1 Haziran 2012 Cuma

EŞARP NASIL BAĞLANIR ? TWİLL EŞARP NEDİR ? EŞARBIN DÜZGÜN DURMASINI NE SAĞLAR ?


GÜNLÜK EŞARP NASIL BAĞLANIR ? FOTOĞRAFLARLA ANLATIMI..

Eşarp bu şekilde katlanır..Ark kısmı biraz daha uzun tutabilirsiniz. Ben burada bi tık kısa bırakmışım..



Bu şekilde katladıktan sonra her iki ucu eşit kalacak şekilde başınıza alıp, çene altından iğneliyorsunuz..




Daha sonra yanlardan aldığımız eşarbınızı,


Bu şekilde tutarak,


Önce sağ tarafı boynunuzun altından geçirip, sonra sol tarafa aynı işlemi tekrarlayarak, 


her iki ucu arka kısımda birleştirip, gergin olmasına dikkat ederek görüldüğü gibi fiyonk yapıyorsunuz..


Normalde bağlama işlemi bittiğinde bu şekilde görünüyor.. Ok işaretine dikkat ediniz..


Bu kısmı daha sonra elinizle, boynunuzun çevresini saran eşarbın içine doğru sıkıştırıyorsunuz..


Ve sadece tepeye iğne takıyorsunuz..


Eşarbın düzgün durmasını sağlayan en önemli şey ,eşarbın kumaş cinsi.. Twill ve türevleri yani İpek Twill, Dijital Twill, sadece Twill.. Bunlar asla sorun yaşamayacağınız tüm ünlü markaların da kullandığı kumaş cinsleri..
Yani atıyorum Vakko marka bir eşarp, Vakko marka olduğu için kaliteli değil.. Twill İpek kumaş kullanıldığı için kaliteli.. Markasız mesela İthal twill ipek bir eşarpta Vakko marka eşarpla aynı kalitede..

Bir diğer önemli detayda topuz. Topuzunuz büyük olmamalı ve düzgün durmalı..
Eşarp içi topuzu daha önce fotoğraflamıştım burayı tıklayarak görebilirsiniz..


Sürekli karşılaştığım eşarbın önü nasıl düzgün duruyor ? sorusunun cevabı bu.. twill, dijital twill ve twill ipek eşarplar kolay şekil alır.. Tek seferde bağlar çıkarsınız ve bozulma ,kayma yapmaz neredeyse hiç bozulmaz..

Twill eşarbı elinize aldığınızda (ilk kez görüyorsanız ) farkı hissedersiniz..  Kumaşı toktur kolay buruşmaz.. Tamamen risksiz, tek seferde kolayca bağlayıp çıkabileceğiniz eşarplar bunlar..

Twill, Dijital twill ve tüm İpek Twill eşarp modellerini görüp, uygun fiyatlarla satın almak  için Modarana sayfalarımızı ziyaret ediniz..

Modarana Instagram : https://instagram.com/modarana/

Modarana Facebook : https://www.facebook.com/catikatimodarana



15 yorum:

  1. baLımmmm!! canımmm ablammm senii çookk sewiyorummm! çooook teşekkür ediyorum ablacımmm elleriniz dert görmesin ellerinize sağlık Yasin abimin we senin.zahmet werdim sizlere helal edin hakkınızı! çokkk çokkk mutlu oldumm tekrar tekrar teşekkür ediyorum canım ablammm:D inşallahh yapabilirim bende bu şekildeee. kocaman öpüyorummm seniii! ayrıca ssen gece gündüz her halinle güzelsin meleğimizsin bizimmm unutma bunuuu güzel yüzlümm iyi yürekliimmm!

    YanıtlaSil
  2. emel emeç
    iyi oldu bu postu yayınlaman ilkaycım çok güzel durmasına rağmen çokta basitmiş yapımı böyle deneyeceğim bundan sonra teşekkürler. bu arada adresimi ve telefonumu çekiliş sonucunu yayınladığın posta yazmıştım öptüm :)

    YanıtlaSil
  3. Bilgiler için teşekkürler İlkay ama kısa saçlar içinde bi topuz önerin varmı merak ettim

    YanıtlaSil
  4. süper bir blog buldum, sonunda yaşasın (; enerjine hayran kaldım , hatta bayıldım bayıldım (; evet artık bende takipteyim , sonunda eşarp bağlamayı öğrenebileceğim bir yerde buldum , teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrr :)

    YanıtlaSil
  5. Ben de eşarbımı böyle yapıyorum İlkay Abla :D Sana çok yakışıyor eemin ol bundan :D Ayrıca twill konusunda da sana aynen katılıyorum :)

    YanıtlaSil
  6. bende boynumun açılmasından şikayetçiyim her türlü kıyafeti giyemiyorum bu yüzden bu da bana sıkıntı yaratıyor anlattıkların çok açıklayıcı oldu teşekkür ederim bende nbb badilere dışarı çıktıgım ilk fırsatta bakacagım inşlh trabzonda bulurum öptüm kocaman :))

    YanıtlaSil
  7. ay çok mutlu oldum ilkay abla bende yakası açık oldugu için bir çok şeyden vazgeçtim almadım internetten de alınıyorsa süper tekrar tekrar teşekkürler canım ablam =))

    YanıtlaSil
  8. zeynep,
    öncelikle merhaba,emeğine sağlık.bu blogu görmeden önce gördüğüm beğendiğim bağlama şekillerini internette ararken aklım çıkardı ve tabiki hiçbir yerde adım adım gösteren olmadığından bulamazdım bulamayıncada matematik problemi gibi mantığını çözmeye çalışırdık eşimle en az benim kadar oda bilgi sahibi oldu((:oyüzden gönülden teşekkür ederim.neyse çok uzatmıyım(:bu bağlama şekli gerçekten çok hoş duruyor.bide hazır bağlama şekliyle ilgili bir post bişey sormak istiyorum.geçtiğimiz postta sarı bir örtü bağlamışsınız o örtünün ön kısmına bayıldım şişkin değilde ince ve muntazam duruyor.bunu yapmak nasıl mümkün yardımcı olursanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
  9. bilgilendirme icin tesekkürler bogazlilar beni bogar ama esarp türünü deneyecegim bulabilirsem kisamet :D

    YanıtlaSil
  10. merhaba ilkay nbb nin sitesine girdim sıfır kollu boğazlı bir badi de var acaba o yarım boğazmı bir bilgin var mı bu konuda eğer öyleyse ben alacağım ondan:) cvp veirsen sevinirim
    bir de ordaki badilerin diğerleri tam mı yoksa yarım boğaz mı acaba bilgin var mı ben açıklama göremedim sitede de o yüzden soruyorum sana sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. evet denedim dediğin gibi başıma örtmeden önce hafif çektirdiğimde daha ince ve muntazam oldu.buna dikkat edicem(: ayrıca çok naziksin teşekkür ederim ilgin için.görüşmek üzere(:

    YanıtlaSil
  12. eşarp modellerinize, giyim tarzınıza ve özellikle bu eşarbınıza bayıldım :)

    topuz işini beceremiyorum bi türlü, tavsiyenizi deneyeceğim.

    Bi de belki bi öneride bulunursunuz, yüzüm yuvarlak olduğu için şal modellerini yakıştıramıyorum kendime, eşarbı da daha önde bağlıyorum sırf bu yüzden ama böle de pek hoşuma gitmiyor.

    yeni modellerinizi ve önerilerinizi bekliyorum, sağlıkla kalın.

    Hayırlı Ramazanlar :)

    YanıtlaSil
  13. Selam..Blogu tamamen tesadüs eseri gördüm,ilk basta cok cekmedi beni ama biraz vakit harcayinca co ketkilendim.Aslinda neden etkilendigimi tam olarak ifade edemiyorum suan.Ama samimiyetle söyleyebilecegim tek sey,azminize hayran kaldim.Bundan sonra iyi takipsiniz olucam,selamlar.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler canım,gece gece uğraşmışsın :)

    YanıtlaSil
  15. rica ederim uğraşmadım ekim ayında hazırladığım bi yazıydı bu sadece face de bağlantı paylaştım..

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it