Çok şık % 100 Twill İpek İthal Eşarplar için fotoğrafı tıklayınız ! ( bazı modeller tükendi lütfen stok sorunuz.. )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

4 Ocak 2012 Çarşamba

TAKI DÜZENLEME : FİKİRLERİ RANA İLE BENİM,TAKI,TOKA VS. ÇEKMECELERİMİZ :)

www.tips-fb.com
artık evde tek bayan değilim malum :) dolayısıyla ıvır zıvır takı vs. gibi şeyler daha da çoğaldı doğal olarak.. yani ben artık hiç bi yere sığamıyorum.. dolaplar o kadar vahim durumdaki anlatamam.. her yerden bişey çıkıyor.. yavaş yavaş el atıyorum artık.. geçen gün Rana'nın şifonyerini düzenledim.. hem dolabında hem şifonyerinde tüm kıyafetleri bi aradaydı.. yani büyüyünce giyebilecekleri de.. onların hepsini toparlayıp kaldırdım ilerleyen aylarda çıkarmak üzere inşallah.. şifonyerde yer açtım vee bi katını kendime bi katını kızıma takı çekmecesi yaptım..

işte bu benim çekmecem..


önce hiç kullanmadıklarımı , ya da kopmuş yıpranmış vs. olanları ayıklayıp artık vedalaştım onlarla.. sonra sık kullandıklarımı ayırdım..bu zamana kadar çok kullandıklarımı kutuladım özlemek üzere (bunu yapın arada..çok işe yarıyor bi süre gözönünden kaldırın bi zaman sonra açıp görünce yeni bişey almış gibi oluyorsunuz.. çocukların oyuncakları içinde geçerli bu..hevesi kaçtıysa bi oyuncağından kaldırın onu bi süre.. tecrübeyle sabittir çok işe yarıyo :)
neyse sonra yeni sık kullanılanlar belirledim kendime..takılar devirdaim yaptı yani :) onları cupcake kağıtlarına yerleştirdim üstten bakınca rahat görmek adına.. bu fikri Laylam vermişti hatırlarsınız..postta en alta bağlantı ekleyeceğim ..cupcake kağıtlarının altına kutuları zemin yaptım bi arada tutsun onları diye..
en sık kullandığım 1-2 parfümüde atıverdim  benim çekmecem tamamlanmış oldu :)

bu da Rana hanımın çekmecesi :)

hasır sepet ve kutularda duruyordu cicileri kızımın..böyle dizdim onalrı da üstten bakınca rahatlıkla görebiliyorum artık herşeyi..


 ve bu da yeni takı düzenleme keşfim :) çok minik küpem var ve onları saklamak zor oluyordu.. bu aşağıda görmüş olduğunuz malzeme bıldırcın yumurtası kutusu.. burda büyük gibi duruyor ama minik bölmeli bişey.. çekmecelerde dikkatli bakarsanız orjinal halini görebilirsiniz..kapaklı şekilde bu kutu.. ben ikiye keserek birini kızımda birini kendimde kullandım.. ben çok sevdim :)




hatta normal yumurtalarında bu şekilde plastikimsi kutularda satılanları var..malum ben sıkıntılı bi tipim bu düzeni de bozarım yakın zamanda ,aklıma yeni bişeyler gelince.. bi sonraki hedefim o şekilde yumurta alıp kolyelerimde de cupcake kağıdı yerine onları kullanmak :) 


daha önceki takı düzenleme çözümlerime bakıp fikir almak için buraya,buraya ve buraya tık tık..


herkese öpücükler :)

19 yorum:

  1. senin düzenini yerim ben!! cok yaratıcı ve harikasın tatlım!!

    YanıtlaSil
  2. Eline saglik Ilkaycim, yine pratik zekani kullanmissin ;) Evi cok genis olmayip kücük yere büyük seyler sigdirmak zorunda olan biride benim. Bu fikri tuttum kullanmayi düsünüyorum.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. amanda amannn bi bak sen şu bebişe cicileri annesininkileri geçmiş bile maşallah maşallah zeki hatunsun vesselam derli toplu süpper olmuş kuzusum Öpooom Ranayıı bi de senii

    YanıtlaSil
  4. nasıl düzenli, ne kadar hoş olmuş:) süper fikir:)

    YanıtlaSil
  5. Ayyyy ayyy ayyyy yirim ben Rana'nın takı çekmecesini o taçlar o bantlar Allah'ım o tokalar deli ediyo insanı :) ayy ne güzel ablacım derlü doplu çekmecen var, valla ben artık çekmecede duran kolyelerime bakmaya üşendiğim için kolye takmıyorum bile :D sadece minik küpelerle idare ediyorum,böle görebileceğim bir sistem yapmam lazım benimde seninki gibi :)Ellerine sağlık ablacım :)

    YanıtlaSil
  6. ama ben rananın o şıkırtılı çekmecesini yerim,seninde kızım diyen ağzını balacım :))) emini anlat azıcıkta ya eminim napıyo :)

    YanıtlaSil
  7. bu ara öyle ihtiyacim vardiki,taki düzenleyici fikirlerine,hatta senin arsive bakicaktim..hizir gibi yetistin yine cati kati:)cok yasa emiii...
    senin bu herseyi degerlendirme huyuna bayilyiorum dogrusu,ufacik seylerden kocaman mutluluklar yaratiyosun canimsin valla..
    ay aman offf,anne kiz Masallahiniz var bu arada,taki konusunda,ikinizinkide birbirinden seker :P yerim sizi cati kati hatunlari:)
    cok büyük kocaman öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel cicilermiş kızımın canı gitti

    YanıtlaSil
  9. ayy minnak minnak takılarıda varmışş yaa çok şekerler hepsi ablacım minik peri güle güle kullansın..sağlıkla büyüsün hayırlı bir evlat olsun size inşallah..çok öperim sizi.eminide özledim buarada özellikle diyaloglarını:) kardeşi hakkında neler diyor çok merak ediyorum..:)

    YanıtlaSil
  10. uzun zamandır takibindeyim yani sessiz okuyuculardan ama dayanamayacagım artık.. paylasımların super ve kafada ampül yanma olaylarına bayılıyorum ve sende tam bendensin canım yenı paylasımlarını sabırsızlıkla beklıyorum en kısa zamandada uygulayacagım bu fıkrı tuttum.. sevgıler ..

    YanıtlaSil
  11. ay süpersin ilkay boyle samımıyetım senı tek taraflı tanımamdan kaynaklanıyor zannımca:)) uzun suredır sessız takıpcılerındenım bugun dayanamadım su yuzune cıkmayakarar verdım. bu tur fıkırlerıne hayranım ve cok sevıyorum kafada ampul yandıracak fıkırlere emeklerıne saglık devamını beklıyorum ...az once yazadım sılındımı bılmıyorum tekrar yazma gereksımı duydum :)) sevgıler

    YanıtlaSil
  12. bide ben söyle derli toplu olsam:)valla bravo ıkı cocukla bunlara vakit ayırıyorsun yaaa helal olsun :)biraz banada yolla enerjinden :)

    YanıtlaSil
  13. ooo döktürmüssün yine Ilkay ablaamm :) sahane olmus ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  14. ÇOK HOŞ OLMUŞ GERÇEKTEN TEBRİKLER ANNE KIZ TAKIN TAKIŞTIRIN GEZİN MAŞALLAH....

    YanıtlaSil
  15. Ellerine ve aklina saglik ilkay abla :) tek kelimeyle supersin, rana'nin bu yasta taki kutusu olduysa buyudugunde hic dusunemiyorum;)öpüyorum sizi

    YanıtlaSil
  16. balacım ne ya ablacım dicektim ablacım :) o anki sevgi patlamasıyla yanlış yazmışım :) ama azerice düşünecek olursak bala da güzel bişey :)

    YanıtlaSil
  17. Busecim,vaay çok sevindim yorumuna :) öperiimm

    kelebekcim,süper o zaman :) şimdiden kolay gelsin sevgilerr..

    xcelis,bunlar değilde tatlım kıyafet dolabı beni baya geçti kıskanmıyor değilim hani :) bizde öptük seni :)

    pembe gönlüm sende,beğenmene sevindim çünkü seni zevkli buluyorum :) genelde ben kendi geri dönüşlerimle çok vakit harcadığımdan izlediğim bloglara yorum bırakmaya fırsat bulamadan bakar kaçarım :) varlık göstermesemde pek senin eklediklerin süper şeyler zevkle bakıyorum

    yegane,sen zaten hiç bişey takmasanda olur nazar boncuklu kolyen elinin altında olsun sürekli o yeter :) ona ihtiyacın var çünkü :)

    esra,hehe kızımd emek garip geliyordu ama alıştım :) Emin iyi tatlım keyfi yerinde bambaşka bi hayatı var artık okulu arkadaşları falan..post yapacağım onla da ilgili inşallah

    zelisim,ah yakın olsak beraber düzenlerdik hatta ben sana elletmez süpriz yapardım :) canım benim yaa şımardım yine iyi ki varsın :)

    bir demet hayat,kat kat güzeli kat kat fazlası kızının olsun inşallah..

    cicibicim,sağol canım çok teşekkürler :) Emin'le ilgili bi post yapacağım inşallah öperiz çoluk çocuk :)

    burcu iyi yaptın ses verdin beni de sevindirdin :) sağolasın beğenmene ayrıca sevindim..sevgilerimle :)

    defne kurabiye,ah diğer çekmecelerimi dolaplarımı görsen böyle düşünmezdin :) işte öyle bikaç günde bir çekmece düzeltiyorum başka türlü fırsat olmuyor :)

    laylam,beğendin mi hehe sevindim valla :) ayakkabılı yüzük şeysimde pek havalı di mi ? :P

    nilerk,çook teşekkür ederim :) sevgilerimle..

    kelebek misali,sağoalsın canım :) onu bende düşünemiyorum :) bi yandan da hiç süsle püsle işi olmazmış bi de diyorum bazen :) o zaman ben şok olurdum herhalde..

    esra,süpersin :)

    mavi rüyam, :) sevindim beğenmene :)

    YanıtlaSil
  18. çooooook hoş olmuş hepsi birbirinden güzel onları takınca prenses gibi olmuştur

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU