Twill ipekten sonra en büyük takıntımız olmaya aday İpek karışımlı , çift taraflı kullanıma sahip , düz renk eşarplar için fotoğrafı tıklayınız !
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

5 Nisan 2012 Perşembe

BUTİK MODAKOLİK ve ÇATI KATI BLOG İŞBİRLİĞİYLE İPEK ŞAL,TUNİK VE ÇANTA HEDİYELİ KAMPANYAMIZ BAŞLAMIŞTIR :)

www.tips-fb.com
eveeett duyurduğum üzere hediye kampanyamız başlıyor :) 
önce Sena Hanımın anlatımıyla Butik Modakolik hakkında biraz bilgi alalım..bu esnada butikten güzel kombinler bize eşlik etsin :) 
ve sonra da güzel hediyelerimizin fotoğraflarına ve onlara nasıl sahip olacağınıza geçeceğiz :)

"Butik MODAKOLIK 2010 yılının Temmuz ayında, Istanbul'un Bahcelievler ilçesinde acıldı..Butik farklı mesleklere sahip biri Istanbul Universitesi Işletme Fakültesi mezunu , digeri Marmara Universitesi İletişim Fakültesi mezunu olan SENA-EMIN MUMINOGLU cifti tarafından acılmıstır. Uzun yıllar farklı sektorlerde calısan cift ortak bir işe imza atmaya ve kendi işlerini kurmaya karar vererek bu kucuk butigi acarlar.


Butik farklı, guzel urunleri ve genis ürün yelpazesi ile begenilmekte ve her gecen gun daha da tanınmaktadır. Buradaki urunlerin % 60'ı ithal urunlerden,% 40'ı da ozel secilmis yerli firmaların urunlerinden olusmaktadır. Her cesit giyim urunleri bulunabilecegi gibi, cesit cesit sal,esarp, canta ve takı modelleri ile gelenlerin tam takım giydirebilen bir butiktir. 


Butige bir kere gelmek yeterlidir. Adından da anlasılacagı gibi gelen her kişi Modakolik oluyor. Buranın en buyuk ozelliklerinden biri de her kesime hitap etmesidir. Hem tesetturlu bayanların hemde tesetturlu olmayan bayanlara hitap eden ve  onların rahatlıkla alısveris yapabildigi ve istediklerini bulabildikleri sıcak ortamlı güzel bir alısveriş duragıdır. 


Butik su an tek bir noktada, tek magaza olarak Bahcelievler Calıslar caddesi'nde hizmet vermektedir. Fakat ileriki zamanlarda talep edilen farklı yerlerde subeleri de acılacaktır. 


Ayrıca facebook sayfasındanda online satıs yapılmaktadır. Yurt ici, yurt dısı her yere kargoyla istenilen urunler gonderilmektedir. Amerika,Japonya, Avusturalya dahil diger tum Avrupa ve Asya ulkelerinede bircok ulkeye kargoyla gonderim mevcuttur. 


Butik Modakolik urunlerine ulasmak icin kıtalar, ulkeler engel degildir. Butige gelemiyorsanız siz isteyin , istedikleriniz kapınıza kadar gelir.


Butik Modakolik her gecen gun buyuyup , gelişerek sizlere hizmet vermeye devam edecektir...
BUTiK MODAKOLiK 
Adres: Bahcelievler mah.Izzettin Calıslar cad. No: 55 / B 34180 Bahcelievler-Istanbul
Tel: 0212 642 03 31
Facebook  sayfasıhttp://www.facebook.com/modakolik.bahcelievler?ref=tn_tnmn#!/modakolik.bahcelievler

İstanbul'da olanlar mutlaka ziyaret etmelisiniz :) 

VEEEEEEEE KAMPANYAMIZIN SİZLER İÇİN SEÇTİĞİMİZ HEDİYELERİNE GEÇİYORUZ ŞİMDİ :)

1 kişiye önü şifon leopar desenli,arkası düz siyah sezon modası verev kesimli tunik :)


1 kişiye bu şık zincir askılı çanta :)


ve 1 kişiye de bu güzel renkli % 100 ipek şal :)


PEKİ BU CİCİLERİ KAZANMAK İÇİN KAMPANYAMIZA NASIL KATILACAKSINIZ ? :)

-öncelikle AŞAĞIDAKİ METNİ KOPYALAYIP  varsa bloglarınız da metin içerisindeki linklerin blogunuzda çıkmış olmasına dikkat ederek ,yayınlayıp kampanyamızı duyuruyorsunuz..  

kopyalayacağınız metin bu : "BUTİK  MODAKOLİK  ve ÇATI KATI BLOG işbirliğiyle  ipek şal, tunik, çanta hediyeli kampanyası başlamıştır.. sizde  şansınızı denemek isterseniz buraya tıklayın, kampanyaya katılın :) "

-sonra hemen buraya tıklayıp Butik Modakolik'i facebook da arkadaş olarak ekliyorsunuz.. (ayrıca Modakoliğin duvarında bir kampanya daha var benden söylemesi ona da katılabilirsiniz :)


-blogunuz yoksa twitter ya da facebook hesaplarınızda bu postu paylaşıyorsunuz.. (facede paylaşmak için hiç uğraşmanıza gerek yok.. direk buradan benim sayfama girerek eklediğim bağlantıyı "paylaş" butonuna basarak kolayca paylaşabilirsiniz )


-son olarak "işlem tamam" şeklindeki yorumunuzu bırakıyorsunuz..

işte bu kadar katıldınız bile :)


kampanyamıza şartları yerine getiren herkes katılabilir.. yurtdışı dahil.. 

blog sahibi değilseniz mutlaka ad soyad ve mail adreslerinizi ekleyin yorumlarınıza ki kazanırsanız size doğru yoldan ulaşabileyim..

kampanyamız 29 NİSAN PAZAR GÜNÜ sona erecek ve hemen 30 NİSAN PAZARTESİ günü kazananları belirleyip duyuracağım inşallah :)

hadi bakalım gelsin yorumlar herkese bol şans ! :)

YORUMLARINIZ ONAYDAN GEÇECEĞİ İÇİN BLOGTA HEMEN GÖZÜKMEYECEK.. ENDİŞE ETMEYİNİZ VE TEKRAR TEKRAR YORUM BIRAKMAYINIZ :)

376 yorum:

  1. işlem tamam
    nesrin mollaoğlu
    neslisah_melek@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işlem tamam diye yorum atamıyorum ilkaycım sana bide böyle deneyim dedim bakalım olcakmı..
      işlem tamam hayriyevahap kara
      hayriyeyusuf@hotmail.com

      Sil
  2. İşlem tamam.hkucuk26@hotmail.com Hatice Küçük

    YanıtlaSil
  3. begendım paylastım.işlem tamam. sekker_75@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. işlem tamaaamm :] adım pelin zeybek
    mail: la.edrii@hotmail.com

    YanıtlaSil
  5. işlem tamam.zehra-e@hotmail.com.zehra aydoğdu

    YanıtlaSil
  6. İşlem tamam.akidesekeri26@hotmail.com

    YanıtlaSil
  7. begendım paylastım
    kelebek11_11@hotmail.com
    neslihan keni

    YanıtlaSil
  8. işlem tamam. behiye aylin akayoğlu mail: behiye.aylin@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. İŞLEM TAMAM :))
    İsim : Merve ARSLANER
    mail : mervearslaner@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. bende katılmak istiyorum işlem tamam
    muratsavasal@hotmail.com
    kübra savaşal

    YanıtlaSil
  11. işlem tamam. behiye aylin akayoğlu mail: behiye.aylin@gmail.com

    YanıtlaSil
  12. işlem tamam AYŞE SEYREK.. sss_88_84@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işlem tamamdırr:)
      gamze taşkın
      gamze_taskin@hotmail.com

      Sil
  13. İŞLEM TAMAM :))
    İsim : Merve ARSLANER
    Mail : mervearslaner@hotmail.com

    YanıtlaSil
  14. islem tamam
    aysegul korkunc
    aysegulmina@hotmail.com

    facede duyurdum https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=326284910767256&id=144736268921793&notif_t=share_comment#!/aysegul.korkunc

    YanıtlaSil
  15. adımı yazmamaısım ılkaycım ılkını sılebılırmısın
    işlem tamam

    serıfe kahvecı
    sekker_75@hotmail.com

    YanıtlaSil
  16. işlem tamam AYŞE SEYREK sss_88_84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  17. işlem tamam ilkaycım
    çantaya vuruldum hadi şans gülmedi o cıkmadı bari şal cıksın yaa o da cok şeker...
    şansım sana sesleniyorum huuu =D

    http://benkisacasd.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/profile.php?id=1495896655

    YanıtlaSil
  18. işlem tamamdırrr:))
    Gamze Taşkın
    gamze_taskin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  19. İşlem tamam (:
    büşra büyükçelen
    busrabuyukcelen@gmail.com

    YanıtlaSil
  20. islem tamam
    huseyin cicek
    huseyincicek80@hotmail.com
    https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100000166273141

    YanıtlaSil
  21. İşlem tamam
    Tuğba Barışcıl
    tubili92@gmail.com

    YanıtlaSil
  22. işlem tamam..
    fuumeira@hotmail.com

    YanıtlaSil
  23. işlem Tamam : glcan_t@hotmail.com

    YanıtlaSil
  24. ilkay ablacım face sayfanda paylaştıgın postu begenip paylastım :))) bende katılıyorum hedıyelere bayıldım hele şal ve cantaya:) hayırlısı artık cıkarsa :) Burcu Akbulut burcu-534qhotmail ne diyelim en son işlem tamam :)))))))

    YanıtlaSil
  25. bunu demeyı unuttum:D:D arkadaslık ıstegı gönderdım bu arada modakolık'e :)burcu akbulut .

    YanıtlaSil
  26. İşlem tamam
    zühal alpoğlu
    kuzununannesi10@gmail.com

    YanıtlaSil
  27. işlem tamam...
    Safiye Solmaz
    herseyimsin.ss@hotmail.com
    http://www.facebook.com/sslmz1

    YanıtlaSil
  28. işlem tamam nurcan ahlatlı beyti_gul@hotmai.com

    YanıtlaSil
  29. İşlem tamam:) hazel celik o.f.c@hotmail.com

    YanıtlaSil
  30. işlem tamam..arkadaş olarak ekledim feysten ve sayfamda paylaştım..osteoartrit7@gmail.com..derya aydın

    YanıtlaSil
  31. İşlem tamam....Fadimana koca
    gulbahcesi433@hotmail.com

    YanıtlaSil
  32. İslem tamam emine_caglar29@hotmail.com Emine civelek

    YanıtlaSil
  33. İşlam tamam.
    Büşra Ölçen
    b_olcen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  34. Tamamdır...
    O kırmızı çantabenim olmalııııı :)
    Hey! şans denen güzellik, bu güne kadar hep benimleydin lütfen bu defada benimle ol...
    sumeyyeceylanvural@hotmail.com

    YanıtlaSil
  35. İŞLEM TAMAM
    Merve Kıyar
    cicekbahces@hotmail.com

    YanıtlaSil
  36. İşlem tamam ;)kubraunal58@windowslive.com Kübra Ünal Çaydavul..

    YanıtlaSil
  37. işlem tamam.FATMA GÖKTAŞ TAŞTAN.lazkizi61_08@hotmail.com.herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  38. İşlem tamam bloğumda duyurdum
    http://derinceece.blogspot.com/2012/04/butik-modakolik-ve-cati-kati-blog.html
    facebook 'ta arkadaş olarak ekli
    paylaşım yaptım
    https://www.facebook.com/profile.php?id=731717590
    bana da bol şans..
    ECE KALAYCIOĞLU
    ece.derin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  39. İşlem tamamdir
    faceden duyurdum arkadas olarak da ekledim
    sira beklemede
    nurcan ceylan ceylan_0232@hotmail.com

    YanıtlaSil
  40. Islem Tamam Ilkay

    http://aysegelin.blogspot.com/2012/04/cekilis-modakolik-cati-kati.html

    mail adresim: aysekekik@hotmail.com

    not: Duani eksik etme ne olur :( Sanirim sancilarim basladi ..

    YanıtlaSil
  41. işlem tamam:)
    cahide uzun
    cicekler_gunese_dogrulur_95@hotmail.com
    face:yusuf uzun
    ablacım bizim için seçtiklerin çok güzel ellerine saglık:)
    ama ben şala vuruldum:)))

    YanıtlaSil
  42. işlem tamam .nurcan kılınç
    nur-78@windowslive.com

    YanıtlaSil
  43. tamamdır İlkaycım :) profil linkim https://www.facebook.com/profile.php?id=100003402617639

    Adım Ebru Akay ahesteinsan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  44. işlem tamam bugün doğum günüm inşallah hediyemi alırım....yesilim78@hotmail.com

    YanıtlaSil
  45. işlem tamam:)
    bloğumda duyurdum:)
    http://emilianata.blogspot.com/2012/04/cekilis_03.html
    facebookta paylaştım:) http://www.facebook.com/emilianata?sk=wall

    ipek şalı ya da çantayı kazanmak isterim ama nasip:)
    katnissprimrose@gmail.com
    emilianata.blogspot.com

    YanıtlaSil
  46. İşlem tamam :)

    şükriye arslan
    sukriye-arslan@hotmail.com

    YanıtlaSil
  47. işlem tamam :-))) melekizz@hotmail.de

    YanıtlaSil
  48. Islem tamam leyla CAKIR. leyla.57@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  49. işlem tamam

    songül karahasan
    songul@superkimya.com.tr

    YanıtlaSil
  50. İşlem tamam :)

    Blogumda duyurdum : http://makyajcadisi.blogspot.com/2012/04/cat-kat-cekilisi.html

    Facebook da makyajcadisi adıyla paylaştım

    modakolik sayfasına üye oldum.

    ozlemmutlu1983@hotmail.com

    YanıtlaSil
  51. İşlem tamamdır.Facebookta ekledim ve paylaştım :)
    mail: yoosshhy@gmail.com

    YanıtlaSil
  52. İşlem tamam
    Emine AKAL
    emine_2461@hotmail.com

    YanıtlaSil
  53. "işlem tamam"
    BELGİN KARA
    blgnkara@gmail.com

    YanıtlaSil
  54. işlem tamam, bloğum yok ama face adresimde hem modakoliği arkadaş olarak ekledim hem de senin sayfandaki linki paylaştım, hotmailim fatma8711@hotmail.com

    YanıtlaSil
  55. işlem tamam
    ezgi ablak
    ezgigunde@hotmail.com

    YanıtlaSil
  56. işlem tamam emine320@hotmail.com
    Emine SARIKAYA
    herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  57. işlem tamam
    yasemin selçuk
    ysmnslck@hotmail.com

    YanıtlaSil
  58. işlem tamam...
    hanife şahin
    hanifesahin1@hotmail.com.

    ayrıca MODAKOLİK e bayılıyorum mükemmel bir yer. mutlaka birgün gidin derim. ben ordan geçerken kendimi cama yapışıp kalmaktan son anda kurtarıyorum..

    YanıtlaSil
  59. süper hediyeler, özellikle çantalar..
    http://alisnur.blogspot.com/2012/04/nisan-ay-cekilisleri.html
    Nurcan KAYA
    alisnur@gmail.com

    YanıtlaSil
  60. işlem tamamdır.
    zehra8017@hotmail.com
    zehra kılıç
    <3

    YanıtlaSil
  61. işlem tamam
    merve özer
    yakaza_555@hotmail.com

    YanıtlaSil
  62. işlem tamam çatıkatı ilkay
    ilk defa katılıyorum inşallah şansım iyidir de senden hatıra bişeyler im olur.(kırmızı çanta favorim) senin gizli ama sıkı takipçinim Antalya dan sevgiler nmtdemirkol@gmail.com

    YanıtlaSil
  63. işlem tamam :)
    merve sungur
    merve.senel17@hotmail.com

    YanıtlaSil
  64. işlem tamamdır :)
    havva şentürk@hotmail.com
    havva şentürk

    YanıtlaSil
  65. işlem tamam
    eda kalkanlı
    edayurtsever@yahoo.com

    YanıtlaSil
  66. işlem tamam
    sevim demirhan
    efsanem0000@hotmail.com

    YanıtlaSil
  67. işlem tamam sevalsen85@gmail.com

    YanıtlaSil
  68. İŞLEM TAMAM (:

    Yeşim DAĞ
    annakara06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  69. işlem tamam
    Seval ONAY
    hazeleye1016@hotmail.com

    YanıtlaSil
  70. İŞLEM TAMAMDIR.
    http://lalscoveredesign.blogspot.com/
    HİLAL ÇOLAK
    lalstory.61@gmail.com

    YanıtlaSil
  71. İşlem tamam :)
    Bahar Zeynep Özkan
    https://www.facebook.com/profile.php?id=644191667
    bhr.zynp@hotmail.com

    YanıtlaSil
  72. şartlar tamm
    https://www.facebook.com/gulnihalkarci
    http://gulnihalingizemlidunyasi.blogspot.com/2012/04/httpbabyh23blogspotcom201204butik.html
    gulnihalkrc@gmail.com

    YanıtlaSil
  73. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  74. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  75. işlem tamam:)
    elif terli
    gulse_80@hotmail.com

    YanıtlaSil
  76. İşlem tamamdır ilkaycım
    http://ortunmekguzeldir63.blogspot.com/2012/04/catikati-blog-modakolik-isbirligiyle.html
    hepatitc_56@hotmail.com
    HATİCE TAŞ AVCI

    YanıtlaSil
  77. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  78. İşlem tamamdır ;)

    dlek.wishh@gmail.com

    YanıtlaSil
  79. işlem tamam ferda-@hotmail.com

    YanıtlaSil
  80. İstanbulda olmak varrdıı :( neden ANKARADA YOK Kİ :( bizde istiyoruz.. 2. şubeyı beklıyoruz burda...
    hacer şahin hacer_06_60@hotmail.com
    herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  81. İstanbulda olmak varrdıı :( neden ANKARADA YOK Kİ :( bizde istiyoruz.. 2. şubeyı beklıyoruz burda...
    hacer şahin hacer_06_60@hotmail.com
    herkese bol şans...

    YanıtlaSil
  82. işlem tamam :)
    Sena Gaygusuz
    aness89@hotmail.com

    YanıtlaSil
  83. islem tamam. Ayse uslu. ayse.semihozan@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  84. islem tamam.Ayse uslu. ayse.semihozan@hotmail.fr

    YanıtlaSil
  85. İŞLEM TAMAM..seda017@gmail.com

    YanıtlaSil
  86. İŞLEM TAMAM DIR ABLACIM..
    30 NİSAN BENIM DOĞUM GUNUM BELKIDE DOGUM GUNU HEDIYESI OLUR BANA=)
    cicibiciseylerr@gmail.com

    YanıtlaSil
  87. işlem tamam... :) süpermiş bu ya. EDA MAHMUTOĞLU YILMAZ -yilmazedaa@hotmail.com
    30 nisan kızımın doğum günü çıkarsa çok mutlu olcam banada doğum günü hediyesi olcak yuppiii...

    YanıtlaSil
  88. bloğum yok
    işlem tamam
    fatma karakaya
    ftm0258@gmail.com

    YanıtlaSil
  89. bloğum yok
    işlem tamam
    fatma karakaya
    ftm0258@gmail.com

    YanıtlaSil
  90. işlem tamam gülsüm oğuz...handaze33@hotmail.com

    YanıtlaSil
  91. Facebookum olmadığı için sadece blogum da yayınladım :) kabulmüdür :)
    işte linki
    http://maralmg.blogspot.com/2012/04/cekilissss.html
    işlem tamam
    Meral Göçmen
    meralgg@yahoo.com

    YanıtlaSil
  92. İŞLEM TAMAM :))

    ZEYNEP KARGAL
    sen-olmazsan-ben-olmam@hotmail.com

    YanıtlaSil
  93. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  94. blog ve facede duyurumu yaptım,işlem tamam. bloğum:
    http://karaboncugum.blogspot.com/2012/04/cekilis-vaaaaaaaaarrrrrrrr.html
    herkese bol şanslar...huyulmaz@gmail.com

    YanıtlaSil
  95. İşlem tamam .sev_nehir001@hotmail.com
    Sebilay koyuncu

    YanıtlaSil
  96. işlem tamam ayşenur karakaş ahmet_karakas77@mynet.com

    YanıtlaSil
  97. işlem tamamdır ..şanslı olmak ümidiyle...
    yakamozperi@hotmail.com
    aslı üstün

    YanıtlaSil
  98. işlem tamam.
    SEVDA SOYDAN
    sevdasoydan.06@hotmail.com

    YanıtlaSil
  99. işlem tamamdır
    selvinur karacan
    spoilt_31s@hotmail.com

    YanıtlaSil
  100. işlem tamam
    arkadaş ekledim
    blogumda paylaştım
    http://kurumusguller.blogspot.com/2012/03/nsan-cekilisler.html
    buse anıl
    bslcy@hotmail.com

    YanıtlaSil
  101. işlem tamam.gülşen atik.bidenrahmi@windowslive.com

    YanıtlaSil
  102. ilkay ablacım dün gece çok bekledim postunu gelmedi beimde sabah dersim vardı uyudum.malum öğrencilerim beni bekliyor olacakalrdı.sabah ilk işim buraya bakmak oldu hediyelerin hepsi çok şirin en çokta çanta,bayıldım umarım bana çıkar öpüyorum sizi:)))))

    YanıtlaSil
  103. işlem tamam
    kübra çıldır
    minsk-kubra@hotmail.com

    YanıtlaSil
  104. ilkay ablacm ben yorum attım sonra bakıyım dedim çıkmışmı diye ama göremedim birdaha atıyım dedim..
    işlem tamam
    pelin zeybek
    la.edrii@hotmail.com

    YanıtlaSil
  105. işlem tamam
    aktaş ayşe adıyla face ve twitter de paylaştım
    dakika_58@hotmail.com

    YanıtlaSil
  106. işlem tamam merve koç mer_vede_re_li@hotmail.com

    YanıtlaSil
  107. işlem tamam
    blogum yemek tarifi blogu olduğu için faceden yaptım.
    Ayşegül Batmaz
    aysegul140@gmail.com

    YanıtlaSil
  108. islem tamam
    http://www.nafi-hatipoglu.blogspot.com/2012/04/catikatinda-cekilis-var.html
    h_a_t_i_p@hotmail.com

    YanıtlaSil
  109. işlem tamam
    tubayurtyeri@gmail.com
    www.facebook.com/tbyurteri

    YanıtlaSil
  110. işlem tamam... EMİNE YILDIRIM, blackeyess2008@hotmail.com

    YanıtlaSil
  111. Modakolik bol ve hayırlı kazançlar.Facebookta paylaştım,inşallah bana da çıkar.Pek şanslı sayılmam ama kısmet yine de...
    safiyecaldar@hotmail.com
    Şafiye Çaldar

    YanıtlaSil
  112. İşlem tamam

    http://renkliduslerim.blogspot.com/2012/04/cat-kat-ilkay-ve-modakolik-butik.html

    YanıtlaSil
  113. İşlem tamam
    yaseminkara26@gmail.com

    YanıtlaSil
  114. İşlem tamam bloğumda duyurdum
    http://salihatemiz.blogspot.com/2012/04/httpbabyh23blogspotcom201204butik.html
    http://salihatemiz.blogspot.com/2012/04/httpbabyh23blogspotcom201204butik_04.html
    facebook 'ta arkadaş olarak ekli
    paylaşım yaptım
    http://www.facebook.com/profile.php?id=582079264
    https://twitter.com/#!/salihatemiz/status/187501937430761472
    https://twitter.com/#!/salihatemiz
    saliha temiz
    salihatemiz@hotmail.com

    YanıtlaSil
  115. islem tamam
    livecillah@hotmail.com
    livecillah.blogspot.com

    YanıtlaSil
  116. işlem tamamdır :)
    sevgilerimle...
    ayse akar
    AYSE.AKAR@ulker.com.tr

    YanıtlaSil
  117. islem tamam:))
    http://icimdengecenler-zelis.blogspot.de/2012/04/bu-cekilis-gercekten-sahane.html

    z_e_lis1980@hotmail.de

    YanıtlaSil
  118. işlem tamam zeybey_2819@hotmail.com ben tuğba

    YanıtlaSil
  119. Islem tamamdir :)

    http://garderobeshop.blogspot.com/2012/04/butik-modakolik-ve-cati-kati.html

    http://www.facebook.com/pages/KelebekGibis-Garderobe/163290943764481

    kelebekgibi@hotmail.com

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  120. işlem tamam..betül arslan
    momo0941@hotmail.com

    YanıtlaSil
  121. işlem tamam .. :) buse-dmr@hotmai.com

    YanıtlaSil
  122. işlem tamam :)
    mehtap elüstü
    mehtapagyurt@hotmail.com

    YanıtlaSil
  123. işlem tamamdır:))
    sefika_118@hotmail.com Şefika ARSLAN
    ilk çekilişe katılışım net aleminden vatan millete hayırlı olsun:))

    YanıtlaSil
  124. Facede ekledim: https://www.facebook.com/sweepstakelover

    Blogumda duyurdum: http://damlaya-damlaya.blogspot.com/2012/04/butik-modakolik-ve-cati-kati-blog.html

    İşlem tamam :)
    annabell_lee_dk (at) yahoo.com

    YanıtlaSil
  125. Sümeyye SARAÇ
    tüm işlemleri tamamladım blogdan duyurdum ama izleyİcim olmadığı için pek bişey ifade etmiyor.facebooktada duyurdum mail adresim eymenin.annesi@gmail.com

    YanıtlaSil
  126. işlem tamam,inşallah bu sefer kazanan ben olurum:))sibel şengöçen,ssengocen@hotmail.com

    YanıtlaSil
  127. işlem tamam ebrucu_humeyra@hotmail.com

    YanıtlaSil
  128. işlem tamam zesuba_2002@hotmail.com herkese bol şans:)

    YanıtlaSil
  129. işlem tamam
    gülbeyaz pelit hakko
    gulpelit@hotmail.com
    http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=326284910767256&id=144736268921793&notif_t=share_comment#!/profile.php?id=540686589

    YanıtlaSil
  130. işlem tamam
    meryemcoban97@hotmail.com

    YanıtlaSil
  131. işlem tamadır:) Şallar çok güzelmiş:)
    Melda Özdayı
    mozdayi23@gmail.com

    YanıtlaSil
  132. işlem tamam
    arkadaş oldum ve facede paylaştım herkese boll şanss :) https://www.facebook.com/modakolik.bahcelievler#!/profile.php?id=100001211854322
    ysmnclk_9@hotmail.com
    Yasemin ÇELİK

    YanıtlaSil
  133. İşlem tamam hihi :)

    can.kiz60@hotmail.com

    YanıtlaSil
  134. işlem tamam
    çiğdem özbay
    cigdem.goksu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  135. ESMA DOGAN UYSAL , Facebook sayfamda paylastim , hadi bakalim hayirlisi :))

    esma1977@gmail.com

    YanıtlaSil
  136. işlem tamam:))Aynur_sahin84@hotmail.com

    YanıtlaSil
  137. İşlem tamam:)İnşallah bana da çıkar.
    Neslihan Antep
    nesli_0512@hotmail.com

    YanıtlaSil
  138. işlem tamam
    selda yavuz
    selda_demir_90@hotmail.com

    YanıtlaSil
  139. işlem tamam...:))
    tülay bircan tulay_1can@hotmail.com
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  140. işlem tamam hacer8689@hotmail.com sümeyye kaplan

    YanıtlaSil
  141. Islem Tamam..

    Facede ekliydi zaten: http://www.facebook.com/buesra.kip?ref=tn_tnmn

    Blogumdada duyurdum: http://karakizingunlugu.blogspot.de/

    kara--kizz@hotmail.de

    YanıtlaSil
  142. işlem tamam sümeyye kaplan hacer8689@hotmail.com noluuuur bana çıksın

    YanıtlaSil
  143. işlem tamam
    berrin yürek
    yurekberrin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  144. işlem tamam:)
    face ve twitter hesabımda duyurdum.
    bedia gül ceren
    bgceren@hotmail.com

    YanıtlaSil
  145. İşlem tamam Gamze Çelik Dinçer
    gamzeclk_07@hotmail.com

    YanıtlaSil
  146. işlem tamam kbrdonmez@hotmail.com gülay dönmez

    YanıtlaSil
  147. islem tamam.
    catkapi03@yahoo.com
    azra yonca

    YanıtlaSil
  148. İşlem tamam :)
    Zeynep KAZAN
    zeytin-74@hotmail.com

    YanıtlaSil
  149. İŞLEM TAMAM.:))BUKET EKİNCİ bengum_66@hotmail.com

    YanıtlaSil
  150. işlem tamam:)))gnlcay@hotmail.com

    YanıtlaSil
  151. işlem tamam feyza aygen faygen@gmail.com

    YanıtlaSil
  152. işlem tamam.kardelen_7874@hotmail.com

    YanıtlaSil
  153. İŞLEM TAMAM.
    MULLA UYANIK
    mulla_uyanik@hotmail.com

    YanıtlaSil
  154. katıldığım sayılı çekilişlerden biride bu oldu:))
    herkese bol şans
    işlem tamam blogda tanıtıldı:)
    BEDİA-İRBAN-85@HOTMAİL.COM

    YanıtlaSil
  155. işlem tamam. meric tuna fortunameric@hotmail.com

    YanıtlaSil
  156. slm cnm kampanyan hayırlı olsun şartlar tmm arkadaş olarak ekledim facede kampanyayı blog,face ve twitter da yayınladım inş kazanma şansına sahip olurum sevgilerimle

    https://twitter.com/#!/paam41
    https://www.facebook.com/profile.php?id=569494787

    http://iyikivarsinpasam.blogspot.com/2012/04/butik-modakolik-ve-cati-kati-blog.html

    reyhan dönmez
    rey_ka_ers@hotmail.com

    YanıtlaSil
  157. herşey ok :)
    işte buda kanıtı :)
    http://www.facebook.com/profile.php?id=100003659822717&sk=wall

    umarım şalı ben kazanırımmm :D gamze baharr

    YanıtlaSil
  158. YASEMİN(küçüçük bir erkek annesi)isim nereye yazlıyor bulamadım ama ürünler harika hadi inşllah banada diyelim

    YanıtlaSil
  159. aa mailde yazılacakmış sanırım yaseminbas86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  160. İşlem tamam. kezbanbodur@hotmail.com
    http://kezbancahobi.blogcu.com

    YanıtlaSil
  161. Hepsi tamam :) şala bayıldım :) umarım benim olur :)
    Tuba Alp tuu_baa2@hotmail.com

    YanıtlaSil
  162. "işlem tamam" isil.ozkaya78@mynet.com

    YanıtlaSil
  163. bloğum yok diğer şartlar tamam
    kampanyayı face de duyurdum https://www.facebook.com/#!/fattmaozdemir
    fatma özdemir
    fsonmez44@gmail.com

    YanıtlaSil
  164. ya nasipp:)
    işlem tamam
    aliye köksal
    aliye_ravza@hotmail.com

    YanıtlaSil
  165. işlem tamam ablacım hepsi çok güzl yaa :) derya_cicegim-94@hotmail.com
    derya otur.

    YanıtlaSil
  166. işlem tamam
    Reyhan karip
    reyhankarip@mynet.com

    YanıtlaSil
  167. Yanıtlar
    1. beğendim bol şans enesmira@hotmail.com

      Sil
  168. işlem tamamdır :) hadi hayırlısı

    YanıtlaSil
  169. işlem tamam m211843@hotmail.com

    YanıtlaSil
  170. merhaba,işlem tamamdır.

    https://www.facebook.com/kampanyainsani/posts/252336758195033

    kampanyainsani@hotmail.com

    YanıtlaSil
  171. işlem tamam zsude83@hotmail.com

    YanıtlaSil
  172. işlem tamamdır... khanky_17@hotmail.com

    YanıtlaSil
  173. işlem tamam:)hatice
    hsahin84@mynet.com

    YanıtlaSil
  174. İşlem tamamdır:)
    http://seymik.blogspot.com
    nermindayioglu@hotmail.com

    YanıtlaSil
  175. işlem tamam
    Duygu Işık
    duyguincedere@hotmail.com

    YanıtlaSil
  176. merhaba,bütün şartlar tamamdır.
    sadan_6868@hotmail.com

    YanıtlaSil
  177. Şekerim senin yazdıkların için İŞLEM TAMAM ama benim için ilk fırsatta butiği ziyaret etme işi daha tamam değil :))
    Hatice Yazıcı Eyrati
    hat_yazici@hotmail.com
    Sevgilerimle ve güzel yazılarının devamı dileğiyle ...

    YanıtlaSil
  178. "işlem tamam"
    SEDA ERDOĞAN
    seda_erdgn@hotmail.com

    YanıtlaSil
  179. işlem tamam
    Fatma YILMAZ
    fater1982@hotmail.com

    YanıtlaSil
  180. işlem tamam Sevde GÜL.
    vuslatt1991@hotmail.com

    YanıtlaSil
  181. zeynep kaçmaz05 Nisan, 2012 02:05

    İŞLEM TAMAM; iz_kacmaz@hotmail.com (zeynep tuba kaçmaz)

    YanıtlaSil
  182. işlem tamam aysuncivelek@windowslive.com

    YanıtlaSil
  183. blog ve face sayfam yok maalesef:(
    Blogunuzu takibe aldım..
    Bunlar çok hoş...
    Ebru
    ebru17e@gmail.com

    YanıtlaSil
  184. işlem tamam. Esra K.

    nazenin__ce@hotmail.com

    YanıtlaSil
  185. İşlem Tamam. Zeynep YENİDOĞAN
    zeynepaltuntas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  186. işlem tamam
    Rana Yılmaz
    ranayilmazakalin@hotmail.com

    YanıtlaSil
  187. işlem tamam
    esminees@hotmail.com
    mine kılıç

    YanıtlaSil
  188. çook güzel bir kampanya ilkaycımm.işlem tamamdır.sevgiler

    YanıtlaSil
  189. işlem tamam şekerim =)
    http://aeoa2526.blogspot.com/
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100003053468490

    YanıtlaSil
  190. işlem tamam Şeyma İleri seymatanburaci86@hotmail.com

    YanıtlaSil
  191. işlem tamam.fadime muğlu.i_y_m_2005@hotmail.com

    YanıtlaSil
  192. cok güzel bir yere benziyor, istanbula geldigimde muhakak bir ugramayi planliyorum :)

    YanıtlaSil
  193. işlem tamam ışıl kılınçaslan blog sayfam mavi boncuk ecrin https://www.facebook.com/profile.php?id=100000664080734 blog sayfamda sorun var galiba 2 gündür yayınlayamıyorum...

    YanıtlaSil

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU