24 Şubat 2012 Cuma

2 ÇOCUKLA GEZ(EME)ME :)

2 çocuklu hayat tüm ihtişamıyla sürmekte.. Günler nasıl geçiyor anlamıyorum bile.. Bugün mesela deliren anne modundaydım.. Bi türlü Rana'yı uyutamadım , bi türlü Emin'i susturamadım akşama kadar.. Saat 4'de demlediğim çayı 8'de içmeye başladım.. Şaka yapmıyorum çok ciddiyim..

Artık iş inada bindi çay pert olmuştu ama içtim :)

Her geçen gün yeni bi deneyim yaşıyoruz 2 çocuklu hayatta..  Mesela geçtiğimiz hafta ve ondan bi önceki pazar olmak üzere 2 hafta üst üste çocuklarla gezmeye gittik.. İlk kez ikisini bi arada götürdük.. Şimdiye kadar genelde ya Emin okuldayken tek Rana'yla, ya da ben evdeyken Yasin Emin'le , veya çocukları evde bırakıp biz Yasin'le yalnız çıktık dışarı..

4 kişilik bi aile olarak gezme deneyimleriniz nasıl derseniz kabus gibiydi haha :) Ben ki belli aralıklarla gezmezse bunalıma giren bi tipim.. Ben bile istemiyorum bi süre gezmeyi.. Evet gezdik güzel ve keyifli vakit geçirdik ama ben kendime gelemedim kaç gün yahu ! Bedensel yorgunluğu bi kenara bırak beynen bitiyorsun bi kere..

Ah anlatacak çok şey var ama Rana uyanma belirtileri gösteriyor hemen postumu yazayım bitireyim telaşındayım.. Sadece şu kadarını söyleyeyim ilk çıktığımız hafta Armoni Park'ın emzirme odasından çantamı orada bırakıp çıkmışım :) 
O derece dalgın ve beyin olarak dolmuştum yani.. Çok şükür emzirme odasında benle birlikte bebeğini emziren başka bi anne çok iyi niyetli çıktı beni beklemiş 15 dakika dönerim geri diye.. Odadan da çıkmamış çantaya bi şey olur biri alır korkusuna.. Kendi de ellememiş beklemiş öyle.. Ne dua ettim var ya.. O da beni görünce çok sevindi :)

Geçtiğimiz hafta da Airport Avm'deydik.. Ve o günün bir başka özelliği de Rana'nın ilk kez kucakta insanların içinde gezmesiydi :)

Ben Rana duracak mı acaba diye son derece tedirgin bi şekilde masada otururken Yasin önüme bunu bıraktı :) Bayıldım salataya ama noldu bilin haha Rana huysuzlandı ve ben salatayı başlayamadan bırakıp emzirme odasına gittim :)

Tabağın yanına dikkat yalnız Rana'nın ayakkabısı salatamın dibine girmiş :) Ayakkabı ordaysa düşünün masanın geri kalanını..
Eee kimse 2 çocuklu hayat kolay demedi :)


Günün benim için bir diğer önemli olayıysa trençkotumu giyebilmiş olmamdı hoho :) Artık içine girebiliyorum.. Henüz nefessiz kalmadan önünü kapatamıyorum ama olsun sırtı bile dar geliyordu buna da şükür..


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it