2 Nisan 2012 Pazartesi

ÇATI KATI BLOG TESETTÜR KOMBİN YARIŞMASI SONUCU : İŞTE KAZANAN KOMBİN :)

www.tips-fb.com
1. Çatı Katı Blog Tesettür Kombin Yarışmamızın galibi bu güzel kombini ile 453 beğeni alan sevgili Sevgi Altuntaş oldu :) tebrikler Sevgi alkışlar senin için :) 

mail attım kendisine adres bilgilerini bekliyorum hediyesini ulaştırmak için :)

katılan tüm arkadaşlarıma yarışmamıza renk kattıkları, kombinleriyle bize fikir verdikleri ve güzel ciciler görme fırsatı sundukları için çoook teşekkür ediyorum :)


2.yarışmamız için kombinler hazır mı ? :) 
ben 2.yarışmamızın hediyesini belirleyip duyurusunu yapacağım ama halihazırda kombinlerini fotoğraflamış olanlar şimdiden gönderebilirler bu adrese : catikatiilkay@gmail.com
yine kısıtlama yok..spor,günlük,abiye,salaş,şık her türlü kombin olabilir..ve ilkine katılan arkadaşlar farklı kombinleriyle yine katılabilir..

yalnız 2.yarışmamızdan önce başka güzel bi sürprizim var yarın..takipte kalıınnn :)

herkese öpücükler..

DİPNOT: bu arada yakın aralıklarla iki post hazırladım bi önceki gözünüzden kaçmış olabilir :) hemen bi altta "geçen yıl bugün..hamileyim :)" postu var..Rana'nın hayatımıza giriş hikayesini anlatıyor :)

10 yorum:

  1. birinci arkadasi tebrik ediyorum:))
    kendimide tebrik ediyorum,sanirim sonuncu oldum:)))
    yilmak yola devam,ikiciyede katilacam:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahaha ilahi Zelisim :) bekliyorummmm

      Sil
  2. Bu harikaymış cidden kazanan arkadaşımızı tebrik ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. nerelerden alınmış? onlar da olsaymış güzel olurmuş:) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      siyah bluz 30 tl
      kemer coton 12 tl
      etek tekbir 80 tl
      şal 20 tl
      çanta 12 tl
      pembe ayakkabı 29 tl

      Sil
  4. Ay İlkay alemsin bacım ya aşağıdaki postu kaçırmayın yazmışsın ya BAYILIYORUM SANA :))))

    YanıtlaSil
  5. Favorim 1. oldu :) Tebrik ediyorum kazanan arkadaşı. Çok cici bir seçimdi.

    YanıtlaSil
  6. güzel yorumlarınız için teşşekürler .....

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU