30 Temmuz 2012 Pazartesi

Ağva Göksu Nehri Tekne Gezisi :)

Bahsettiğim Ağva tekne gezisine geldi sıra.. 

Diğer otelleri bilmiyorum ama bizim otelde her akşam 19:00'da tekne gezisi düzenleniyordu.. Hatta hafta sonu 2 kez düzenleniyormuş ama diğer saati bilmiyorum ilgimi çekmediğinden bakmamışım. yazıyordu oysa :)

Bu geziler ücretsiz yani otele ödediğiniz ücrete dahil..

Biz son dakikada karar verip yetiştik.. Ben panik ve gerilmiş vaziyetteyim..
 Binmeden önce baya bi bikbikledim "ayy Yasin batar mı bu ? Ya batarsa ? Batarsa beni bırak çocukları toparla.. Ayy Emin'e simit taksa mıydık ? Ayy batar mı bu ? Ayy binmesek mi çocuklarla, ayy sokmayalım nehre " derkeeen biz otelde gündüz vakti Rana'yla uyurken Yasin ve Emin'in deniz bisikletine bile binip nehri çoktan gezdiklerini öğrendim.. "neeeyy Emin deniz bisikletiyle nehri mi dolaştıııı ? " 
Paranoyak ebeveyn olarak verdiğim tepki buydu..

Neyse hadi geçelim fotoğraflara :)

Daha önceden bahsetmiştim..Google'a Ağva Otelleri yazdığınızda karşınıza çıkan çoğu otel nehrin iki kıyısına inci gibi dizilmişler yanyana.. Tekne gezisinde işte onları gördük.. Biz gitmeden baya bi otel araştırması yaptığımızdan isimle hep tanıdıktı..

Burası Riverside mesela.. Bizim ilk tercihimiz burasıydı ama internette o kadar olumsuz yorum okudum ki etkilendim ve Yasin'i de etkiledim ne yalan söyleyeyim :)


Burası Paradıse..


Yine Paradise'den bi görüntü.. 
Nehrin (bizim kaldığımız otele göre ) karşı kıyısındaki otellere geçiş salla sağlanıyor.. Yukarda görmüş olduğunuz ipler o salların ipleri :) Sala binip bu ipleri çekerek karşıya geçiyorlar.. Siz tekneyle gezerkende bu iplerin olduğu kısma gelince eğiliyorsunuz başınıza değmemesi için :)


Burası otel değil ev zannımca.. Sahipleri ne şanslı :)
Bu arada pek çok fotoğrafta Emin kuzumun elini görüyorsunuz :) Kendisi 1 saniye susmadan sürekli bana bi yerleri gösteriyordu "anneee burası çok güzel burayı da çek" diye :)


Burası Gizemli Nehir..
Bu arada belirteyim buradaki otellere konaklamak için gelmek zorunda değilsiniz.. Dilerseniz yemek yemeye ya da havuza da gelebiliyorsunuz günübirlik.. Yani bizim otel böyleydi.. 


Nasıl huzur veren bi görüntüydü bu ..


Bu eve ayrı bi bayıldım.. Herkes bayıldı bütün makineler bu eve döndü önünden geçerken :)


Üstteki yemek yeme alanına dikkat :) Bayılıyorum böyle yerlere


Buradan sonra susuyorum ve sizleri bu yeşil bu huzur veren görüntülerle , güzel ev ve otel manzaralarıyla başbaşa bırakıp kaçıyorum :) 









Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa