22 Nisan 2012 Pazar

MUTFAĞIMA CİCİLER..

Geçen gece eşim geç gelecekti.. Bende o evde yokken mutfağa giriştim :) Yat uyu di mi ? Olmaz illa bi şeyler yapmam lazım..

Önce komple tezgahı, ocağı vs. parlatıp sonra İkea'dan aldığım cicileri yerleştirdim..

Tepsi ve yeşil şişe İKEA,

Tepsi oval olması sebebiyle bi türlü durmuyordu.. Bende mermere silikon sıkıp çıkıntı yaptım kaymasını o engelliyor tepsinin :)


Bu tepsimi de yeni aldım :)
Altı yastıklı yatak tepsisi olarak geçiyor bunlar.. O kadar rahat ki biz sehpayla falan uğraşmıyoruz Yasin'le çay falan içeceğimiz zaman.. Aramıza alıyoruz bunu koltukla süper rahat oluyor.. 

Yanındaki de İkea'dan saksı.. Saksı olarak başladığı hayatını 3'ü bi arada kahvelere ve poşet çaylara ev sahipliği yaparak sürdürüyor..

Baharat kavanozları da İKEA'dan..


Bu da yine İKEA'dan aldığım peçetelik..

Sürahim Mudo'dan.. Taa Antalya'dan taşımıştım bunu İstanbul'da yokmuş gibi :)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it