18 Mayıs 2012 Cuma

HEDİYE PAKETİ / KUTUSU HAZIRLAMACA :)


Bazı kutular hediye sunumları için çok kullanışlı oluyor.. Fakat üzerlerindeki firma isimleri işi bozuyor :) Bunu kapatmak için uyguladığım yöntemi, hediye kutusu süslemesini paylaşacağım şimdi fikir olması adına.. 

1- kutumuzun ilk hali..

2- vee yazısı kapatılmış süslenmiş hali..

Bildiğimiz kırtasiyelerde satılan fon kartonu kullandım..şerit halinde kestiğim kartonları yuvarlak hale getirip zımbaladım.. mavi olan kısmı pembeye göre daha küçük bi yuvarlak yaptım.. yuvarlak haldeki kartonları üst üste koyup ortalarından bastırdım görülen şekli aldılar.. küçük bir pembe şeritle bu şeklin korunması için sabitledim.. üzerine de bi ufak kalpcik kesip yapıştırdım.. kutunun üzerine ise çift taraflı bantla yapıştırdım..

3- kutunun iç süslemesi için de yine  kırtasiyelerde satılan krapon kağıdı kesip yerleştirdim..


4- hediyelerimi krapon kağıdının içine yerleştirip kapadım

5- alttan geçirdiğim kurdela ile fiyonkladım..

6- bir diğer paketi de mavi krapon kağıdına sarıp, alttaki kağıdın rengine kontrast olacak renkte kurdela ile fiyonkladım..


iyi dileklerimizi (daha doğrusu komik cümlelerimizi ) yazdığımız kartıda üstüne iliştirelim, hediye kutumuz hazıırrr :)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa