1 Mart 2012 Perşembe

HER TELDEN,BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 5 :)

Hafta sonundan bi kare...  


Yine kahve :) Çok severim.. Her zaman içmem ama benim için keyif demektir Türk kahvesi.. 

Fincan ablamın hediyesi.. İlk görünce insan döker bundan içerken dedim ama çok da rahat içiliyor :) 


Bazen yere battaniye serip salıyorum Rana'yı.. Debeleniyo,dönmeye çalışıyo çok mutlu oluyo :) Ve çoğu zaman bu şekilde cevaplıyorum maillerinizi.. Sorumlu blogger Çatı Katı :P

Bu dalton kılıklı cicileri de Emin'den kalma :) Çok severek almış ve çok özlemiştim bu takımı artık giymeye başladı Rana..


Artık arkadaşlarıma gönderdiğim hediyeler ya da Modarana'daki ( https://www.facebook.com/catikatimodarana ) ürünler kartvizitimle birlikte yola çıkıyor arkasına yazılan güzel dileklerle :)


Bendeki son durum :)
Bununla birlikte 8 kilo oldu doğumdan sonra verdiğim.. Buradan da yazayım bi şey yapmıyorum.. Hep soruluyor çünkü.. Bol su, bol hareket, uykusuzluk ve emzirme..  


Kuzuluk'tan dönüş yolu..

Yoldan bi kare.. Aslında ben deklanşöre bastığımda bu evler yoktu ekranda ama hızla giden bi arabadan fotoğraf çekmeye çalışınca böyle oluyomuş :)


Yolda bi tesise uğradık.. Islama köftesi meşhurmuş Yasin ondan yiyeceğim dedi.. Bende ağız büktüm yemem diye..Islama köfte deyince sulu, ıslak köfteli bi yemektir diye düşündüm.. Hiç sevmem yemeğin içinde et.. Meğer ıslak olan ekmeklermiş :)  Tabak gelince bi bozuldum ben tabii bilsem bende yerdim bundan diye :)

Şu manzaranın karşısında ben börek kemiriyorum :) 
Sonra Yasin dayanamadı halime yarısını ben yedim hehe.. O ezmenin tamamını ve salatayı da ben yedim.. Aslına bakarsanız Yasin hiç bişey yemedi :) 


Oğlum çok ballı :)

Biz tesiste yemek yerken bizimki bi huzursuz arkasına bakıp duruyor.. Anne şimşek mc quinn falan diyo bende döndüm dedim nerde gördün gene ? :) Aaaaa bi baktım kocamaaan bi poster asıyorlar tesisin içine.. Yok artık dedim şansa bak :)

Kalktık gittik rica ettik fotoğraf çekmek için beklediler bizi sağolsunlar.. Daha asamamışlardı çünkü ellerinde tuttular posteri biz fotoğraf çekelim diye.. Hatta adamlardan birinin eli çıkmış sol tarafta :)
Emin'le güldüler falan çok mu seviyorsun bunları diye :) Bizimki bi mutlu bi mutlu nası bakıyo :) 80 tane fotoğraf çektik.. Bense şaşkın.. Çok ilginç bu posteri bulmamız..


Kuzuluk'ta yemekleri beklerken bu sefer.. Bu postta yemekten gidiyoruz :) 


Bu kadar kar vardı yemek yediğimiz yerin bahçesinde :) Kar görmeyeli baya olmuştu..


Rana'yı uyuturken kahve ve bisküvi keyfi..

Geçen kırk yılda bir markete gittim Yasin'le çocukluğumun bisküvisini gördüm atladım hemen :) Probis.. Ne yerdim çocukken var yaaa.. Şimdi kalkıp bi tane daha yiyeceğim hoho


Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa