14 Şubat 2012 Salı

BOL FOTOĞRAFLI MEVLÜT HEDİYELERİ POSTU :)

www.tips-fb.com
aslında face sayfamızda post konusu seçme anketinde "Zaman Gazetesi röportaj günü sofrası ve gazetenin fotoğrafları" postu galip gelmişti.. bugün o postun fotoğraflarını hazırlamayı umuyordum ama 2 çocuk annesi bir blogger olarak her zaman her planımı gerçekleştiremiyorum malum o yüzden daha önceden fotoğrafları hazır olan mevlüt cicilerimize bakacağız bu postta..

hemen başlayalım zira bolca fotoğraf var :)

önce sevgili Kübra'nın hediyeleri :) 
hani bahsetmiştim yurtdışında olup aramıza katılamayan arkadaşlarımızın adına da bana hediye almış sağolsun. bu omuzları beni benden alan bluz kendi hediyesi :)


bunu yanlış hatırlamıyorsam Zelisim adına almıştı :) ya da bu Layla'mın da olabilir.. Kübraaa yanlışım varsa düzelt beni :) o kadar hediye doldu ki etrafım karıştıracağım diye çok korktum..aşağılara indikçe ne demek istediğimi anlayacaksınız .. hatta yengeme dedim yengeeee her hafta mevlüt yapalım biz böyle bana da hediyeler gelecekse :)


bu güzel mi güzel eşarbı da Laylam adına almıştı..(dediğim gibi Zelisinde olabilü :) kendisini kullandım bile hafta sonu :)


bu tatlı kazakta Kübra'nın eltisi sevgili Erva'dan :) bayıldık buna kuzen Gül'le birlikte..hatta sen onu kaybedersen şaşırma falan gibi bişeyler dedi hehe sakladım ama ben dolabıma :P


Zaman Gazetesi'nden Sevinç Hanımın aldığı elbisenin daha net fotoğrafları geliyor şimdi..daha önce mevlüt postunda elimdeydi hani.. çok cici ama di mi ? :) Emin'de bayıldı kardeşimin prenses elbisesi diyor buna :)


ah Suna yaktın beni Suna :) sevgili Sunacım sana mailde atacağım ama burdan da yazıyorum ki şahidim bol olsun hoho :) eğer arkadaşlığımızın devamını istiyorsan noluurrr artık bana hediye almaktan vazgeç..valla görüşmiycem senle.. utancımdan yerin dibine geçiyorum artık..tamam zevkimiz hık demiş burnundan düşmüş yani sen ömrünün sonuna kadar bana bişeyler alsan hayır dememem lazım ama yeter nolur yeaa :) 
şimdi Sunacım iki koli hediye göndermişti zaten hep diyorum ya daha ben onları fotoğraflamayı bitiremedim düşünün.. çünkü Rana bikaç günlüktü elime geçtiğinde hemen açıp yerleştirmiştik dolaplara hala her yerden o ciciler çıkıyor bi araya getirip hepsinin fotoğraflarını yayınlayamıyorum.. artık eksik falan yayınlayacağım görün Suna'ya niye yalvarıyorum noluur hediye alma diye :)

bakın şimdi şu hediyelerin güzelliğine.. ben bunu nasıl kıyıpta üzerime giyeyim ha ? insan ellemeye çekiniyor.. hele arkasındaki o etiket (metal gerçi o..etiket mi denir ? ne denir bilemedim :) sıra sıra taş dolu ay öliciimm :) 


yalnız ben çatlıyorum .evde bi yığın süslü şey var henüz ben Rana'ya hiçbirini giydiremedim bikaç elbisesi dışında..çünkü büyük geliyorlar.amaaaa yavaş yavaş olmaya başladı cicileri dün ilk kez kot pantolon giyebildi mesela :) bu caaanım hırkayı giymesine daha var nasıl durayım ben nasıl nasıl ? ahh Suna :)


bunun büyüğü olsa ne giyerim yalnız :) Suna cidden çok iyi biliyor bana hediye almayı..


Rana kuzumun ilk çamaşır takımı fiyonklu çiçekli.. yine Suna teyzesinden :)


öhö öhö ! beni her hafta mevlüt yapmaya iten cicilerden biri daha..önce Kübra sonra Suna mest ettiler beni :) 


bunu görünce tepinecektim zor zapdettim kendimi :) hatırlayan var mı ben böyle bişey aradığımı yazmıştım face'de..bana sunulan hiç bi modeli beğenmeyip sade olacak, beyaz olacak, yuvarlak olmayacak vs. vs. diye bi ton özellik saymıştım istediğim.. 
Suna tam benim istediğim gibisini bulmuş o ayrı bi de taşlı ! gel de bayılma :) haa bir de geniş kasesi var bunun hani mevlüt postunda bize mamalar yapıp getirdiğini yazmıştım o kasede benimmiş meğersem :) bende diyorum kızcağızın tabağı bizde kaldı vermeyi unuttuk..zaten geri götürmeyecekmiş ki hihi :)


hiç boş geçmiyor Suna..siyah elbise deliliğimi de bilen bilir..bana 32886236.siyah elbisemi almış çok mutluyum :)


hani çok katlı mağazalar vardı her ihtiyacını alır çıkarsın Suna onlar gibi :) bodyden çoraba ne ararsan var ..bu bodylerim müptelası oldum yalnız sayesinde yıkayıp yıkayıp giyiyordum ilk hediyesini tipi kaydı hatta giymekten hihi..


bahsettiğim o iki koli hediyede bu güzel çorapların pembe çiçeklisi vardı ah ne giydirdim ben onu Rana'ya..şimdi takım olsunlar diye kırmızısını almış.. vee kar küresine bayıldım sallayınca parlak pembe karlar doluyo içi :) kolyemin ve fiyonkumun güzelliğini de atlamayalım lütfen..


oyy Yegane kuzum yine eli boş gelmemiş :( Suna için yaptığım uyarı onun içinde geçerli artık :) ama şöyle bi gerçek var ki ben bundan sonra alışverişe bu hediyeleriniz gördüğünüz tüm fıstıklardan birini alarak çıkacağım.. çok zevkliler öyle böyle değil.. bu cici takımı en kısa zamanda giyebilecek inşallah Rana çünkü minnak bi takım :)


bunlarda Fatma yengemden :) bizim kız büyüyecekte böyle tarz tarz yelekler giyip dolaşacak..inşallah o günleri görürüz sağlıkla.. yeleği de yengemin ablası örüp yollamış ellerine kollarına sağlık..


bunlarda Binnur'cumdan :) biz önce içerde ben Rana'yı emzirirken açtık baktık bu cicilere sonra dışarda yeni görmüş gibi yaptım aaa ne güzel falan diye ahhaha :) içerde saldırdım pakete diyemezdim canıımm :P 


vee sevgili Seldamın aşkitomun hediyelerinden biri.. çok güzel çok istediğim bişeydi içimi okumuş gibi tutmuş getirmiş..


bu da Rana'cığımın koca tavşanı Selda teyzesinden :) hani mevlüt postunda yanak yanağaydık kendisiylen..


bu da apartman komşumuz Medine abladan..ba-yıl-dım ! bembeyaz büyüğü olsa giyerim dediğim şeylerden :)


işte bu kadaaarrr..her hediyeyi yayınlamıyorum burada..bi de kullanıp yayınlayacaklarım var :) bu postta adı geçmeyen başta Canan yani abimin eşi olmak üzere tüm arkadaş ve akrabalarıma da tekrar teşekkür ediyorum bize güzel hediyeleri için.. gönüllerine sağlık,ayaklarına sağlık hepsinin.. iyi ki varsınız diyorum ben tekrar tekrar..

hepinizi öpüyor ve kaçıyorum :)

60 yorum:

  1. Hangisinden baslasamki,,simdiden bende unuttum,Masallahh ohhh ne kadar cokk ve ne kadarr güzelllll...Allah böyle güzel insanlari hayatindan eksik etmesin ilkayimm...
    ben önce kbr nin hediye olayini düzelteyim,esarp benden,kalpli buliz lay ladan:))yanliz ben o bulize bayildimmm:))
    yaa hepsi herkesin bütün hediyeleri sahaneydiii...

    Allah hepsinin kesesine bereket,bedenine saglik versin....
    sende rana bebisimde güzel günlerde giyin insaallah...
    ayrica sunanin aldigi siyah tunik varya süper ötesiii bisey:)onu ayrica cok begendimm:)
    öpüyyorum ilkayimmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım amiin :) bak ben dedim ama karıştırıyorum diye :) Allah razı olsun canım başta siz olmak üzere burdaki herkesi başımdan eksik etmesin inşallah kocaman seviyorum uleyynnn :)

      Sil
  2. Hepsi birbirinden cici hediyelerin sende bebeginde çok şanslı ne kadar güzel dostların var güzel günlerde kulanın inşallah yeni bir blogger olarak darısı başıma diyeyimde bi yerlerden bişiler bulaşsın ilkaycım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler çok şükür.. eminim bulaşır çünkü bende yeni blog açtığımda hediyeleşen arkadaşlara imrenerek bakıyordum :)

      Sil
  3. bu satte gözümü bayram ettirdin.güle güle kullanın anne kız..biz sadece izlemekle kalıyoruz o kadar adres istedim ilk izleyicime hediye göndermeyi ben de çok isterdiiimm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler ederiimm :) kabul etmemiş miydim ? ama iyi yapmışım be tatlım valla utanıyorum artık..

      Sil
  4. çok güzel hepsi, güle güle kullan=)allah mutluluğunuzu daim etsin insallah çocuklarınla birlikte=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin hepimizin daim olsun inşallah :)

      Sil
  5. ayyy maşallahh hepside çok güzellerr =) Rabbim ağız tadıyla,mutlulukla kullanmayı nasip etsin =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy teşekkür ederiimm :) daha güzelleri sizleri bulsun..

      Sil
  6. Ayyyy ne güzl şeyler bunlar çok çok güzeller güzel günlerde kullanın inş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah..sizler daha çoklarını daha güzellerini kullanın inşallah :)

      Sil
  7. hepsi çok güzel bitanem hepsine bayldım.sağlıkla giyersin inş. ne kadar mıtlu olduğunu hisedebiliyorum. bu kadar kişi tarafından sevilmek çok güzel birşey hrkese nasip olmaz .ömür boyu sürsün inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.. hem çok güzel hemde çok ağır bişey sürekli düşünüyorsun çünkü hakediyor muyum layık mıyım acaba diye :(

      Sil
  8. hepsi ayrı ayrı çok güzl çok senin cicelrinden mi başlasam rananınkilerden mi bilemdim ilkay abla :) hepsini güle güle sağlıklı günlerde kulanın inş. siyah elbisene bayıldım ya markası ne ablcım söyleyebilrmsin :) hepsi süper ya :D yanlız ben staj yapıyrum ya şimdi benim çalıştığm anaokulndaki çocukların giyimleni bi görsen :D:D yelek varya pembe rananın onu montun üstüne giydiriyolar harika duruyo dene derim :) ben ilk kez orda gördüm onu biliysundur sen onu belki ama söylm dedim :) neyse uzatmım fazla hepsini güle güle kullan ablacım Allah a emnt olasınz çooook öptümmm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım :) yok henüz bilmiyorum kız çocuklarına ait biçok şeyi malum benim ilgi alanım erkek çocuklardı Emin'den dolayı :) beklerim fikirlerini :)
      elbise DeFacto canım

      Sil
  9. Güle güle giyinin güle güle kullanın canım
    Hediye almak çok güzel hele böyle toplu toplu gelince çok keyifli olmuştur eminim.Ben de bugün gelecek hediyeyi bekliyorum:)))

    Emine..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook hemde çok zevkli oldu :) ne hediyesi gelecek acaba sana ? :)

      Sil
  10. allah iyi günlerde kullanmayı nasip etsin ablacım. rana gerçekten çok şanslı bir bebek rabbim çocuklarına hayırlı ömürler nasip etsin.sende güle güle giy cicilerini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağolasın canım :) ailecek şanslıyız böyle dostlarımız blog takipcilerimiz var..

      Sil
  11. Hepsini güle güle kullanın.yakası dantelli siyah ve beyaz olan boylesine markası nedir acaba hediye ama nerden alındığını biliyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler.. malesef bilmiyorum daha doğrusu paketleri vardı hafızamı yokluyorum ama hiç hatırlamıyorum şu an..

      Sil
  12. İyi günlerde kullan-kullanın bütün cicilerinizi... Başka da bir şey demiyorum anladın sen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama sen benim sözümü dinleyen tek arkadaşımsın :) gelmen yeterdi biliyosun şahsen ben hiç beklemiyordum :)

      Sil
  13. aaahhhh bayildim ben bu cicilereeee güle güle Kullan ilkay ablam.Allah saglikla hayirli sekilde kullanmayi nasip etsin.Bluz benden di esarp Zelis ablamdan :))) bizde bilmiyorduk ama secim muhtesem olmus.Tek kelimeyle harika.KBR yani ellerini öpesim geldi hele o siyah üstün omuzuna vuruldum :) Yanilmiyorsam suna ablanin o kazaklari da beni benden aldi pembesi siyahiii ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kuşum öyleymiş karıştırmışım :) bende seni andım o bluzu görünce :) buluştuğumuzda benzer güzellikte bişey giymiştin :)

      Sil
  14. O kalpcikle bluz da neyin nesi öyleeee...ilk anda görünce hoooaaaa demişim ağzımı aça aça :D Güzel günlerde kullan inşallah hepsini, böylesine güzel kalpli arkadaşlarının dostlarının olması çok güzel. Allah herkese onlar gibi eş dost nasip etsin :P :))) Valla hediyelerden dolayı deil hahah :))
    Öpüyorum kocaman seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten var ya kalpli ne görsem aklımdasın ben fiyonk sen kalp :) send efiyonk görünce beni hatırla :P
      amiin sana daha fazlasını nasip etsin :)

      Sil
  15. Ben uyarılarını üzülerek dikkate almamaya devam edicem ablacım sanırım :) Kızmak yok ama :) Ayy hepsini böyle sıra sıra görmek güzel oldu, o gün her yerden bir hediye çıkıyodu bizde anlayamadık tam cicilere bakmanın tadına varamamıştık :) Allah hepsini iyi günlerde kullanmayı nasip etsin inşallah ablacım, Suna’dan o harika görünümlü adını bilmediğimiz şeyin tarifini istiyorum ayrıcaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapma kuzum yapmaaa al uyarılarımız dikkate :) cidden anlamadık o gün çok komikti kınam varmış gibi ben ortada :) Allah razı olsun bitanem senin ev hediyeleriniz açtığımız günleri de görelim inşallah :) tarif isteyeceğim Suna'dan en kısa zamanda :)

      Sil
  16. Şu muhteşem kıyafetleri içi doluyken görmek için sabırsızlanıyorum ben :)) Rana yı da bi görsek artık o cicilerle;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasiiin duy bunu :) inşallah canım yüzünü hiç eklemeyeceğim ama kıyafetleri üstünde görmek için izin koparırım inşallah

      Sil
  17. annemm çok güzller..:)güzel günlerde kullanıncümleten ablam:))hihi:)) O Suna abladan birtane de bana lütfen:)) şaka ttabiki:)) Allah mutluluğunuzu artırsınn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol bitaneemm :) Suna ablan değil belki ama başka bi ablan sevindirebilir seni bu aralar :)

      Sil
    2. :)) ablam ağlarımm ama ben cıkıss:)) bebiş büyüsün sonra :))

      Sil
  18. hiii o armine hırkadan ben de alıcaktım ama nedense almadım.
    bu hediyeler o kadar cezbedici ki anlatamam:) insanı alışverişe teşvik ediyor:)
    ilk bluzun omuzlarına ben de bayıldım, eğer bulursam dolabıma ben de kelyeceğim bu tarz bir şeyi. 2 ay önce kapandığımda bloğunu takip ederek çok şeyi öğrendim ama artık benim için thlikeli olmaya başlıyorsun, bu hediyeleri kıskandım biraz:)) ayrıca sürekli alışveriş yapasım geliyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence hemen al :) çok sevinirim faydalı oluyorsam ama yok hepsini alma :) sonra benden nefret edersin :)

      Sil
  19. ayrıca aceleden unuttum, hepsini hayırlı günlerde kullanın inşallah:)

    YanıtlaSil
  20. ayyy cicilerinize bayıldım çok tatlılar.özellikle sarı sıyah fiyonklu bluza markası nedir acaba? allah iyi gunlerde gıymek nasip etsin inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kalpliyi diyosun değil mi ? Sheegy yazıyor etiketinde.. çook teşekkürler :)

      Sil
  21. sen herşeyin en güzeline layıksın kalbin okadar temizki seni okadar cok seviyorumki allahım bizi hiç ayırmasın.Zeliş ablam ve Laylam sizleri mutlu ettiysem ne mutlu bana allahım bizleri hiç ayırmasın sizleri cok seviyorum iyiki tanımışım sizleri koskocaman öpüyorum hepinizi ..Ablacım sende okadar özlesinki cicilerini iyi günlerde kullanmak nasip olsun hepside senin kadar cici imza KBR :) :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy utanma ikonu istiyorum buraya :) canım benim seni bulduğum için çok şanslıyım :) inşallah bigün dörtlü buluşmamızda olsun :) kocaman kocaman öperiimm cicilerin için tekrar tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  22. ilkay abla guzel gunlerde kullan hepsini :) hepsini diyorum ustune basa basa :p rananin elbisesine hani o pembe tullu mullu olan varya hani ona bittim iste insallah kiydigi gunlerinde goruruz :))
    Rabbim seni hep mutlu etsin ilkay ablacim opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim bende ona ayrı bi bayıldım inşallah görürüz dediğin gibi :) seni de bitanem her zaman..

      Sil
  23. harika şeyler :)

    YanıtlaSil
  24. Canım maaşallah hepside çok güzel,Rabbim sağlıkla kullanmanızı nasip etsin innnşallah..Bu arada Suna ve Sedayla bi tanışmak gerekiyormuş onuda anladık;DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkürler Allah razı olsun :)

      Sil
  25. hepsini güle güle kullan ılkaycıımm guzel gunlerde ınsallah.
    seni mimlediğimide soylemek ıstıyorum buarada :) cevaplarsan sevınırım canım benım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım :) ben hiç mim postu yazmıyorum bırakalı çok oldu ama beni de unutmadığın için çook teşekkür ederim :)

      Sil
  26. hepsini alsam dahi senden nefret edemem ama eşimin azıcık öfkesini kazanabilirsin;)

    YanıtlaSil
  27. bunlarin hepsi cok güzel, harika seyler :) hepsini güle güle kullan canim.

    YanıtlaSil
  28. Amiiin..
    Özdeşleştik ikimizde onlarla dimi abla :) Fiyonk görünce bi tebessüm ediyorum zaten.. :)

    YanıtlaSil
  29. Güle güle kullanın.Hayırlı günlerde inşallah ;)

    YanıtlaSil
  30. Hedyeleriniz cok guzel, gule gule kullanin. Ama hediye gelen kitap var ya, pek guvenilir degil diye biliyorum.

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU