24 Temmuz 2012 Salı

Çatı Katı Tatilde Serisi : Ağva Günleri :)


Bi önceki postumuz otel yani tatil köyü ile ilgiydi..Bugün yolculuk aşaması ve neler yaptığımızdan bahsedeceğim bol fotoğraf eşliğinde.. 

 Hadi başlayalım Ağva Macerasına :)

Yasin'in köprü trafiğine takılmayacağım nihahahah! krizleri eşliğinde biz ailecek sabahın bi körü düştük yollara.. Ben zaten yeni yatmıştım kalktım şipşak.. Zaten bana gezme olsun kalkarım ben.

Sabah saat 06:07'de biz köprüdeydik köprü bomboştu..


Köprüyü geçerken ben yine yurtdışında yaşayan arkadaşlar için boğaz manzarasını fotoğrafladım :)


Yola çıkarken dedim çocuklar arabada uyur bende kestiririm biraz.. Ne akıllıyım ! sanki bizim çocuklarla yeni tanışıyorum.. Sanki tanımıyorum.. Emin hiç uyumadı Rana 1 saat kadar sonra uyandı Allaaaaahh araba curcuna benim kafam oldu bi dünya şaşı falan görmeye başladım artık.. Bi de nası acıktım nası acıktım anlatamam.. 

Tatil planı yaparken dedik Yasin'le öyle son sürat otele gitmeyelim.. Değişik bi yerlerde oturalım kahvaltı yapalım falan.. Buna istinaden değişik bi yer arıyoruz ama öyle yollardan geçiyoruz ki bildiğin terkedilmiş gibi.. O kadar ıssız.. O kadar ıssız yani anlatamam çıt yok etrafta..
Beni aldı hafiften bi tırsma.. "aşkım bize saldırmazlar di mi burda ehi ehi" falan diyorum Yasin bana tip tip bakıyo falan.. Neyse sonra şu aşağıdaki yerin önüne geldik biz saat 7 civarı.. Allah'ım bayıldım ben ama etrafda bizden başka insan yok bizim nefes alış verişimizden başka ses yok.. Öyle bi yerde burası..

Sonra bi amca çıktı ortaya.. Böle yavaş yavaş bize yaklaşıyo.. Amca bi tuhaf.. Ben asla kimsenin yaradılışıyla dalga geçmem kınamam ama amca biraz ürkütücü görünüş olarak.. Ben zaten biri höh dese çığlık çığlığa kaçacak durumdayım amca amca gibi değil yani :)
Ben bu amcayı sadece ben mi görüyorum sende görüyo musun Yasin modundayım.. Tam korku filmi çekiyoruz :) Neyse amca geldi buranın garaj kapısını açıyo.. Yasin dedi ki " amca kimse yok açma istersen" amca hala açıyo ben Yasin'e diyorum kaçalım :) Yasin bana diyo çoban adamcağız yaa nesinden korktun..
Diyemiyorum ki amca ya amca değilse ? Haa değilse ya başka bişeyse ? Niye böyle manyakça şeyler düşünüyorum bilmiyorum.. Ama ortam çok sessizdi ondan oldu.  :)


Amcayı geride bıraktıktan sonra yola devam ediyoruz ama feci şekilde açız ve bir sürü tesis geçiyoruz hiçbiri açık değil.. Onu bırak yolda hiç araba görmedik.. Arabayı bırak amcadan başka insan görmedik..
Ben gene amca gerçekten amca mıydı modundayım hahah :) 
Küçük Kıyamet filmini seyreden var mı ? Varsa hah işte ordaki tatil sahnesinin birebir aynısını yaşıyoruz çünkü :)

Bi yol ayrımına geldik sonra.. Yol sağa ve sola ayrılıyor.. Sol tarafta biraz ilerde bi fırın gördüm ben.. Tabela var duvarda.. Hani Trabzon ekmekleri olur büyük yuvarlak bi tek onun resmi var tabelada..Ay Yasin dedim fırın var bak orda fırıncılar erkenden çalışmaya başlar birileri vardır orda.. Kahvaltı edecek bi yer var mı diye sor olmadı bi ekmek al bişey yap bayılcam..

Neyse Yasin sola döndü ben etrafa bakıyorum ama.. Yasin döndü bana dedi ki "hani fırın aşkım?" bende böyle elimle gösteriyorum " işte ya " derkeenn ana ev burası yaa ? nası yani ? ben hepten korku filmine bağladım :) Fırın vardı burda kaybolmuş...Yasin koptu ama ben hala "ama ama Trabzon ekmeği resmi var orda" derkeeenn o ekmek sandığım şeyin paslanmış bir çanak anten olduğunu gördük.. Bizi bir aldı gülme duramıyoruz ..Milletin evinin önüne çekmişiz arabayı tepiniyoruz resmen gülmekten :) Krizlerdeyiz ama gözlerimizden yaşlar akıyor :)Ay dedim yaa daha neler gelecek başımıza :)
Ama var ya o yol ayrımına döndüğümüzde yine baktım ben yahu bildiğin Trabzon ekmeği resmi gibi :) Fotoğraflamadığıma çooook pişmanım.. Hatta şimdi postu yazarken Yasin bile dedi sen fotoğrafını çekecektin onun diye :) Ama zor toparladık kendimizi yeminle.. Açlıktan gözüm dönmüş

Çok sonra bi yer bulduk aaaa kapıda bi çocuk var heyoo :) Yasin hemen sordu yiyecek bişeyler var mı ? Var abi buyrun dedi çocuk hemen hazırlarım.. Oh dedik oturduk.. Ben ne yalan söyleyeyim çocuk acaba nasıl hazırlayacak demiştim ama gayet güzel bi sofra hazırladı bize.. Bu daha tam bitmemiş haliydi habire bi şeyler getirdi ve ben deli gibi yedim burada.. 


Rana durmadı bi ara kucağımızda , huysuzluk etti. Yasin arabadan mama sandalyesini aldı.. Kurduk orada çocuğun yardımıyla.. Evet mama sandalyemizi bile yanımıza almıştık..Tedbirli Çatı katı ailesi :P


En nihayetinde vardık tatil köyüne.. Saat daha 10 falan.. Ben odaların saat 12'de boşaldığı gerçeğiyle arabadan inince karşılaştım.. Kendimi direk yatağa atma planlarım vardı ama hayal oldu.. Nasıl yani yaa dedim napcaz biz 12'ye kadar ? niye söylemiyosun Yasin ?  Yasin'de başladı ben söyledim sana sen hatırlamıyorsun demeye.. Ühühühü modundayken ben içerde gezebileceğimizi söyledi.. ben sanıyorum arabada durucaz :)

İyi madem dedim attım kendimi bi hamağa :) Tepemdeki manzara buydu.. 
Bi süre burda yattıktan sonra o yaprakların arasından damlalar gelmeye başladı yüzüme anaa yağmur başlıyo.. Hemen kapalı restauranta geçtik biz..


İyice bastırınca yağmur ben dışarı çıktım fotoğraf çekmeye.. 

Sonra bu manzara eşliğindeee..


Çaylarımızı yudumladık :)


Sonrası odaya yerleşme.. Amca gerçekten amca mıydı ? :) düşünceleriyle biraz uyuma vs..

İlk günü yata kalka geçirdim ben.. Bol dinlenmeli olarak.. Emin eğlenmekten perişan oldu gece nerde yattığını bilemedi yorgunluktan.. Sabah kahvaltıya kaldıramadık bi türlü..

Emin'i uyandırmak mümkün olmadı ama sonrasında da havuzdan çıkarabilmek mümkün olmadı.. Su kurbağası oldu çocuk.. Hala parmak uçları beyaz beyaz ve soyuluyor şu an.. Suda kala kala elleri fena oldu.. Yalnız beni inanılmaz şaşırttı..Otelin resimlerine bakarken oh çocuk havuzu var Emin takılır orda demiştim ama bizimki büyük havuzdan çıkmadı ! 
Hiç tahmin etmiyordum korkar tek başına sanıyordum ama ben sonradan gittim havuza anaaa simidiyle bi baştan bi başa baya baya gidiyo kendi kendine.. Yasin bana ihtiyaç duymuyor hiç kendi yüzüyor havuzda demişti de inanmamıştım görünce şok oldum.. İlk kez havuza giriyor Emin çünkü.. Evdekini saymazsak :)


Sonra bizimkiler havuzdayken biz kızımla büfe kısmına gittik.. O çubuk kraker kemirirkeenn, 

Ben manzaraya karşı çay içtim :)


Akşamları da hep dışarı attık kendimizi.. Bahçede yürüyüş yaptık.. Serin oluyordu Rana'yı sıkı sıkı giydirdik :)


Bahçede Rana'nın arabasını abisi kullandı hep :)


Velhasıl çok güzel günler geçirdik..

Dönüşte yine harika manzaralar eşliğinde yolculuk yaptık.. Bu sefer saat dolayısıyla etraf insan kaynıyordu tırsmadım ahahah :)

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa