10 Mart 2012 Cumartesi

SON GÜNLERDE, BİZİM EVDE :)



sabahları Emin'i okula Yasin hazırlıyor..sütünü falan o içiriyor.. bu sabah baktım tezgahın üstünde süt kutusu var ve kapağı açık.. afyonum patlamamış zaten çatacak yer arıyorum başladım söylenmeye
- açık bırak aşkım sen böyle sütü.. hem dışarda bırak hem kapağını açık bırak bozulsun tamam mı ?
derkeeeeen , elimi kutuya attım kutu boş.. süt bitmiş.. Yasin'de bana bakıyo dikmiş gözlerini..
sesimin tonajı düştü.. hiiiç bozuntuya vermedim,
-boş kutuları sağda solda bırakma ,dedim 
ve Yasin arkamdam gülerken kızarmış suratımla başım önümde süt dökmüş kedi gibi salona doğru ilerledim :P

***

akşam ben koltukta uzanmışım Rana salıncağında uyuyor Yasin'de onun yanında oturuyor.. Rana'dan konuşuyoruz bi yandan da.. bi ara kıpraştı gibime geldi göremiyorum ama yattığım yerden..üşendim Yasin'e sordum :
-uyandı mı o ?
Yasin : kim ??
ben : ??? kim mi ? alt komşu Yasin.. alt komşu diyorum acaba uyanmış mıdır ?
Yasin : bana ne alt komşudan ya ?
ben : ne alt komşusu Yasin yaaa ?
Yasin : e ne diyosun alt komşu falan ?
ben : ayyyyhhhh ağlıycam şimdi ama ben

***

sabah yasin Emin'i okula bırakmış döndü..bende Rana'nın altını değiştirdim Yasin'e satıp yatıcam :)

Yasin : aşkım yatma gel çay yapalım yüzünü göreyim..
ben : tamam sen çayı koy kaldır beni uyumıycam ben vücudumu dinlendiriyorum..
horrrrrrrrrr
Yasin : hadi kalk çayı koydum
ben : 5 dakika daha Yasin..
horrrrrrrrrrrrr
Yasin : hadi aşkım kalk !
ben : tamam kalkıyorum ya uyumuyorum ben zaten
hoorrrrrrrrrrrrrr
Yasin : aşkım kalkar mısın Emin'i almaya gidicem ben bak 
(aradan geçen zamana dikkatinizi çekerim :)
ben : tamam 60'a kadar say geliyorum..
horrrrrrrrrrrrrrrrrr
(her seferinde daha derin uyuyorum yalnız :)
Yasin : aşkım hadi çıkıyorum ben Emin'in saati geldi kalk iç çayını tek başına !
ben : neee ? niye kalmıyorsun sen beni ? hayret bişe ondan sonra yüzünü göremiyorum bilmem ne ! çağırsana bi kere. içmiyorum ben tek başıma çay falan hıh !

***

Yasin'le telefonda konuşuyoruz.. anlattıkça anlatıyor telefonunun bişeyine bişey olmuş onu değiştirtmiş. sonra ordan çıkmış başka bişeyini değiştirmiş..şimdi gidecekmiş başka bişeyini değiştirtcekmiş.. 
bende şoklar içinde dinliyorum..ben utanırım adam bişeyi alıyo 3 ay giyiyo "bu çabuk eskidi değiştirin" diyo pat değiştiriyorlar..ben değişmeye kalksam "yürü git" derler.. montunu değiştirdi geçen gün.. neyse anlattı anlattı sonra dedi ki :
-Allah'tan senin faturan yok hahahahhaha :)
arabada Vedat'ta var gülüyor bunlar..onlar gülüyo da  ben de gülüyorum..anlamadım ki.. ben sanıyorum cep telefonu kullanmıyorum ya onun olmayan faturasından bahsediyo falan..aklım basmıyo günde 5 saat anca uyuyorum safa bağladım :)
çok sonra dank etti :)
-çok pisliksin biliyosun di mi ?
Yasin : hahahahhahaha :)

***

Emin'le TrtÇocuk ve Show Tv hakkında kavga ediyoruz
ben : Emin Show'u aç bak gelcem oraya..
Emin : açmıcam ! ben Keloğlan'ın yeni bölümü seyredicem bidi de bidi bidi de bidi !
ben : tamam Emin konuşma benle bi daa
5 dk. sonra..
Emin : anneee seni çok seviyorum (gelmiş sarılıyo)
ben : çok seviyosan Show'u aç (triplerdeyim)
Emin : o kadar çok sevmiyorum
ben : ????!!!!!

***

*fotoğraf, sevgili Eti Cin nickli fıstığımın bana yolladığı mektubun zarfına çizdiği resme ait :) çok beğendim.. 

herkese öpücükler...

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

33 yorum:

  1. Beğeniyle takip ediyorum aile repliklerinizi yakında eşim deli demeye başlıcak ekrana bakıp gülüyorum diye çok sevimlisiniz yaaa maşallah hepinizeee :)
    Tasarımın Renkleri tarafından SON GÜNLERDE,BİZİM EVDE :) hakkında tarih: 10.03.2012
    Spam | Sil | İçeriği Kaldır

    çok tatlısınız yaa maşallah.facede bunları takip etmek çok eğlenceli burda gördüğümede sevindim:)
    fatma tarafından SON GÜNLERDE,BİZİM EVDE :) hakkında tarih: 10.03.2012

    Merhaba ilkay ablacim sizi gecen aksam ruyamda gordum sizin evde goruyorum kendimi ikiz kardesiniz varmis o isleri yapiyormus ben siz saniyorum ve anlatiyorum anlatmak istedigimi ama dans ediyor kardesiniZ sonra kucaginizda rana ile geliyorsunuz biraz yorgun olarak yeni esarp almissinizda begenmemissiniZ ondan dert yaniyorsunuz ole gordum hayirlara vesile olsun diyorum ama cok ilginc sabah uyandim anneme anne cati kati ilkayi gordum ruyamda dedim oda guldu hayirdir emin yine komik birseymi yapmis da kaldi aklinda diye guldu bana artik bizim evde bizden Biri gibi bahsediliyor sizden
    gınny tarafından SON GÜNLERDE,BİZİM EVDE :) hakkında tarih: 10.03.2012

    Ahahahaha bu Emin cok alem ya :)) Yasin abi gercekten cok kotusun:)) Resime ayri bayildim :) Rana da cok fena bisey olacak cok belli ediyor kendini:))
    Layla tarafından SON GÜNLERDE,BİZİM EVDE :) hakkında tarih: 10.03.2012

    çok tatlısınız yaa çok güldüm maşallah size ablacım:)eminin de hayranıyım kızımı ona verebilirim bir tek:)) (derya kaplan şahin)
    derya tarafından SON GÜNLERDE,BİZİM EVDE :) hakkında tarih: 10.03.2012

    Emin FOREVER diyorum ben sadece :)
    Joey Potter tarafından SON GÜNLERDE,BİZİM EVDE :) hakkında tarih: 10.03.2012

    gerçekten çok güzel bi ailesiniz Rabbim mutluluğunuzu bozmasın ablacım....
    Adsız tarafından SON GÜNLERDE,BİZİM EVDE :) hakkında tarih: 10.03.2012

    ayyy yaa,valla cok güldüm Allahta sizi güldürsün Cati Kati ailesi..iyiki sizi tanimisim ben yaa:) cok yazasim varda gecenki posttan beri söz verdim:) öper kucaklar giderim:))
    zelis tarafından SON GÜNLERDE,BİZİM EVDE :) hakkında tarih: 10.03.2012

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YAŞADIĞIM BİR PROBLEM NEDENİYLE YAZIYI TASLAK HALİNE GETİRİP,KOPYALAYIP YENİ BİR POST GİBİ YENİ BİR SAYFADA TEKRAR YAYINLAMAK ZORUNDA KALDIM :( YORUMLARDA GİTTİ DOĞAL OLARAK :(
      ANCAK BU ŞEKİLDE KOPYALAYABİLİYORUM..LİNKLERİNİZ GÖRÜNMÜYOR DİLEYEN TEKRAR YORUM BIRAKABİLİR.. KUSURA BAKMAYIN LÜTFEN..

      YARIN TÜM BU GÜZEL YORUMLARINIZA DÖNECEĞİMDİR :)

      Sil
    2. Tasarımın Renkleri, teşekkür ederiimm :) yok yok demez merak etme derse de ben değil bunlar deli diye suçu bize atabilirsin :)) sevgilerimle..

      fatma,bende eğlenceli bulmana sevindim :)

      ginny,merhaba tatlım :) ay ne güzel çok sevindim yüzüm güldü..hiç tanımadığın bir evde senden böyle bahsedilmesi çok güzel bir duygu..bana bunalrı yaşattığınız için çok teşekkürler :) annene selamlar,sevgiler

      laylam,ah sorma alemlerin kralı Emin :)
      Yasin abine ileticiimm aynı fikirdeyiz :P
      resme bende bayıldım çok cici :)
      Rana da Emin gibi olursa yandım :)

      Derya, sağol canıımm :) büyüyünce bi tanıştırırız bakalım kısmet dünür oluyomuşuz :)

      joey potter,sen Emin hastasısın zaten :)

      adsız,Allah razı olsun canım..adın yok ama :(

      zelisim,ohh iyi gelmiştir hep gül inşallah :) sözünü tutmak zorunda değilsin hehe :) bizde seni iyi ki tanımışız canım benim :)

      Sil
  2. ay ne guldumm Allah iyiliginizi versin :D Allah'ta sizi guldursun :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy okudukça kendi kendime güldüm yaa bu ne hoş bir yaşam ve ne hoş bir anlatımdır ilkay ablacım yazın kuracağım yuvamı düşündüm inşallah bende böyle bir yuvaya sahip olurum çok isterim böyle olmasını ama bilmiyorum :(( olurmuyum böyle herşeyi kafama çok takan bir insan olarak kendime pek güvenemiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olursun tatlım neden olmayasın..herşey böyle birdenbire olmuyor ama herkesin evliliğinin oturması için biraz zamana ihtiyaç var kasma kendini.. belli bi zamana sonra hiç bişeyi takmamaya başlıyorsun.. hele çocuktan sonra takmaya vaktin bile kalmıyo asıl eğlence o zaman başlıyo :)

      Sil
  4. ablacım..hepsi ne kadar da hoş..Allah nazardan saklasın hoş sohbetlerinizi:) fatura olayına da koptu hani.P
    ben de sizin sayenizde farkettim, aslında günlük hayatımızda , insanlarla yaptığımız dialoglar içinde gülümseten ve ince espriler içeren güzellikler olduğunu..
    sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim o zaman vesile olduysam :) sevgiler benden tatlım

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. hihi teşekkürler :) bende çook sevdim resmi :)

      Sil
  6. ablammm:))ahahah gülmekten öldüm:))Allah neşenizi artırsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım hepimizin inşallaahh :)

      Sil
  7. HARİKASINIZ YAAAA BAYILIYORUM SİZEEE :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah :) harika olan yorumlarınız..

      Sil
  8. Bence en güzeli Emin'in lafıydı :P
    "O kadar çok sevmiyorum",show'u açmayacak kadar ama annesini de kırmayacak kadar çok seviyor.
    Zeki insan her zaman kazanır :P
    Maşallah ailenize,Allah huzurunuzu bozmasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin postun popüleri oldu :)
      çok teşekkürler canım amin hepimizin inşallah..
      sevgilerimle :)

      Sil
  9. Allah iyiliğinizi versin ,bilgisayar başında kahkaha attırdın ya bize Allah ta seni güldürsün canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh ne güzel bol kahkahaların olsun inşallah :)

      Sil
  10. Valla oyle cok gulen bir insan degilim ama sizi gulerek okudum.Allah mutlulugunuzu daim etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel o zaman :) sevindim..hepimizin daim etsin inşallah

      Sil
  11. çok güldüm:)
    rabbim mutluluğunuzu daim eylesin inş.
    hayırlı pazarlar,sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HEPİMİZİN ETSİN İNŞALLAH :)

      Sil
  12. Blogunuzu çok uzun zamandır takip ediyorum.İlk defa yorum bırakıyorum heyecan yaptim :P Bu post çok hoş olmuş güldürdü beni,Allah sevdiklerinizle mutluluğunuzu daim etsin..Ankara'dan genç bir anne merve .)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Merve

      gülmüş olmana çok sevindim yorum bırakmış olmana da :) her zaman gel..

      Sil
  13. süper çok güldüm ama bu gülüş farklı mutlu oldum imrendim diyebilirim bizim evde de ara ara olur böyle şeyler ama sizde full time gibi:)) Allah bozmasın.. uzun zamandır takip ediyorum blogunu Ayşe Rana'nın da katılımıyla daha bi şenlikli oldu gibi:) maşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güldürdüysem keyif aldıysanız hep beraber ne mutlu bana :) evet biraz öyle oldu sanki di mi ? renk kattı bize Ayşe Rana :)
      sevgiler..

      Sil
  14. çocuklara uyku tulumu giydirmek çok iyi bir fikir.tavsiye ederim.ben hem oğluma hem kızıma giydirdikten sonra rahat uyku uyumaya başladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende tuttum bu fikri ama dediğim gibi bi tanede büyükler için almayı düşünüyorum :)

      Sil
  15. standa okuyorum bir yandan çaktırmadan gülmeye çaışıyorum müşteriler deli sanıyor beni :) bizde bunların çocuksuz versiyonu yaşanıyor. ilerde sana benzeyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geleceğini gör bak o zaman böyle oluyo :) sevgilerimle..

      Sil
  16. hergün mutlaka uğramazsam kendimde eksiklik hissettiğim bloglardan birisn nedense ne tarafıma denk geldiyse izleyicin olmamaışım...sık kullanılanlara eklemiş olduğumdan olsa gerek

    YanıtlaSil
  17. çok komik ya okurken resmen sırıtarak okudum :))

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Alexa