22 Ağustos 2012 Çarşamba

Rana'nın İlk Bayramı / Bayramlığı ;)

Çocukların bayram kombinlerini yayınladığımda ,aslında Rana'nın asıl kıyafeti burada değil ona henüz ayakkabı bulamadım demiştim.. Ben o postu yazarken Yasin elinde elbise ayakkabı arıyordu ve buldu..

İşte bu da Rana'nın ilk gün kombini oldu..


Elbisenin gümüş detayları ve iddialı olması sebebiyle lame, gümüş ya da pullu bişey arıyordum ayakkabı olarak.. Yasin isteklerimi karşılayacak bişey bulmuş.. Bu arada ayakkabı dediğime bakmayın patik tarzı hafif bi şey bu.. Henüz ayakkabı ağırlığında bi şey giydirmiyorum Rana'ya..


Ayakkabı olayını çözdükten sonra toka/taç/saç bantı anlamında uygun bi şeyimiz olmadığını farkettim ve Emin'in "sen bir şeyler yaparsın anne ;)" gazıyla bi toka yaptım elbiseye uygun..

* Elbisenin kemer olarak kullanılan kurdelasının arka kısmını keserek kısaltıp toka için kendime kurdela ayarladım..
* Rana'nın bir başka tokasının fiyonkunu söktüm metal toka kısmını kullanmak üzere..
* Kestiğim kurdelaya elbisenin belindeki fiyonkla kombin olması açısından aynı görünümü verdim..
*Taşlı iğnelerimden kopardığım kare şeklindeki taşları 2 adedi yan yana gelecek şekilde silikonla fiyonkun üzerine yapıştırdım..
* Son olarak hazırladığım fiyonku metal toka aparatının üzerine yapıştırdm yine silikonla..

Bi kaç dakika içinde tokamız hazır oldu.. Herkes elbisenin bir parçası olduğunu /takım olarak satıldığını sandı.. Kendim yaptım deyince şaşırdılar ;)


Hoşçakalın <3

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it