25 Ocak 2012 Çarşamba

SOFRA : BORDO / LACİVERT / DAMASK DESEN


Pazar günü misafirlerimiz için hazırladığım sofram..


Aşağıda görmüş olduğunuz kekim kabarmayıp beni ağlayacak kıvama getirdiğinden sofraya koymamayı bile düşünüyordum ki hemen kurabiye kalıplarımı çıkardım aşağıdaki manzara çıktı ortaya :) 


Ve sofraya koymamayı düşündüğüm şey en çok ilgi gören şey oluverdi bi anda :)


Soframıza ait diğer fotoğraflar...



Bu kez masamız 5 kişilik olduğu için sıkışmayalım dedim ve mutfaktaki küçük masamı servis masası yaptım..


Doğumdan beri sürekli kedi dili pasta yapıyorum.. Hep söz vermişim sana da yaparım sana da yaparım diye herkese.. Borçlarımı ödüyorum şimdi her gelene :) 


Vee benim tabağım :)

Kilo vereceğim ben güya.. Biraz zor gözüküyor :)


Afiyet Olsun.. 

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it