunuzu begenerek takip ediyorum.bebeginizin yaşı uzun olsun.ben bişey soracaktım.resimlerin üzerine hangi siteden yazı yazıyorsunuz sitenin ismini verebilirmisiniz.teşekkürler...

    YanıtlaSil
  22. HEYY MAŞŞALLAH YA BU ODAYA BAYILDIM BEN,ÇOK TATLI OLMUŞŞŞ,DETAYLAR DA AYRICA HARİKA :))

    YanıtlaSil
  23. Allah can sağlığıyla güzel günlede musmutlu huzurlu bir biçimde büyütün inş Ranacığı herşey çokkkkk güzel :)Maşallah :)

    YanıtlaSil
  24. harikaaa...siteye ilk kez girdim ve bütün herşeyi okumak istedim bi anda..süpersiniz..sizi ilk zaman gazetesinde gördüm ve daldım blogunuzaa :)

    YanıtlaSil
  25. gittim ve evde fotoğraf bulundurmaktan hiç hazzetmeme rağmen şu beyaz şirin fotoğraf çerçevesini aldım. bir de odayı görünce kız bebek yapma hayalleri falan kurdum. hani itiraf ve geri dönüş mahiyetinde :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  26. beşiğiniz sallanıyormu ama yazarmısınız ,yarın alıcazda benim için önemli bu sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. ilkay hanım merhaba,ben de harıl harıl bebek odası hazırlama telaşındayım. fazla masraf yapmak istemiyorum bu sebeple hensvik karyola ve gardrop benim için de favori gözüküyor ama karasız kaldığım, kafama takılan 2 nokta var. yardımcı olursanız çok sevinirim. karyolanın sallanmaması sizin için sorun oldu mu? etrafımdakiler sallanan karyola al diyorlar. bir de dolabın içinin görüntüsü yok nette. içi iki raflı mı nasıl? çekmece olmaması kullanışlı oluyor mu? kafamdaki bu soruları cevaplarsanız çok mutlu edeceksiniz beni:) şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it