7 Şubat 2012 Salı

KIZIMIN MEVLÜDÜNDEN KARELER..

Pazar günü mevlüdümüzü başarıyla atlattık... 

Hemen fotoğraflara geçmek istiyorum zira bugünüm şu şekilde geçti : kahvaltı yap, Rana'yı uyut, bulaşıkları topla, Rana'yı uyut ,Emin'i yedir, Rana'yı uyut ,ortalığı topla, Rana'yı uyut , Emin'i yıka, Rana'yı uyut.. Bu cümle bööööyle uzar gider.. Kızım kuş uykusunda bugün 5 dakikada bir uyanıyor postu hemen bitirmeliyim :) 

Sehpamızın üstü..
Her gelene gül suyu ve lokum tuttuk..  Gül suyunu ilk kez tutmamız çok komikti tüllerle cebelleştik.. prova yapmayı unutmuşuz :)


Mevlüt ayakkabılarım.. Taşları ben ilave ettim sonradan..


Mevlüt okunurken lohusa şerbeti dağıttık..


Lohusa şerbeti ve tepsi renk uyumuna dikkat lütfen..Tamamen tesadüf..renkler, uyum bi şekilde beni takip ediyor :)


Okuma bitince ikram kısmına geçtik.. Peçetelerimizi (ve içlerinde çatal kaşıkları) bu şekilde dağıttık önden..


Hazırlanan tabaklarımız..

Her tabağa bir adet baklava koyduk yemeyen olur ziyan olmasın diye.. Ortaya da küçük masayı koyup ayrı bi tabakla baklava koyduk dileyenin oradan istediği kadar alabilmesi için.. Bu arada kalan artıkları ayrı bi poşete koyduk Yasin bugün kedilere verdi..

Hayvanları unutmayalım !


Misafirlerimizde eli boş gelmemişti.. Sunacım harika bi tatlı yapmıştı benim ona "ponçik "diyesim geliyor ama doğru mu biliyorum ismini emin değilim.. Akrabamız Şükran teyzede elmalı kek yapmış bayıldım ! sonra çayla birlikte bunları yedik..


Sonraaa hediye faslına geçtik ki ben kıpkırmızı oldum.. Çünkü beklemiyordum cidden bu kadar hediyeyi.. Yalnız paketleri açtıkça hediyelerin çoğunun bana geldiğini gördüm ve mahcubiyetle karışık sevinç sardı her yanımı :)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it