20 Haziran 2012 Çarşamba

FACEBOOK İLETİ DERLEMELERİM 5 :)


küçük bi notcuk : satır araları açık açık kaldı.. biraz uğraştım ama baktım düzelmiyor.. daha fazla dellenmemek adına bıraktım öylece.. 
Can Bonomo Eurovısıon'da 7.olduğunda ertesi gün twitterda şöyle yazmıştı : "7'de olur..olmaz mı ? :)"
bende diyorum ki satır araları açıkta olur.. olmaz mı ? :)



-oğlum bak sana hasta çorbası yaptım
Emin : ben pasta çorbası istemiyorum anne :(
:)))


***


su istemek için beni odaya,oyuncak evinin kapı zilini çalarak çağıran bi oğlum var :)


***


Emin yatmadan önce çarşamba pazarına çevirdiği salonla ilgili bana talimat veriyo : "anneee sen babam gelmeden ortalığı topla tamam mı ?kaaatlarımı (kağıtlarımı :) atma ama onlar benim kesilcek şeylerim" 


***


Emin : ben artık insan değilim..konuşan,yürüyen bi süsüm !
evet oğlum bence de öylesin çünkü insanlar uyur..saat oldu 12 hala tepemde sıpa yaa bi yat Allahaşkına !


***


Emin Sünger Bob'a Sünger B.k diyo afedersiniz..dili dönmediğinden.. ne dediğini bilmiyo ama :) alıştırma yapıyoruz demin
-oğlum Sünger B.k denmez Sünger Bob ! de bakiim
-Sünger B.k !
-hayır Bob !
-Sünger Bom !
-Bob yahu Bob !
-Sünger Mom ?
- tamam oğlum Sünger B.k ! sen böyle söyle ben açıklarım birinin yanında dersen !
hay başlıycam şimdi haa elin süngeri başıma bela oldu



***


kahvaltı ediyoruz dışarda Yasin garson çocukla muhabbet ediyor güya :)
-nerelisin kardeş sen ?
garson : Konya'lıyım abi..
Yasin : bende Konya'lıyım :)
garson : aaa ne güzel
ben : atıyo :)
Yasin : ne atıcam be bizimkiler Bulgaristan'dan önce Konya'ya gelmişler 400 sene önce.
ben : ohoo o kadar gidersek bende F.S.Mehmet soyundanım :P
Yasin : ona bakarsan hepimiz Türküz..
ben : hepimiz din kardeşiyiz :)
Yasin : hepimiz Dünyalıyız :)
vee garson son noktayı şöyle koydu :)
- hepimiz Adem Aleyhisselam'ın torunlarıyız :)

yerle bir olduk yemin ediyorum :))


***

arabanın patlak airbagi için serviste 5.000 lira masraf çıkarmışlar..Yasin "sen bana 5.000 lira ver araba senin olsun" demiş hahahaha :)

***
televizyonun kumandasını bi canavar çalmış Emin'in bu işte hiç bi suçu yokmuş..100 yaşına gelsinmiş o zaman canavarın peşine düşecekmiş..şimdi 4 yaşındaymış yolları bilmiyomuş :) 

***
bizim evde mutfak hiç kapanmıyor..kapısı yok diye mi acaba ? :)

***
Emin : şımarık zengin beleksi !
şımarık zengin veledi demek istedi galiba :)

***

aklıma ne geldi bi kere bi pilav yapmıştım Yasin şöyle demişti  "az da şeker koysaymışın sütlaç oluyomuş aşkım" hahahahhaah:)

***

Emin'den günün sorusu : anne ben bebekken de erkek miydim ? :)

***

Emin oturmuş kendini sorguluyor :)" çok iğrenç bişeyim ben ! iğrenç davranıyorum sanaa, insanlara !iğrençim ben !"
:)))

***

bimukabele'ye "bukalemun" diyen kadının,halisülasyon'a "halikarnasyon" diyen kocası..tencere kapak gibiyiz yeminle..

***

ah benim saf,temiz kuzum "anne sen bana bakma tamam mı ?" diye bağırmasan bana ben zaten farkında değilim senin bi işler karıştırdığının :)

***

Emin'den yeni bomba : "çirkinç !" :))
çirkin,normal bildiğin çirkin demek.. çirkinç,çok çirkin demek :) tiksinç gibi bişe :P

serinin diğer postları için buraya tık tık :) 


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :

İletişim : catikatiilkay@gmail.com

36 yorum:

  1. ah emin ah güldürdün beni gece gece Allah da seni güldürsün
    en çok da beleksi ye güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin hepimizin çocuklarını inşallah :)

      Sil
  2. ha ha ha hi hi hi ho ho ho yav emin e koptm yanaklarini mincirasim geldi yav süper çok orjinal cümleler yalnız babasida öyle babasına çekmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gıcıklığı da bana çekmiş haha küsüz de şu an :)

      Sil
  3. emin'indeneyimlerinden yola çıkarak ;))) çirkinç'i kelime dağarcığıma alıyorum..sevdim bunu Emin <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bi hakaret.. dolu dolu çirkin :)

      Sil
  4. gece gece cok iyi geldi bu post :):):):

    YanıtlaSil
  5. çoook qüldümm ya emin'e en çokta sünger bobun yeni ismine :)
    allah gülmektan ayırmasn hç birimizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin yürekten.. çok şükür artık düzgün söyleyebiliyor :)

      Sil
  6. Emin ağırlıklı olmuş bu post.
    Bu arada hergün bi post görmeyi özlemişiz ilkaycım ya eksik olma yani.
    Harikasınız =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emin'de malzeme bol :) bende özlemişim her gün post yapasım var..çook teşekkürler

      Sil
  7. hahahah koptummm yaaaaa :)))
    Bu arada blogdaki kalpli düzenlemeler şahane bebişimm :))
    Bloguma sen de uğramıyorsun bak cinirleliyouumm :)))

    çirkinç! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkürler.. ben kendi blogumla bile doğru düzgün ilgilenemiyorum ahh ahhhh :)

      Sil
  8. Hhaaha kücük seyler insani mutlu etmeye yetiyo gercekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. büyük şeylere hiç gerek yok bakmasını bilene :)

      Sil
  9. cok güldüm ya saol.ihtiyacim vardi cok.:)

    YanıtlaSil
  10. alemsiniz valla ilkay,çok güldürdün beni yaa.eminin bu hallerine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bazen bayılıyorum haha :) şu an küsüz kendisiylen bayılttı beni konuşarak

      Sil
  11. hepsi bir birinden güzell
    bayıldmm..

    YanıtlaSil
  12. eminin bu lafları beni benden alıyo :)) küçükken erkekmiydim ve sünger b.k u favorim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoğu zaman beni de alıyo kal getiriyo :)

      Sil
  13. )))))) hah ha))oğlumla bööle diyaloglar yaşıyacağım günleri iple çekiyorum desem)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende Allah yardımcın olsun desem benim oğluşum kadar çok konuşursa hehe :)

      Sil
  14. çok tatlısınız ama yaaaaaa :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiiizz o sizin tatlı bakışınız :)

      Sil
  15. hoşsunuz velhasıl ilkaycım..seni esra erola benzeten varmı?akıllı ve muzip bir kadın ben senin bazı cümlelerini benzettim sanki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederiizz :)yok olmadı daha ama Gülse Birsel'e benzetirler.. burnumuzda benziyo hem :)

      Sil
  16. ''tek tutkum Yasin'' :D benim eşim de uyurken avcuma Mehmet'e aşığım yazmış, uyandığımda neye uğradığımı şaşırdım, ah şu erkekler :)) Maşallah çok renkli bir aileniz var yüzünüz daima gülsün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sizinde heeep gülsün :)

      Sil
  17. çirkinçç haha hem yaratıcı hem çok tatlı bu çocuk :)

    YanıtlaSil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)
Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it