Çok şık % 100 Twill İpek İthal Eşarplar için fotoğrafı tıklayınız ! ( bazı modeller tükendi lütfen stok sorunuz.. )
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

5 Şubat 2012 Pazar

BEBEK MEVLÜDÜ HAZIRLIKLARI :)

www.tips-fb.com
hafta sonu mevlüdümüz var inşallah.. işte hazırlıklarım.. 

konseptimiz siyah beyaz,gri..ve bizim elemanlar toplu halde :)


ayrıntılı bakalım şimdi..

tabak olarak 3 gözlü köpük tabak tercih ettim.. geniş tarafında tavuk-pilav , küçük gözlerden birinde baklava diğerinde ayran olacak inşallah.. ortasına da siyah beyaz "hoşgeldin Ayşe Rana" yazısı yapıştırdım.. hani hastane odası için bardak süslemiştim..orada anlattığım gibi yaptım bunları da..

bardaklarımızı siyah fiyonklarla süsledim :) lohusa şerbeti ikram ederken kullanacağız bunları ayranlar hazır kutuda olacak çünkü.. 


bebek şekeri kutularımızı da daha önce paylaşmıştım.. içlerinde ayak şeklinde minik beyaz sabunlar var misafirlerimize hediye edeceğiz..

siyah peçeteler İkea'dan.. face sayfamızda yazdığım iletide bahsetmiştim Yasin bunları benim gönlüm olsun diye karda kışta gidip aldı İkea'dan :)

siyah peçeteleri beyaz kurdelalarla fiyonkladım konsepte uygun olarak.. içinde plastik çatal-kaşıklar var..


bunlarda siyah fiyonklu tuzluk ve karabiberlerimiz :)

arkada gözükense gülsuyu.. beyaz tülle süsleyip siyah kurdelayla fiyonkladım..


bunlar Emin'in çok hoşuna gitti çok güldü inek papyon takmış diye :) bu tuzluklarımı ilk kez kullanıyorum Belgincim hediye etmişti..


peçetelerin içinde bulunan plastik çatal-kaşıklar da bunlar.. beyaz olanları beğenmiyordum Yasin bunları bulmuş çok beğendim..


mevlüdümüz gerçekleştikten sonra ayrıntılı bi post daha yapacağim inşallah.. şimdilik bunlar fikir olsun.. 

face sayfamızda kandilleşmiştik herkese tekrar hayırlı kandiller diliyorum.. dualarda buluşalım inşallah..

sevgilerimle..

73 yorum:

  1. sadece şunu söylüyorum sizin için..HARİKASINIZ...mutluluk ve huzur diliyorum.. kadriye dayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utandım..çok teşekkürler iltifatınız için Allah razı olsun..

      Sil
  2. Harika bir konsept olmus canim:)

    Allah simdiden kabul etsin:)

    Rana saglikli huzurlu neseli büyüsün insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi dileklerin için teşekkür ederim canım :)

      Sil
  3. idolümsün ilkayyyy...ya masallah sana masallah...nasil yapiyorsun bunu,her bi detayi birlestirerek ortaya muhtesem seyler cikariyosun..mevlütdekilere üzülüyorum ama ben,insan bunlari cikaripta yemek yiyemezki,kiyamaz o süsleri bozmaya:))sadece karsina al ve izle o bicim yani:))
    cokk begendimm..sen konsept siyah beyaz olacak dediginde cok merak etmistim..süper olmus!!
    kocaman öpüyorummm...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy kıymama ağzından bal damlamış sağol zelisim :) Kübra bunlarla bol bol fotoğraf çektirip gösterir size :)

      Sil
    2. ewet ztn dörtt gözle kübradan gelecek haberleri bekliyoruzzz:)))

      Sil
  4. ahhh duygulandımm:( Güzel bir Mevlüd olacak belli eee ablam hazırlamışş:))Harikasın ablammm..öperimmmmm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. üzülmee sana da hazırlarım böyle şeyler inşallah :) bende seni kocaman öperim canım

      Sil
    2. inşallahhh:))ben de size hazırlamak isterimmm...:))

      Sil
  5. Bayılırım böyle konularda özenli davranan insanlara... herşey muhteşem gözüküyor :))


    Sinem Y.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Renk uyumuna bayıldım, papyonlu inek favorim :) Yine kusursuz olacak belli..

