2 Şubat 2012 Perşembe

HER TELDEN,BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 3 :)

Eskiden postlarımı kola eşliğinde yazardım artık sıkma portakal-limon eşliğinde yazıyorum.. insan her hafta sonu hasta olur mu yahu ? Çok pis inat ettim bi daha hapşuruk-tıksırık istemiyorum yaza kadar.. 

Yaşasın c vitamini :)



Ah kedi dili arayışlarım hatta daha çok çırpınışlarım son buldu :) Beni kedi dili bisküvilerle sevgili Seda tanıştırmıştı hatırlarsınız.. Kedi dili pasta yapmaya en kaliteli bisküvilerle başladığım için çıtam çok yüksek.. Bi kaç zamandır evdeki stoklarım tükendi ve bizim buralardaki marketlerde balocco marka bisküvi bulamadım.. Başka markalarda kedi dilleri aldım sonuç fiyasko ! Normalde bir paketten bir pasta çıkarıyorum.. En son başka marka kedi dilleri kullandım ve 3 paketten bi pasta ancak çıktı..

Üçünü de farklı marka almıştım denemek için yengemde yanımdaydı şok olduk.. Yeşil yeşildi bi tanesi küflü gibi.. Tarihi falanda geçmemiş üstelik.. Sonra kırık mı ararsınız bal peteği gibi delik delik mi ? Ne ararsan vardı paketlerde çıldırdım !

Sedacım güzel yüreklim sadece satıldığı marketlerin listesini verecekti bana güya ama müthiş bi sürpriz yaptı :) Geçen pat diye koli geldi eve.. Amanıın bi açtım ki ah büyük aşkım kedi dillerim ! :) 

Veee kedi dillerimin aile boyu paketleri çıkmış !  Tam benlik.. Migroslarda satışa sunulacakmış unutmayın.. Aile boyu olanlar "Bonomi" diğer paketler "Balocco" .. Sadece bunları alın arkadaşlar.. Seda'ların ürünleri bunlar diye demiyorum cidden en iyisi bu.. Envai çeşit kedi dili denedim yine tırım tırım bunları aradım her yerde.. Yerini tutmuyor ne kalite ne tad açısından..


Seda ve eşi Gökhan Bey'e çoook teşekkür ediyorum tekrar :)


Böyle misafire can kurban :) Bizimkiler geldi geçen gece ellerinde bunlarla.. Her misafire örnek olmaları dileğiyle ho ho ho ne kaa yüzsüzüm :P


"Görmemiş gazeteye çıkmış ,tutmuş hepsini kendi almış" olsun bu fotoğrafın adı :)


Blogumun rekoru, 8.248 'sayfa görüntülemeyle Rana'nın cinsiyetini açıkladığım posttu.. Zaman Gazetesi'ne çıkmamla eski rekorun 2 katına çıkarak yeni rekorumuz 16.485 oldu :)  
Artık televizyona falan çıkmam lazım bu rekoru kırmak için..



Çocuklar olmadan gezmek için ayırdığı kısıtlı vaktini bebek mağazalarında harcayan kadına "bebeği olan anne" denir :)

Çoraplar Lc Waikiki , pijamalar Wenice'den..



Kuzenimin spesyali.. Soya sosuyla kızarttı hepsini nefisti.. 




Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it