17 Mayıs 2012 Perşembe

ÇATI KATI BLOG 2.TESETTÜR KOMBİN YARIŞMASI BAŞLADI :) İŞTE YARIŞMAYA KATILAN KOMBİNLER :)

www.tips-fb.com
vee beklenen gün geldi :)

"daha çok etek giyelim,hatta hep etek giyelim" temalı , kapalı hanımlar olarak bizleri daha çok etek giymeye özendirmeyi hedefleyen 2.Tesettür Kombin yarışmamız başlıyor :) 

kombin duyurusu yaparken seçimlerinizde,kombinlerinizde özgürsünüz ama etekli kombinler olursa daha güzel olur demiştim ve tüm katılımcı arkadaşlar bu çağrıma kulak vermiş, kombinlerini hep etekli/elbiseli hazırlamışlar..onlara bir kez de buradan teşekkür ediyorum :)

hepsi çok güzel kombinler..işiniz zor..ben rahatım çünkü yarışma sahibi olarak ayrım yapmamak adına hepsine oy vereceğim :)

hadi bakalım kombinlerimiz 1. olabilmek için çıktıkları bu yolda oylarınızı bekliyorlar :) 
en çok "beğen" tıkı alan kombin burada yayınladığım hediyelerin sahibi olacak ve yarışmamız 3 Haziran'da sona erecek :)

FOTOĞRAFLAR BURADA GÖRSEL AMAÇLI YAYINLANMIŞTIR.. 
YARIŞMA FACE SAYFASI ÜZERİNDEN YAPILMAKTADIR.. OY VERMEK İÇİN LÜTFEN YARIŞMA ALBÜMÜNE TIKLAYINIZ :


iyi seyirler :)

*fotoğraflar bana geliş sırasına göre dizilmiştir..


































4 yorum:

  1. hangi birine bakıcamı şaşırdım valla süper! büşra arının pardesüsüne, ayça bilgenin eteğine, tubanın bluzüne, hacer şenkayanın ayakkabılarına, betül ergunun ceketine ve takılarına bayıldım, bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. Bi konsepti var mı kombinlerin yoksa ben mi kaçırdm? konsept olsa ve ona göre kombinler oluşturulsa konsepte uygunluğuyla daha eleştirel yaklaşabilirz bence. bu şekilde yorum yapmak zor. sonuçta iki parça ürünü yanyana getirip kombin yopmak çok kolay.

    YanıtlaSil
  3. hepsi birbirinden güzel fakat ben en çok Esra Coşkun'un kombinin daha çok beğendim

    YanıtlaSil

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

DUYURU PANOSU