Twill ipekten sonra en büyük takıntımız olmaya aday İpek karışımlı , çift taraflı kullanıma sahip , düz renk eşarplar için fotoğrafı tıklayınız !
Sorularınız ve sipariş için iletişim : catikatiilkay@gmail.com

18 Nisan 2012 Çarşamba

ŞİFON FİYONKLU ETEK KOMBİNİ..HEM DE SÜRPRİZLİ :)

www.tips-fb.com
şifon pileli etek-deri ceket kombini postumda daha çok etekli kombinler yapıp paylaşacağım demiştim.. daha çok etek giyelim kampanyası başlatacağım yakında :)

 bu kez eteğimiz hem şifon hem fiyonkluuuu ! :)


bu güzel fiyonklu şifon etek sevgili arkadaşım Tuba Can'ın eseri.. çok güzel şeyler dikiyor bu etek de onlardan biri.. bunu bana özel yaptı :)


bende siyahlarla kombinledim..üzerime giymedim çünkü mevsimlik ince hırkam bana biraz dar geldi :)


çantam da siyah sade bi çantaydı üzerine fiyonklu taşlı broş taktım..

Siyah şal : Butik Modakolik (Armanda %18 ipek şallardan)

şal arkadaşımın aslında.. henüz kendisinin haberi yok yalnız bundan sürpriz olacak..şimdi bunu okuyan bütün arkadaşlarım şöyle diyo : "ay ben miyim acaba o ? " hahaha :)
hediye edeceğim yarın yola çıkıyor ama kombinde kullandım paketlemeden önce hihi :)


VEEEE GELELİM SÜRPRİZE :)

kombini üzerime giymememin bir sebebi daha var.. çünküüüü şal arkadaşımın olduğu gibi.
BU ETEK DE SİZİİİNN :)

ÇATI KATI BLOG ve TUBA CAN işbirliğiyle hediye kampanyamız başlayacak ve bu güzel şifon fiyonklu etek Çatı Katı Sakini fıstıklardan birinin olacak :) 
aslında bana özel yapılmıştı hediye eteğimiz farklıydı ama onda bi sorun çıktı..bende tam eteğimi yıkayacakken kampanya hediyesini bu etek yapmaya karar verdim :) rica ederim rica ederim alkışa gerek yok :P
kazanan fıstık yıkayıp giyecek artık..

KAMPANYAYA KATILMAK İÇİN ,

2 Mayıs'da burada yani Çatı Katı Blog'ta buluşuyoruuuzzz :) 
bu tarihi de not edin bi kenara :)


herkese öpücükler..

55 yorum:

  1. Hemen not aldim cünkü bu etek cok güzel olurdu böyle ferah ferah yürürken :) Düsünmesi bile güzel..
    Benim gibi etek pek giyinemeyenler icin daha cok etek giymeye tesvik etmen cok güzel Ilkaycim.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Anammmm bu nasil güzell bi haber böylee:))postun basini okurken senin adina sevinip ne yazacagimi düsünüyordum altlara inince yazimin icerigide degisti:))agzim kulaklarimdaaa:))valla sen alkisi degil,herseyin en iyisini hakediyosun ilkayim yaa:)ama bu kombin sana harika olur eminim,bayildim kombine:)tubacanin ellerine saglik,muhtesem bisey olmus:)
    daha cok etek giyelim evet evet:)gerci ben giderek sismeye devam etsemde:)))
    tarihi not ediyorum kuzenimin dogumgünüsü:))
    sevgiler öpücükler canim benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa yaa böyle de sürprizler yaparım işte :)

      Sil
  3. sen cansın ya o etek benim olmalı kombinde süper olmuş kazanan kişinin ayrıca nasıl kombinleyebilirim gibi bir derdi de olmayacak :)

    YanıtlaSil
  4. etek çok guzelmis aslinda ya :)

    YanıtlaSil
  5. süper süper süperrr kombin etek şal hepsi birbirinden güzellll 2 mayısı sabırsızlıkla bekliyorummmmm :)))

    YanıtlaSil
  6. İnanamıyorum, eteği görünce daha alttaki yazıyı okumadan yani eteğin hediye olduğunu bilmeden önce keşke benim de böyle bir eteğim olsa demiştim... Şimdiye kadar katıldığım yarışmalarda hiçbiri çıkmadı bunu o kadar gönülden istiyorum ki! Umarım gerçekleşir, 2 mayıs'ı bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım bi de sana çıkıyomuş :)

      Sil
  7. Ama fiyonku gercekten sahane ya :) cok hos bir etek tam yazlik..gercekten daha cok etek giyelim hatta heep etek giyelim :)

    YanıtlaSil
  8. güzel kombin olmuş ellerinize sağlık leyla

    YanıtlaSil
  9. çok güzelmiş gerçekten yaa biraz komik olucak ama dua edicem ben kazanayım diye:))denemeye deyer..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah niye komik olsun :) duaların kabul olur bakarsın

      Sil
  10. anaaaaaaa bu etek benim olsun :) doğum günüme yakın hemde .doğum günü hediyem olsun.o günü bekliyor olacağım :) teşekkürler çatı katı..

    YanıtlaSil
  11. ya ben bu eteğe ölüp bitmiştim, hatta facete yorum yazmıştım bu etekten ben de istiyorum diye, inşallah benim olur, o kadar içimde kaldı ki anlatamam:) bir de tuba can'ın diktiklerini ben çok beğeniyorum, arada bakıyorum faceten ve deriin bir iç geçiyorum:) kendime alışveriş yasağı koydum da bugün 4. gün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kime kısmet olacak bakalım :) bende çok beğeniyorum..

      Sil
  12. etek çok güzelmiş 2 mayısı sabırsızlıkla bekliyorum artık bende hep etek giyeceğim bu arada ilkay abla etek sana çok yakışıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canıımm :) çok sevindim o zamaann

      Sil
  13. ilkay çekilişinden hediye kazanmış biri olarak bu çekilişede katılmak istiyorum çok çok güzelmiş bu etek sabah sabah içimiz açıldı cnm ilkayımmm:-)
    SİBEL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısmet bu hiç belli olmaz dene bakalım :)

      Sil
  14. çok güzel düşünmüssün eteğe bayılmıştım zaten tuba can blokta görmüştüm 2 mayıs çabuk gelse bari şansımı denicem mutlaka sewgiler...

    YanıtlaSil
  15. AYFER ŞENTÜRK YILMAZ18 Nisan, 2012 11:12

    YAA OLMAYAN Bİ ŞANSIM VARDI ONUDA BU ETEK ÜZERİNDE DENEYECEM GENE ŞANS BENİ BULAMAYACAK TABİKİ DE AMAA OLSUNNN...2 MAYISTA BAK O SAATDE TOPLANTIDA FALAN OLURUM BENİDE YAZIN HAA KARUŞMAM SONRA ZIRLAR SIRLAR DURURUM BURALARDAA :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç belli olmaz :) hemen bitmeyecek ki merak etme :)

      Sil
  16. gerçekten fikir süper ilkay abla...Kime gönderiyosan gönder farketmez böyle bir şey yapman çok hoş..etek teşvik dönemimimiz başladı demek (: (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım :) evet başladı bana da faydası olur inşallah :)

      Sil
  17. Mrh. ben sizin sessiz takipçilerinzdenim. Ama bu eteğe karşı sesiz kalamayacağım:))) Benim çekilişlerde hiç şansım olmaz ama inşl. bu sefer olur..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. ayyy bayıldım ben bu eteğe :)

    YanıtlaSil
  19. bayıldım ben bu eteğe ya :)

    YanıtlaSil
  20. çok güzel bi etek

    YanıtlaSil
  21. eteğe bayıldım çok güzel yaa benim olmalı:) (esra)

    YanıtlaSil
  22. eteğe bayıldım tuba hanımında ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  23. etek giymeye teşvik çalışmalarınız çok hoş tebrik ederim.Tuba hanımında ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler hem kendi adıma hem Tuba adına :)

      Sil
  24. Tuba canın ellerine saglık. Cokkkk hoss, benim gibi etek giyemeyen biri bile bayıldıysaa artık :) 2 mayısı da ajandamıza ekledik bileee :) Catı katı sakinlerine sevgilerimlee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bekliyoruz o zaman :) bizden de sevgileerrr

      Sil
  25. benim gibi pantolon giymeyen biri için biçilmiş kaftan bu etek. Dilerim benim olur.

    YanıtlaSil
  26. harika bi etek bu bende katilmak istiyorum fakat ne blogum var nede facebook adresim ins yinede katilabilirim.Gulsum

    YanıtlaSil
  27. bedeni kaç acaba

    YanıtlaSil
  28. bende katılmak istiyorum,bloğum yok ama tuba can ve sizi face sürekli takip ediyordum zaten,inş bana çıkar.sevgiler....

    YanıtlaSil

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU