18 Ağustos 2012 Cumartesi

Kız Bebek , Erkek Çocuk Bayram Kombin :)

Çatı Katı bebelerinin bayramlıkları :)

Rana için yine hiç bi şey almadım.. Çünkü dolabı giymediği kıyafetlerle doluydu daha önce bahsetmiştim.. 
Aslında asıl giymesini planladığım elbisesi burada yok :) Buradakileri yedek ve 2. 3. günler için ayarladım.. Asıl elbisesi için hala istediğim gibi bi ayakkabı bulabilmiş değilim..Babası şu an elinde elbise ayakkabı arıyor kızına :) Bulur da giydirirsek daha sonra paylaşırım o elbisesini de üzerinde..

Çok vaktim yok kıyafetlerin nereden olduğunu şimdi yazamayacağım.. Fotoğrafları yayınlayıp kaçmayı planlıyorum..
Hadi siz Rana'nın kombinlerine bakarken ben ondan sonraki oğlumun kıyafetlerine geçeyim :)











Bunlarda oğlumun kıyafetleri.. 

Emin artık kombinlerini kendisi yapıyor.. Hani gömlek giyince daha yakışıklı olduğunu düşündüğü için kışlık gömlekle gezmişliği vardı :) Geçenlerde ona kısa kollu yazlık bi gömlek aldık. O da kot pantolonu ile kombinledi.. İçine de beyaz t-shırt giyip gömleğin önünü açık bırakacakmış..


Bu da bir diğer bayramlığı..
Yalnız erkek olmak ne kadar pratik.. Bi şort bi t-shırt tamam.. Bi de Rana'nınkilere bakın :) 


Ben yarında post yapmayı planlıyorum ama kısmet olmazsa ve tekrar uğrayamayacak olanlar varsa herkese şimdiden mutlu bayramlaaarrr ! diliyorum <3


Hoşçakalın ;)


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa