15 Mayıs 2012 Salı

HER TELDEN,BOL FOTOĞRAFLI KARIŞIK POST 11 :)


Rana'nın dolap içi düzenini yayınladığımda Emin'in kini de isteyen arkadaşlar olmuştu.. Onlar için Emin'in dolabını da fotoğrafladım.. 


Geçen akşam Yasin içeri bunla girdi..Çemkirmiştim o gün ona biraz galiba haha :) Bu tepsimde ortada duruyordu içine bıraktı görüntü hoşuma gitti.. Çiçeklerinizi böyle tepside sunum yapabilirsiniz..
Kısa bi süreliğine tabii :)



Çiçeğimi vazoya koydum sonradan..fesleğende almıştı geçen Yasin üçü bi arada güzel oldular böle :) Saksıyı bi elden geçireceğim tabii.. çiçek bakmayı becerebilsem burayı hep yeşillik dolduracağım ama nerdeee..


Teşekkürleeerrr !

Nerden geldiğini ve kime teşekkür edeceğimi bilemedim ama yine de teşekkürler :) Kurye ile geldi ve aşağı inemediğim için kapıya bıraktılar çünkü.. Üye falan mı oldum bi yere bilemedim ki :)


Ah bu suya atlamak istedim :)

İnsanda o taşların üzerinde yürüme hissi uyandırmıyor mu ? Pelikan Mall süs havuzu.. Anneler Günü ve arkadaş hediyeleri için gitmiştik geçen gün.. Öylee oturdum kenarına bu suyu seyrettim bi saat..


Emin'le abur cubur keyfi :)

Bu tepsim her yerde yalnız farkında mısınız ? Yapışık yaşıyoruz kendisiyle :P


Sırf bu özelliği için bile şiddetli tavsiye..

Rana'nın İkea Hensvık alt açma seti.. Bezlerin paketini açıyorsun hoop atıveriyorsun üst kısmından rafa.. Büyük rahatlık.. Büyük paket bezlerin tamamı sığıyor..
Emin'de şifonyerin en üst çekmecesini ayırmıştım bu iş için.. Aynı bu şekilde diziyordum oraya da.. Fikir olsun..


Taze soğanı hiç bu şekilde denediniz mi ?
Denemediyseniz deneyin çok güzel oluyor :) Taze soğan, yoğurt, zeytinyağı, pul biber, kekik, tuz.. 


A-aaa burdan bi Rana geçmiş :)

O artık her yerde.. Yere serdiğimiz yorgan artık kesmiyor yerlerden topluyoruz kuzumu.. Yorgana bırakıyorsun bi bakıyorsun parkede.. Çığlıklar ata ata debeleniyo yerlerde.. Emeklemiyor tabii henüz döne döne ilerliyor ayakkabılarını saça saça :)
Emin çok tatlı ama oğluşum yaa.. Rana ilerledikçe elinde yastıklar peşinde koşuyor yastık döşüyor kardeşinin sağına soluna :)


Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it