    Ellerine sağlık sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ailecek bizde papyonlu ineğe bayıldık hehe :) çok teşekkürler canım

      Sil
  7. Ayrıntıları bekliyorum.çok zevklisiniz sizi yeni kapanmıştım eşarp bağlama icin bulmuştum o günden beri takipçinizim.Allah kabul etsin şimdiden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumun için :) sevgilerimle

      Sil
  8. Allah seni :D

    Fiyonk fiyonk fiyonk :D

    Ben dellenirim malesef bir iki yaptıktan sonra huyluyum biraz:)))

    Güzel olmuş ama

    Allah kabul etsin ablacm mevlütünüzü...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana da sabaha kadar fiyonk yap de yaparım :) teşekkür ederim tatlım

      Sil
  9. bayıldım ;çok güzel. hayırlısıyla atlatırsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım..inşallah bi atlatsam rahatlayacağım :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. beğenmene çook sevindim :)

      Sil
    2. Aslinda az bile söyledim :) Müthis.. Müthis..

      Birde herkes pembe, mavi, sari gibi renkler yaparken sen siyah, beyaz yapiyorsun, sahsen ben bunlari görmekten bikmistim ama seni bu yüzden dahada çok begendim.

      Sil
    3. daha bi mutlu oldum şimdi çok teşekkürler :)

      Sil
  11. ilkay ablacım çok ince düşünerek yapmışsın hoş olmuş :) aklıma takılan bişey var neden siyah konsept oldu? sen renkleri de seven birisi kız bebeğe pembe lila mor gibi renklerde olurdu ama senin acıklmanı çok merak ettim :)) tuzluk çok tatlı olmus gercekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte bu yüzden :) çünkü herkes bebek mevlütlerinde ya pembe ya mavi bekliyor.. ben farklılığı severim her alanda.. bebek şekerlerinde de bahsetmiştim bundan..onda da herkes tüllü bademli bebek figürlü bebek şekeri bekliyordu çünkü :) siyahı sevdiğim için,köpük tabaklar da beyaz olduğu için,ikisi de birbirine çok yakışan renkler olduğu için siyah beyaz oldu araya başka renk katmayı düşünmedim :) öperiimm

      Sil
    2. haklısın herkes aynı şeyleri yapıyor ben de sevmem başkalrıyla aynı olmayı :) öyle ki evden cıkarken bile kendi kız kardeşimle farklı tonlar bile olsa aynı renk giyinmem! üşenmem değiştiririm :)) farklısın vee coook tatlısın facedem hergün bakıyorum iletilerine iyiki varsın bende öperim tatlım :*

      Sil
    3. yaşasın farklılık ! :) ayy teşekkür ederiimm :)

      Sil
  12. (: çatı aktı delisi ilkay hastası :)04 Şubat, 2012 01:17

    her zamanki gibi bayıldım uyuma,şıklığa :) hepsi çok güzel olmuş..Emin'in de nerden aklına geldiyse beni de güldürdü şimdii :) inşAllah hayırlısıyla güzel geçer mevlüdünüz..Sevgi ilee..öpüldün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zamandır yoktun hoşgeldin canım :) teşekkür ederim güzel yorumun için öperiimm :)

      Sil
  13. Senin farkın bu işte :) Herkes pembe mor sarı lila mila falan filan yapar, sıradanlığı bende sevmem. Aykırılığı severim :) Sende sevmediğin için güzel bir konsept seçmişsin abla. Herşeyi çok güzel düşünmüşsün, umarım herşey yolunda gider. Siyah beyazı bende çok seviyoooruuuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canıımm :) mevlüt senin olsaydı her yerde kalpcikler olurdu ne hoş :) bende fiyonk sende kalp :) öperiimm

      Sil
  14. ilkaycım çok özenmişsin gerçekten ve de eleerine sağlık çoook güzel olmuş.bu ufak detaylar işte hayatı güzelleştiren.yanlız nacizane düşüncem evde olan davetlerde plastik ve köpük kullanılmamasından yanayım.hani porselen ve cam sanki daha şık gibi geliyor.ranacık mutlu sağlıklı büyüsün inşaallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim iyi dileklerin için.. herkesin kendi tercihi tabii ki sen kendi mevlüdünde porselen kullanırsın ben benimkinde köpük :) böyle tercih ettim ben mutfakta harcayacağım zamanı arkadaşlarımla geçireceğim :) bi de ben klasik ev hanımı değilim zaten porselenim yok 40 tane düz tabağım olduğunu da sanmıyorum :)

      Sil
  15. Ilkay abla koyu bir siyah manyagi olarak ve o beyaz catal kasiga gicik olarak tek kelimeyle
    BA- YILLL- DIIIIMMMMMM
    Allahim bu ne gercekten yine yaptin yapacagini :) masallah diyorum goz degecek Allah korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy çok sevindim beğenmene Laylam :) inşallah senin bebek mevlüdünü planlamakta nasip olsun bize :)

      Sil
  16. Cok guzel hazirlanmissin yine Ilkay.
    Bende cok begendim. Renkleri olsun, tarzi olsun eminim misafirlerinde cok begenecek.
    Insallah kazasiz belasiz guzel bir sekilde atlatirsin.
    Sana kolayliklar diliyorum ve bir sonraki postunu merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene sevindim canım çok teşekkürler..atlattık güzel geçti çok şükür :)

      Sil
  17. ne kadar zevklisiniz ve de hünerli maşallah:) bebeğiniz sağlıkla ..analı babalı büyüsün inşallah..sizin de kandiliniz mübarek olsun:) mevlüt postunuzu bekleyenlerden olacağım:)
    SEVGİLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim iltifat ve güzel dilekleriniz için :) inşallah ilk fırsatta bi post daha yapacağım.

      Sil
  18. sonunda pembeden kurtulan bir kız annesi görmek ne güzelll.. ilkay şahane olmuşş maşallah diyorumm ellerini aklına sağlık... yasin abininde ayaklarına ve azmine (ikea)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkürler beğenmene çook sevindim :)

      Sil
  19. çok zevkli çok şık tam senlik yani.Çoğu kişi pembe düşünürdü sanırım bu detayları ...İnşallah huzurlu ,bereketli güzel bir mevlud olur şimdiden Allah kabul etsin.Rabbim minik Rana'ya hayırlı,sağlıklı anne, baba ve abisiyle mutlu bir hayat nasip etsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle düşünmene sevindim :) evet genelde herkes pembe yapıyor o yüzden düşünmedim bile.. iyi dileklerin için çook teşekkür ederim :)

      Sil
  20. herşey çook güzl olmuş yine ince ince düşünmüşsün ilkay abla maşallah :) mevlütde kaç kişi olcak ayrladın mı yoksa kafana göremi yaptın bide evi süsledin mi dekor yaptın mı yani :) şimdiden kolay gelsin Allah kabul etsin inş çok güzl fikir verdin yine bize :) ayrınlı postu heycanla bekliyoruummmm kocaman öptüm :):):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım :) ben çağırdığım herkes gelecekmiş gibi hazırladım gelmeyenler oldu tabii.. eve bişey yapmadım sadece kapıya Rananın mobilyaları postunda poşette görünen kapı süsünü taktım..

      Sil
  21. Mevlidlerde plastik tabak çatal olayını hiç sevmezdim ama bunlar süper olmuş yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende sevmezdim ve düşündürüyordu beni bu konu nasıl olsa diye..ama Yasin bunları bulmuş sağlamlık ve görüntü bakımından gayet içime sindiler benimde :)

      Sil
  22. yine harikasın ilkay abla ya,maşallah diyorum sana çok yaratıcısın,2 çocukla uğraşmanın yanında birde bunların hakkından gelıyorsun :) bende senın gibi süslü becerikli bir anne olabilecekmıyım acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canıımm olursun tabii ki daha bile ötesi olursun :)

      Sil
  23. wuhu harikaa yarını sabırsızlıkla bekliyoreeeeeeeeeeee :)

    YanıtlaSil
  24. mevlut hazirliklari super ilkay abla ellerine saglik insallah guzel birgun gecirirsin :) kolay gelsin
    Bu arada facedee yazdiklarini okudum beyaz koltuk hakkinda, sanirim beyaz koltuk almak istiyorsun :( dedim ilkay ablanin imdadina yetismem gerekiyor :) sakin ilkay abla tavsiye etmiyorum hele senin cocuklarda kucuk bas edemezsin, bizde durum oyle kardeslerim buyuk oldugu halde koltuklarda deri olmasina ragmen bas edemiyoruz heleki beyaz hali hic ama hic tavsiye etmiyorum uzak dur :)) biz 5ay zor dayandik beyaz haliya hoop cöpe gonderdik emekli oldu yerine siyahini aldik :) beyaz ferahtir ama eziyetlidir ablacim ama yine tercih senin ;) opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım atlattık gayet güzel geçti :) almak istemiyorum canım daha farklı bi durum..ablam mobilyacı ve elinde tamamen bedava beyaz bi takım var bana göndermek istiyor.. herhangi bi masrafım ve pişmanlığım olmayacak yani..diğer koltuklarımda kalacak..bilmiyorum bakalım henüz karar vermedim..

      Sil
    2. hmm bedava ise hic durma hela ablandan geliyorsa hic durma hemen eve at :) bir yorumda okudum cati katinda beyaz koltuk guzel durmaz diye zevkler ve renkler tartisilir ablacim bence gayet sik durur :) facebook hesabim olmadigi icin bende burdan katiliyorum beyaz koltuk muhabbetine :) insallah hersey guzel olur canim benim

      Sil
  25. pınar.

    uzun süredir takip ediyorum sizi..
    çok beceriklisiniz ve çok sıcak samimisiniz..
    mevlüt hazırlıklarınızı okurken sanki çok yakın bir arkadaşım hazırlıkları yapıyor gibi okuyodum..
    MaşaLLah diyim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hakkımda böyle düşünülmesi çok güzel :) sevgiler benden de kocaman

      Sil
  26. maşaallah.......canım benim mevlüdün şimdiden kabul olsun inş. bebemize uzun ömürler. siysh beyaz harika olmuş çok güzeeeeeeeeeeeeeeeeeel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım okuduk bitti çok şükür :)

      Sil
  27. Vallahi takdir ediyorum bütün detayları düşünmüşsünüz, ama sanırım Ayşe Rana' da da biraz marifet var çünkü benim oğlum Ayşe Rana kadarken tuvalete gitmeye vakit bulabilince mutlu oluyordum :) Anne kız sizi tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende öyleyim :) şu an diken üstündeyim mesela yorumu bile bitiremeyebilirim :) hepsini bi arada görünce birden hazırlanmış gibi sanılıyor genelde ama ben bunları kafamda planlayıp uzun vadede yapıyorum azar azar.. fiyonklar Rana doğmadan önce hazırlanmıştı mesela :)

      Sil
  28. Allah kabul etsin, kolayliklar versin sana insaAllah :))

    YanıtlaSil
  29. annem benim ıncık cıncık işlerle uğraştığımı görünce söylenir dururdu. çok şükürki benim gibi deliler var :)) yalnız olmadığımı hissettirdiğin için çok teşekkür ederim :)) (kızmıyorsun değil mi?) bu kadar detaycılık iyi,güzel, hoş da bi zaman sonra takıntılı oluyorsun. herşey mükemmel olmalı, yoksa uyku tutmuyor.

    her işe yetişiyorsun, en çok bitmez tükenmez enerjini seviyorum. hastayken, hamileyken, bebekliyken bile bir şeylerin üstesinden gelme gayretin var. maşaallah.

    Koseptin çok hoş olmuş, eline sağlık. çatal peçete mavlidlerin en gıcık ayrıntılarıdır. Ya tabak çatalsız sahibine gider ya peçeteler unutulur. peçeteleri çatallarla bir arada paketlemek iyi fikir.

    Rabbim niyetini kabul etsin. Prenses hayırlı bir evlat olsun inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim :) saniyeyi boş geçirmeyi sevmeyen bi yapım var ama yok enerjim tükeniyor benimde nerde yattığımı bile bilmiyorum bazen..

      çok teşekkürler güzel yorumun için sevgilerr

      Sil
  30. Harika bir konsept olmuş, Allah analı babalı ve aklı selim, kalbi selim büyütsün, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun sevgiler benden de :)

      Sil
  31. Ilkay bu kadar enerjiyi nerden buluyorsuunn... Bana da birazini versennn :))

    YanıtlaSil
  32. her yerden iyi ki varsın dıyesım var bugun sana :) ıyı kı buldum senı ıyı kı burdayım...oğlumun sünnetine değişik şeyler istiyordum bişeyler buldum burda çok da mutlu oldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef yanıt vermeyi atladığım bir yorum daha :( çok teşekkür ederim gecikmeli olarak..

      Sil
  33. Bebeğimin mevlüdü için araştırmalar yaparken buldum bloğunu fikirlerin çok hoştu ve bana da yardımcı oldu, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim asıl ben teşekkür ederim güzel yorum için :)

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU