22 Ağustos 2012 Çarşamba

Rana'nın İlk Bayramı / Bayramlığı ;)

Çocukların bayram kombinlerini yayınladığımda ,aslında Rana'nın asıl kıyafeti burada değil ona henüz ayakkabı bulamadım demiştim.. Ben o postu yazarken Yasin elinde elbise ayakkabı arıyordu ve buldu..

İşte bu da Rana'nın ilk gün kombini oldu..


Elbisenin gümüş detayları ve iddialı olması sebebiyle lame, gümüş ya da pullu bişey arıyordum ayakkabı olarak.. Yasin isteklerimi karşılayacak bişey bulmuş.. Bu arada ayakkabı dediğime bakmayın patik tarzı hafif bi şey bu.. Henüz ayakkabı ağırlığında bi şey giydirmiyorum Rana'ya..


Ayakkabı olayını çözdükten sonra toka/taç/saç bantı anlamında uygun bi şeyimiz olmadığını farkettim ve Emin'in "sen bir şeyler yaparsın anne ;)" gazıyla bi toka yaptım elbiseye uygun..

* Elbisenin kemer olarak kullanılan kurdelasının arka kısmını keserek kısaltıp toka için kendime kurdela ayarladım..
* Rana'nın bir başka tokasının fiyonkunu söktüm metal toka kısmını kullanmak üzere..
* Kestiğim kurdelaya elbisenin belindeki fiyonkla kombin olması açısından aynı görünümü verdim..
*Taşlı iğnelerimden kopardığım kare şeklindeki taşları 2 adedi yan yana gelecek şekilde silikonla fiyonkun üzerine yapıştırdım..
* Son olarak hazırladığım fiyonku metal toka aparatının üzerine yapıştırdm yine silikonla..

Bi kaç dakika içinde tokamız hazır oldu.. Herkes elbisenin bir parçası olduğunu /takım olarak satıldığını sandı.. Kendim yaptım deyince şaşırdılar ;)


Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

18 Ağustos 2012 Cumartesi

Kız Bebek , Erkek Çocuk Bayram Kombin :)

Çatı Katı bebelerinin bayramlıkları :)

Rana için yine hiç bi şey almadım.. Çünkü dolabı giymediği kıyafetlerle doluydu daha önce bahsetmiştim.. 
Aslında asıl giymesini planladığım elbisesi burada yok :) Buradakileri yedek ve 2. 3. günler için ayarladım.. Asıl elbisesi için hala istediğim gibi bi ayakkabı bulabilmiş değilim..Babası şu an elinde elbise ayakkabı arıyor kızına :) Bulur da giydirirsek daha sonra paylaşırım o elbisesini de üzerinde..

Çok vaktim yok kıyafetlerin nereden olduğunu şimdi yazamayacağım.. Fotoğrafları yayınlayıp kaçmayı planlıyorum..
Hadi siz Rana'nın kombinlerine bakarken ben ondan sonraki oğlumun kıyafetlerine geçeyim :)











Bunlarda oğlumun kıyafetleri.. 

Emin artık kombinlerini kendisi yapıyor.. Hani gömlek giyince daha yakışıklı olduğunu düşündüğü için kışlık gömlekle gezmişliği vardı :) Geçenlerde ona kısa kollu yazlık bi gömlek aldık. O da kot pantolonu ile kombinledi.. İçine de beyaz t-shırt giyip gömleğin önünü açık bırakacakmış..


Bu da bir diğer bayramlığı..
Yalnız erkek olmak ne kadar pratik.. Bi şort bi t-shırt tamam.. Bi de Rana'nınkilere bakın :) 


Ben yarında post yapmayı planlıyorum ama kısmet olmazsa ve tekrar uğrayamayacak olanlar varsa herkese şimdiden mutlu bayramlaaarrr ! diliyorum <3


Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Sizin için Denedim : Soprano XL Ütüleme Lazer Epilasyon

Geçtiğimiz günlerde sizin için kendimi feda edip bişey denedim.. 

 Soprano XL Ütüleme Lazer Epilasyon.. 

bu cihazı deneme fikri uzun zamandır vardı aslında.. ancak araya hamilelik ve emzirme süreci girdiği için hakkımı sürekli saklı tuttum ve Estetisyen Elif Hanım'dan randevu aldım, sonunda makine ile kavuştum :)

Rana sayesinde 3 saattlik uykuyla gittim merkeze :) üstelik başka bişey için kan aldırmam gerekiyordu ve bunu sabah saatinde yapmam gerekiyordu o yüzden apar topar 5 dakika içinde olup bitti herşey :) sormayı planladığım herşeyi unuttum bi daha ki sefere inşallah.. şimdi öğrendiğim ve deneyimlediğim şeyleri paylaşacağım bu postu uzun zamandır bekleyenler için..

ilk önce Elif Hanım'dan cihaz hakkında bilgi aldım kısaca.. bildiğimiz,duyduğumuz lazer epilasyonlardan değil çünkü bu cihazın yaptığı..

nasıl yapacağımız hakkında konuşmaya devam ettik.. 
ben dudak üstü bölgesi için deneme yaptım.. ..

merak ettiğim bir diğer konu ise şuydu.. hepimizin bizi rahatsız eden daha koyu renkli tüyler dışında bir de vücudumuzu kaplayan ve bir amacı olan gözler görülmeyen açık renkli tüy tabakamız var..makinenin tüm tüyleri alıp almadığıydı merak ettiğim.. hani onları da alıp daha koyu çıkmalarına neden olur mu diyordum..  ancak Elif Hanım daha ben sormadan makine hakkında bilgi verirken bundan bahsetti.. makine bahsettiğim tüyleri görmüyor..yani sadece işine odaklanıyor :)
hakkaten de sonrasında  yoğun ışık altında kontrol ettiğimde sadece diğerlerine göre koyu renk olanların makine tarafından yok edildiğini gördüm :)

hep birlikte koruyucu gözlüklerimizi taktık ve başladık :) 

bu konuyla ilgili en çok merak edilen bir diğer şeyse acı olayı.. hemen rahatlatayım sizi acı yok :)
yani şöyle ki iğne batırıyorlarmış falan diye tarif edilir bu tür şeyler..bu cihazda öyle bişey yok.. illa iğne üzerinden örnek verecek olursak iğnenin ucunun değdiğini düşünün.. buna acı denemez..değip çekiliyor gibi.. sırf acı olayını düşünüp tereddütte kalan varsa hiç düşünmesin.. 
ama çok ilginç resmen hissediyorsunuz kıl kökünü buluyor ve yakıyor hatta daha işlemi gerçekleştirmeden kökü bulduğunu siz hissediyorsunuz..

işlemin en başına dönersek önce traş makinesi gibi bir aletle bi işlem yapılıyor bıztt bızztt 4-5 saniye süren bişey.. sonra lazer kısmına geçiliyor.. makine soğuk hava üflüyor..

İşlem sonlanınca kızarma durumunu da merak ediyordum..  fazla değil.. sonra soğutma işlemi uygulandı.. ismini unuttum şimdi (ya da bi ismi var mı bilmiyorum :) hani bi çoğumuzun evinde de içi jel dolu poşetler vardır buzluğa koyduğumuz.. işte onlardan tuttuk yüzüme..
işlem sonrasında da bi acı kalmıyor.. kısa bi süre sonra unutuyorsunuz işlem geçirdiğinizi..
Elif Hanım sıcak suyla temas etmememi söyledi bir süre.. ve yüksek koruyucu güneş kremi kullanmamı (yüz bölgeme yaptrdığımdan dolayı bu bölgede lekelenmelerin önüne geçmek için ) söyledi..hatta bunu sürekli yapmamı(zı) söyledi.. gerçi pek güneş görmüyorum ama benim çillerim var :) güneşle birlikte koyulaşabiliyorlar..

başta bahsettiğim gibi tüm bunlar çok kısa sürede oldu bitti.. bu kadar çabuk olacağını sanmıyordum :) şimdi 1 ay sonra tekrar görüşeceğiz.. dökülmeler başlayacak dedi Elif Hanım..yani çıkarsa da daha seyrek, azalmış çıkacaklar bakalım bende işe yararsa işlem.. gerçi bana hiç çıkmayacaklarmış gibi geliyor yarın 1 hafta olacak, dudak üstüm bebek popişi gibi hala haha :)

şimdi gelelim diğer şeylere :)

sizlerde düşünüyor fakat kafamda soru işaretleri var diyorsanız ,
Yazının sonundaki mail adresimden bana ulaşın.. Size Estetisyen Elif Hanım'ın cep telefonunu vereceğim.. Kendisi ile görüşebilir, fiyatlar ve diğer işlemler hakkında bilgi alabilirsiniz..

aramaktan çekinmeyin üstelik Çatı Katı aracılığı ile aradığınızdan bahsederseniz size özel avantajları olacak :)

Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

3 Ağustos 2012 Cuma

Son Dönem İnternet Alışveriş Deneyimlerim..

İnternet alışverişi daha önceden de bahsettiğim gibi benim sevdiğim bişey..

tabii görmeden aldığınız için çeşitli acabalarınız da olmuyor değil :) böyle durumlarda Facebook Sayfam müthiş bi kaynak.. hemen soruyorum almayı düşündüğüm tereddütte olduğum şeyi kullanan var mı diye.. anında yorumlar gelmeye başlıyor :) 
şimdi bu postta daha önce alacağımı duyurduğum ve elime geçince nasıl çıktıklarına dair post yazacağıma söz verdiğim şeylerden bahsedeceğim.. 
internet alışveriş siteleri aynı kampanyaları tekrar yapabiliyorlar çünkü..

bunlar aldığım sepetli mutfak havluları..


Facebook Sayfamda arkadaşların yaptığı yorumlara göre banyoda sergilenip misafir havlusu olarakta kullanılıyorlarmış.. iyi fikir.. 
benim banyoda sergileyecek yerim olmadığı ve mutfak havlusuna ihtiyacım olduğu için ben mutfak havlusu yapmak niyetiyle aldım..


havlu konusunda takıntım var.. yani öyle her havluyu kullanamam :) mutfakta yemek vs. yaparken sürekli ellerini yıkayan ve elinde havluyla dolaşan biri olarak iyi su çekmesi benim için önemli.. bazı havlular bu konuda berbat.. ellerini kuruluyorsun ama başarılı olamıyorsun..bu beni acayip gerer.. tutamam da zaten böyle bi havluyu evde :)
bu havluların görüntüsü ,sepeti, renkleri falan hoşuma gitti ama su çeker mi ? konusuna takılmıştım..risk aldım çok şükür istediğim gibi çıktı :)
yine Facebook Sayfamda markası ne acaba bu havluların diye bi konuşma geçmişti.. sepetli havlu olarak geçiyordu isimleri çünkü.. markası bu aşağıdakiymiş.. bilindik değil.. ama havlularda fena değil.. aldığıma pişman olmadım diyelim ve bi sonraki alışverişe geçelim :)


Bu da Rana için aldığım Cotton Box Bebek Nevresim Takımı.. 


Bunu alırken de iki seçenek arasında kalmıştım..bir diğeri cupcake desenli bir nevresim takımıydı.. sonra kedili olan daha sevimli gözüktü gözüme bunu tercih ettim :) 

bu takımı aldığıma da pişman olmadım gayet güzeldi beğendim.. .
bu arada dün gece kızıma peluş bi bolero , ve gömlekle daha yakışıklı olduğunu düşünen ama kısa kollu gömleği olmadığı için kışlık gömlekle gezicem diye tutturan oğluşuma kısa kollu bi gömlek aldım.. heyecanla bekliyorum :)


takımda nevresim ve bir yastık kılıfı kedi desenli , çarşaf ve diğer yastık kılıfı düz renk yapılmış.. bu arada yastık kılıfları eşit değil.. biri yatarken kullanılsın bir diğeri süs yastığı olsun diye düşünülmüş sanırım biri daha dar.. ki bizim yastıklarımız da öyleydi cuk oldu :)


bunlarda tatil öncesi beyaz tenli kuzucuklarımı düşünerek eczanemizde.com'dan yaptığım 50 faktör güneş sütü alışverişim..

evet evet ben sadece en üstte gördüğünüz Sebamed 'i aldım diğerleri yine eczanemizde.com'un jesti :)

Sebamed ise benim zaten Emin'den beri sürekli kullandığım ve her ürününden memnun kaldığım bir marka.. o yüzden güneş sütü ihtiyacım olduğunda da direk onu tercih ettim.. 
bu konuda bilgi sahibi olmayan yeni anneler için yazıyorum.. bebişlerinizi tatilde güneşe çıkarmadan yüksek faktörlü güneş sütü kullanın.. 50+ gibi mesela..


 bu ise aldığım Days In Colors Pike Takımı

geçtiğimiz günlerde kenarları tüllü , fırfırlı pike yüzünden isyan bayrağını çeken Yasin için aldım bunu :) düz pike istiyoruummm diye çemkirdi suratıma suratıma bikaç gün sonrada pikeleri görünce internette kaçırmadım..

aslında nevresim konusunda da takıntılıyım..her çarşafta yatamam.. böyle yazınca da ne gıcık bi tipim ben yahu triplerine giriyorum.. bu takıntım yüzünden internette görüp desenlerine bayılıp , ama cesaret edip alamadığım vazgeçtiğim çok nevresim takımı olmuştur.. illa ellemem lazım.. pamuklu olması lazım..ince olmaması lazım hele sert hiç olmaması lazım :) çocuğumu da kendime benzetmişim Emin'de aynı benim gibi huylu..her çarşafta yatamaz.. Englısh Home çarşafları harika bu yüzden benim için..

neyse ben bu pikeyi görünce renklerine vs. bayıldım.. Days In Colors olması belki çarşafı da kullanabileceğim gibidir diye düşündürse de ( çünkü en iyi anlaştığım çarşaflar 1-English Home 2-Days In Colors  ) amacım pike almak olduğu için çarşafından çok bi beklentim yoktu açıkcası.. zaten bendeki çarşafları gibi çıkmadı :)


keten gibi bi kumaşı var takımın.. ama ben yine de bi şans vereceğim bakalım kullanabilecek miyim ? yoksa kendisi hakkında başka planlarım var.. pikesi güzel ama.. dediğim gibi zaten amaç pike almaktı bu alışverişten de pişman olmadım..

takımda pike ve yastık kılıfının biri çiçek desenli , çarşafı ve diğer yastık kılıfı çizgi desenli.. renkleri çok güzel..


bizim tüllü , fırfırlı pike ise artık hayatına sade olarak devam edecek hehe.. fırfırları tarafımdan itina ile sökülüp kenarları kıvrılmak üzere terziye gitti.. daha güzel oldu böyle yeaa :)

konunun özeti : 
fırfır severim ama pikede değil..
pikenin son halinden anneme bahsetmeyi düşünmüyorum..

Hoşçakalın :)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :



İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa