1 Mayıs 2012 Salı

FUŞYALI, PEMBELİ, PUANTİYELİ AYŞE RANA KOMBİNİ :)

ne zamandır Rana kombini postu hazırlamıyordum işte kuzumun hafta sonu cicileri ..

geçenlerde aldığım önlüğe göre giyindi bu hafta... çıkış noktası önlük oldu :)



ayakkabıları ona aldığım ilk ayakkabılar.. kayınvalidemle birlikte almıştık.. daha yeni yeni giymeye başladı ayakkabılarını.. hepsi büyük geliyor öylece bekleşiyorlardı dolapta.. giydirmek daha zevkli olmaya başladı  :)  

pantolonunu Yegane ablası hediye etmişti kuzuma..saç bantının puantiyeli fiyonkuysa Arzucuğumun bana gönderdiği minik bi makyaj çantasının üzerindeydi orada söküp saç bantı yapmıştım.. en sık kullandığımız bant oldu kendisi :)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

18 yorum:

  1. Süslü Rana :) Biz zaten onun dogmadan önce biliyorduk kokos olacagini ve fiyonklu bir kiz olacagini :P :) Nasil yakisiyordur kimbilir giyindikleri ;)
    Bu arada bazen ayni vakitlerde yazi ekliyoruz Ilkaycim, ben gece yazmayi seviyorum kafam sakin oluyor, seninde ancak o zamanlari vaktin oluyor sanirim :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz fazla kokoş oldu sanki sağol teyzesi :) hem öyle hem başka sebepleri var :)

      sevgiler benden de..

      Sil
  2. hepside ne güzeller afiyetle giysin güzelim benim:)
    demek o fiyonk ordan cikip banta kondu haa:)ne diyim süpersin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hehe öyle oldu valla sağol Zelisim :))

      Sil
  3. oh pembiş pembiş yerim ben onu rabbim nazarlardan saklasın

    YanıtlaSil
  4. Oyyy bu harika şeylerin içinde bir de prenses olacak tabi :)saç bandı da, önlüğü de pek şirin. Annesi gibi bir fiyonk meraklası olacak ve pek de iyi olacak, çok yakışıyordur eminim. Allah nazarlardan esirgesin hepinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiz ablası Allah razı olsun :)

      Sil
  5. Rana o kadar büyüdü mü ya? Ayakkabılar baya büyük geldi gözüme, fotodan herhalde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem fotoğraftan öyledir hem de hafif bol zaten :) çift çorapla giyiyor :)

      Sil
  6. Benim kardeşimin adı da Rana. Ranalar isimlerinin anlamında da olduğu gibi güzel olurlar. Süslü de olurlar :)

    YanıtlaSil
  7. oyy oyy çok şirin olmuş minik kombininiz... Özellikle mama önlüğünüze bayıldım. Çok şirin...
    Ben de kız çocuğunu giydirmenin çok daha zevkli olduğunu düşünenlerdenim ne tesadüftür ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiiz :) öyle güzel şeyler yapıyorlar ki insan kendini kaybediyor :)

      Sil
  8. super bi kombin olmus kiz olunca zaten pembe ilk tercihtir ve vazgecilmezdir :)) fiyonku cok iyi yapmissin sac bantina takarak bende yapiyorum.boyle degisiklikler.Allah nazarlardan korusun rana prensesi opuyorum seni ilkayim arzu

    YanıtlaSil
  9. ya bu ara giremedim ne cic şeyler bunlar böyle...
    Güle güle giyinsin...
    en yakın zamanda Rana yı da görürüz İnşallah (:

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar, bende 6,5 aylık anne adayıyım, ayazım için nette dolanırken bloğunuzu gördüm o andan beri takipçinizim didik didik inceledim:)) tecrübeli anne adaylarının desteğine ihtiyacım var. bebek odası konusunda kararsızım abartılı bebek odalarındansa kullanışlı bir beşik (2-3 yaşına kadar kullanabileceğim ) ve sevimli bir şifonyer şimdilik yeterli olabileceği kanısındayım ancak istediğim tarz ürün bulamadım gittigidiyorda seçenekelr çok güzel ama konu bebeğim olunca internetten alışveriş yapmak ürkütüyor beni sizin yardımlarınızı bekliyorum bana uygun fiyatlı kullanışlı seçenekler sunarmısınız bu arada istanbulda anadolu yakasında oturuyorum

    YanıtlaSil
  11. Allah hayırlı uğurlu etsin inşallah bir de kızın olmuş:)ben çok öncelerinden takip ediyordum o zaman bekardım ne zamandır bakmıyordum şimdi ben de bi anne adayıyım:) çocuk bakımı hakkında da postlar yayımlarsan tecrübesiz annelere yol göstermiş olursun:):):)iki kuzunla biraz zor olabilir ama:)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it