27 Nisan 2012 Cuma

YILDÖNÜMÜ SOFRAMIZDAN DETAYLAR :)

24 nisan bizim 9.evlilik yıldönümümüzdü..

Konseptimiz siyah-beyaz-kırmızıydı :)


Bu kalpli peçetelik Suna'Nın hediyesiydi.. Daha önce de kullanmıştım.. Evlilik yıldönümü sofrasına çok yakıştı..


Peçete, peçetelik ve su şişesi : İKEA


Muffinleriimm :)

Kağıdın içine az malzeme koymuştum. Öyle tepeye kadar çıkmadı kekim o yüzden.. 

 Bu taşlı maşlı şıkır şıkır katlı servis yine Suna'nın hediyesiydi..



Kalpli kürdan mumlarım..



Yasin'in sevdiği yemekleri yaptım .. Muffin ve sarma ile de destekledim sofrayı.. Bu da Yasin'e hediye fiyonklu sarma :)


Biz hediye almıyoruz  birbirimize özel günlerde öyle bi anlaşmamız var ..

Ama sağolsun o bana hep alıyo yine de :) Hediyelerinden biri kokulu taş..


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa