16 Mart 2012 Cuma

RANA'NIN MOBİLYALARININ SON HALİ :)

Rana'nın mobilyalarında değişiklik yaptım..

Şöyle bi geniş açıdan bakalım önce :)

 Ağustos 2015 tarihli ekleme : 
Alt açma mobilyamız ve beşiğimiz ( yatağı ile birlikte ) satıştadır.. Alt açma seti, çarşaf ve bir kaç kız bebek aksesuarı hediyelidir.. 
İstanbul içi bazı semtlere eve teslimat yapılabilir..
catikatiilkay@gmail.com adresinden veya ınstagram.com/modarana adresimden iletişime geçip bilgi alabilirsiniz.. 


Şifonyer ve beşiğin yerlerini değiştirdim.. Sandalyemizi de orada kalan boşluğa yerleştirdim.. Hem değişiklik oldu hem de arka kısımda kalan küçük vitrinlerime daha kolay ulaşabilir oldum.. Yol açtım kendime..
En çok Emin sevindi tabii bu duruma bööyle daireler çizebiliyo şu an eşyalar arasında.. Ordan gir ordan çık şeklinde..


Alt açma setimizin rafını da sadeleştirdim biraz.. Dolabındaki küçülenleri ve henüz giyemediği büyük kıyafetlerini kaldırıp baya bi yer açtım.. Çorap sepetini vs.'de dolap içine yerleştirdim.. 


Son haline bir diğer açıdan bakalım.. 
Beşiğe de iki taraftan da erişebiliyorum.. Daha kullanışlı oldu ve çok daha hoşuma gitti bu şekli..


Değişiklik sever bünyem bıkana kadar son durumumuz budur :) Mobilyalarımızın daha önceki yerleşim düzeni nasıldı hatırlamak isteseniz için buraya tık tık..

Alt açma seti, dolap, beşik : İKEA HENSVIK SERİSİ..
Şifonyer : İKEA MALM SERİSİ..
Sandalye, halı, minder, sepetler, çerçeveler hepsi yine İKEA
Çarşaf ve yastık kılıflarını yine İKEA KUMAŞ BÖLÜMÜ' nden alıp diktirdim..

Duvardaki AYŞE RANA yazılı pembe simli harfler ise : arkadaşım Suna'dan hediye..

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it