BİRBİRİNDEN ŞIK EŞARP VE ŞALLARA UYGUN FİYATLA SAHİP OLMAK İÇİN FOTOĞRAFI TIKLAYINIZ..

15 Nisan 2012 Pazar

AYŞE RANA'NIN DOLAP İÇİ DÜZENİ :)

www.tips-fb.com
geçenlerde Rana'nın dolabını düzenledim.. daha önceden henüz giyemediği büyük gelen kıyafetlerini elemiş kaldırmıştım..ama yine de dolap çok doluydu ve çabuk dağılıyordu tekrar bi eleme yaptım.. ferahlamış oldu biraz..

dolabın içini de merak edenler vardı çokca..bu vesileyle tekrar göstermiş oluyorum.. biz askıyı en üstte tercih ettik.. ama raflardan birini üste takıp askıyı onun altına da takabiliyorsunuz.. mesela bu dolap Emin'in olsaydı o zaman bahsettiğim şekilde takardım kıyafetlerine kendisi erişebilsin diye..


en çok azaltma işlemini askılarda yaptım..son durum budur.. bi sonraki düzenleme yazlıkları çıkarmak olacak inşallah :)

lavanta keselerimizden askılara astım bu arada..mis gibi kokuyorlar :)hepsine asacağım aslında fırsat bulamadım daha..


kıyafetlerini farklı şekilde katladım bu kez.. kategorilere ayırdım..örnek vermek gerekirse ve sol baştan başlayıp arka sırayı sayarsam şöyle :
kolsuz ve yarım kollu bodyler
uzun kollu bodyler
dış giyim t-shırtler
dış giyim pantolonlar
ev giyim pantolonlar
vs. şeklinde..
ortadaki sepette de çoraplarımız var..
hepsini bi arada görebiliyorum bu şekilde.. pıt pıt seçip alabiliyorum giydireceklerimi.. hızlı olmak gerekiyor çünkü bebekli hayatta çoğu zaman :)


ikinci raf komple ayakkabı/patik doluydu önceden :) sıkı bi eleme yaptım bu rafta da..büyük numaraları başka bir dolaba kaldırdım kutulayıp.. patiklerin çoğunu ayırdım satış bloguna ekleyeceğim ilk fırsatta.. hiç giydiremediklerim bile var..
sağ tarafa da banyo malzemelerini dizdim..arka sepette de yedek ürünlerimiz var..şampuan,bebe yağı vs. gibi..


en alt rafta da yine arka kısımda yedek banyo malzemelerimiz ve alt açma setlerimiz var.. ön kısımda toka kutularımız ve battaniyelerimizin bi kısmı..


Rana'nın mobilyalarının tamamını görmediyseniz ya da tekrar görmek/fikir almak isterseniz buradan ve buradan bakabilirsiniz..

herkese öpücükler :)

35 yorum:

  1. Cok hos olmus Ilkay abla ayrica o hizli olma durumu
    bebeksiz ben icin de gecerli :))
    Cunku aniden bi yere gidecek yada birisi gelecek olsa
    kiyafet secip bulamam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler kuzumm :) bende evde kapanmam gerektiğinde aynı şeyi yaşıyorum..hiç normal evde giyilebilecek bişeyim yok :)

      Sil
    2. amanin ilk yorumu benmi yapmisim cok sükür :)))
      o konuda ben pek sikinti yasamiyorum malum anne baba abi olunca evde esarpla felan gezerim hatta ben, normaldede yeni yeni acmaya basladim evde :))
      O yuzden ev kiyafetim ayridir, eve misafir geldiginde giydigim ev kiyafeti ayri, araba ile gidip geldigim gezme kiyafeti ayri , tren tranvay ile insan icinden gelip gececegim ayri :))

      Sil
  2. İlkay abla uzun süredir takip ediyorum ama ilk yorumumu bu posta atmak kısmetmiş... Sana şöyle blogdan bakıyorum şaşıp kalıyorum inan! Böyle görünce çok güzel ama henüz 17 yaşında biri olarak ev işlerine zerre ilgim - alakam yok! Okul'da etki ediyor gerçi... Sana sormak istiyorum ''Hep mi böyle düzenli tertipli bulunduğu ortamı en iyi şekile getirmeye çalışan (ve başaran) biriydin sen?'' yoksa sonradan mı oldu? Umarım sonradan olmuştur'da bende kendim için bir umut besleyebilirim... ''İlerde sende İlkay gibi olacaksın bakan evine imrenecek'' diye düşünebilirim...? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle ne hoş iltifatlar gizlenmiş böyle cümlelerin arasına :) çok teşekkürler..
      son derece rahat ol çünkü sonradan oldum :)evlenmeden önce hiçbişey yaptığım yoktu kıyafetlerimi bile kendim katlamazdım bırak yıkamayı..
      yaş ilerledikçe sorumluluk artıkça daha dinamik daha hevesli oluyor insan..

      Sil
    2. İnş. İlkay ablacım... Bu yazı beni rahatlattı. :) Heves sonradan da geliyor'a inanıyorum bende 1 sene evvel ilgimizi çeken şeylerle bugünkiler dahi bir değil... Belki bende bir gün camları silerken Pollyanna kadar mutlu bir kız olacağım kim bilir..? :)

      Sil
  3. bide eminin dolap düzenini gösterirseniz çok sevinirim.ben bir türlü derli toplu tutamıyorumda.büyükleri kaldırsam mutlaka unuttuklarım olur herhalde benim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kutulara ya da fermuarlı plastik çanta tarzı şeylere koyuyorum büyük gelenleri ve üzerlerinde notlar var post-it yapışık Rana 9 ay-1 yaş kıyafetleri ya da Emin yazlık kıyafetler vs. gibi.. mevsim geçişlerinde o fazlalık dolabını hep kontrol ediyorum..
      Emin2in giysilerini de ayıklayacağım o zaman fotoğraflarım..

      Sil
  4. selam ilkay hanım..ben sizin yazılarınız takip edyorum..enerjinize hayranım..anladığm kadarıyla hayat dolusunuz..yakında oğlumu sünnet edeceğiz inşallah..kendi çapımda eve gelecek misafirlere küçük hazırlıklar yapıyorum...siz kızınız için mevlid okutmuşsunuz,bende düşünüyorum ama bir türlü göze alamıyorum.yani bir taraftan çalışıyorum,bir taraftan yabancı memleketteyiz yardım edecek bir yakınım yok...ama oğlum içinde değişiklik olur diye istiyorum..aslında pek te çevremiz yok,gelse gelse 20 kişi ancak gelir ama mevlitte neler yapmam gerekir onu da bilmiyorum...bir yol gösterseniz,fikir verseniz çok sevinirm.e mail adresim nkocabuga@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selamlar Nergiz Hanım

      çok teşekkür ederim öncelikle :)ister istemez hayat dolu olmak durumundasınız 2 çocukla.. enerji lazım çünkü :)
      bizim mevlüde de o kadar kişi geldi ben akraba tarafına hiç girmedim çünkü bizim evde yapılana arkadaşlarım vs. gelsin istedim.. aslında post yaptım bunlara baktınız mı ?

      http://babyh23.blogspot.com/2012/02/bebek-mevludu-hazirliklari.html

      http://babyh23.blogspot.com/2012/02/ayse-rananin-mevludunden-kareler.html

      orda yazdıklarım dışında pek bişey yapmadım çünkü..sormak istediğiniz başka şeyler varsa aklınıza takılan yazabilirsiniz..şimdiden Allah kabul etsin sevgiler..

      Sil
  5. aman da aman rananın dolabını sevsinler :) cicilerine bayılıyorum ya,bana olsa da ben alıp giysem,o durumdayım yani :) bu arada gerçekten baya kalabalıkmış şu halde bile,öncesini hiç tahmin edemiyorum.heralde ozaman dolaptan taşma durumları vardı ablacım :) mutlu günlerde giysin hepsini inşallah.sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevsinler olurr :) bende bende çok cici şeyler yapıyorlar bebelere bende istiyoruum :)

      düşün bu iki kere elenmiş hali..durum çok vahimdi öncesinde :)

      çok teşekkürler tatlım sevgiler benden de..

      Sil
  6. bana da mükemmel fikirler oluyo sayende Allah razı olsun canım benim.. enerjine hayranım insallah 3 ay sonra bende böyle enerjik bi anne olucam :) yani en azından umuyorum hihii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel o zaman amaç bu zaten :) hadi inşallah olursun tabii..sağlıkla gelsin bebeğin inşallah

      Sil
  7. Ilkay abla bu duzenine bayiliyorum yaa benim dolabima da bi el atabilseydin keske off cok daginikimm :( ne guzel katlamissin oyle supersin sen suuu peeerrr !! :)(FTS YLDZ)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamam dök dolabı aşağıya geliyorum :)

      Sil
  8. Blogger aleminde yeniyiz.
    Blogumuza bakmak isterseniz bekleriz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz o zaman hayırlı olsun :)

      Sil
  9. Düzen düzen duruyor hersey..ben onun kücük kücük converslerini patiklerini yerim..:)bir bebem olursa,Rananin haberini aldiigmiz andanki bütün paylasimlarini arsivleyip kopyaliycam..coook isime yarar diye düsünüyorum haksizmiyim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo arşive dalacağım diyosun yani :) sen bi süpriz haber ver de her türlü yardımcı oluruz hehe :)

      Sil
  10. çok tatlı ciciler bunlar ya...
    Çok da toplu bir dolap olmuş ilkay abla...Düzen konusunda iyisin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım bunu duymak güzel oldu :)

      Sil
  11. Ay pembiş pembiş içim açıldı valla. Düzenin süper olmuş ellerine sağlık. Mutlu günlerde giysin kızın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiimm :) şimdi benim de açılıyor önceki durumu fenaydı hihi :)

      Sil
  12. Allah sağlıklı günlerde giymesini nasip tüm cicilerini prensesin.Düzenli insanın hali de bir başka oluyor yani.Maşallah diyorum ilkaycım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim utandım :))

      Sil
  13. Bayiliyoruuum senin düzen önerilerine :))
    Rica etsem badi nasil katlanir, kot nasil katlanir vs diye gösterirmisin. Katlama seklin degisik geldi, kitap gibi olmus. Ben üst üste dizince yikilacak gibi oluyorlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy sevindiim :) önümüzdeki haftayı atlatayım bana hatırlat olur mu ?

      Sil
  14. çok güzel düzenlemişiniz gerçekten benim kızımın kıyafetleri de hattinden fazla orda fazla sorun yokda kendi dolabımda düzeni tutturamıyorum bi türlü :((((((((((

    YanıtlaSil
  15. çok tatlı ya düzenine hayran kaldım rananın, kutuları filan çok şirin, takıları, tokaları, cicileri, kıskandım valla cimcimeyi :)

    YanıtlaSil
  16. Ayy dolaba bayıldım..enerjik hayat dolu anneden başka ne beklenirdi ki;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bu iltifatlar için hem sana hem vesilenle yukarda yorumlarını atlamış olduğum arkadaşlara :(

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU