29 Eylül 2012 Cumartesi

FACEBOOK İLETİ DERLEMELERİM 6 :)

Serinin diğer postları için buraya tık tık , herkese sevgileerr ;)


Emin : Annee ben eski bi çocuğum di mi ?
Ben : Hıı ??
Emin :  Ben eskiden doğdum ya hani ben eski bi çocuğum.. Kardeşim yeni doğduğu için yeni çocuk :)
Ben : Haaa :)))

***

1 saattir önündeki yemeğinin domatesleri ile bakışan Emin, artık daha fazla dayamayıp bana sesleniyor :
-Anneeeee yemeğimi sen yedirsen.. Ben kendime bunu yapamıyorumm :(

***

Emin'e her gece yaptığımız gibi kitap okuyacağım Yasin geldi..
-Ben okuyacağım bu gece oğluma
Emin : Hayır baba annem okusuunn
Yasin : Yok ben okuycam
Emin : Annem okusun baba onun sesi seninkinden daha güzel
Yasin : ???!!!!
Ben : Ahahahahhaha :)

***

Emin :  Annee öğretmenim bizi Kaan'la ayırdı.. Onu arka sıraya oturttu biliyo musun ?
Ben : Vardır bi bildiği oğlum
Emin : Evet biz çok konuşuyoruz hiç söz dinlemiyoruz ya ondan yaptı

En azından ne olduğunu biliyo :P

***

Emin'le diş fırçalıyoruz ağzına suyu veriyorum direk tükürüyo :
-Ağzını doğru düzgün çalkala Emin !
Emin : Ağzımı çalkalamıyorum ki doğru dürüst çalkalayayım..

En azından dürüst :P

***

-Aşkım saati 00:00'ken yakaladım.. beni mi düşünüyosun ? :)
Yasin : Hurafe onlar hurafee
ben :  Romantizm katilisin biliyosun di mi ?
Yasin : Dini bütün adamım ben :P
Ben : Ay tamam hıh

Ertesi gece..

-Aşkım saat 00:00 yine.. Beni mi düşünüyorsun ? :))
Yasin : 00:04 yalancı :)
Ben : Höh Yasin ! İçimi şişirdin var ya
Yasin : Ay kıyamam iki gecedir heves etti haha tamam seni düşünüyorum aşkım :)
Ben : Hadi ordan beni düşünüyomuş :P Karşında oturuyorum neyimi düşünüyosun hahahaha :)
Yasin : ???!!!!
Ben : Kadın milleti işte aşkım çok takılmamak lazım boşver.. Çay veriyim mi ? :))

***

Ben Rana'yı uyuturken Emin fotoğraf makinemi alıp Pepee posterinin fotoğrafını çekmiş.. Yakaladım ve "başkasına ait eşyalar, anne ve baban bile olsa kullanılmadan önce izin alınır" konulu bi nutuktan sonra sordum :
- Çok mu istiyorsun sen fotoğraf çekmeyi ? Al şimdi çek bi kaç tane bi daha izinsiz alma makineyi
Emin : Yaşasıınn :)
Sırıta sırıta fotoğraf çekiyordu bana döndü aynı sırıtklıkla şöyle dedi :
- Başka güzel bi şeyin daha fotoğrafını çekmek istiyorum annecim :)


Ben gülümsedim poz verme pozisyonu aldım :)

Ve döndü televizyonu çekti ! 

***

Ben : Bayramda napıyoruz Yasin ? ( güzergah soruyorum ben )
Yasin : Gezeriiizz , üzülürüüüzzz
Ben : Niye üzülüyoruz ya ?
Yasin : Nerde o eski bayramlar diye üzülürüz hahahahhaa hahahha

Bi saat güldü buna..

***

Yasin duruyodu öle yanımda birden heyecanla bana döndü :
-Aşkııımmm biliyo musun Rana beni öptü ! :))
Ben: yalamıştır o seni Yasin.. Bizi bütün gün yalıyo Emin'le.. 
Heyecanı sönmüş şekilde önüne döndü..
Ben : Ayy kıyamaaamm bi mahsunlaştın mı sen ? Bakiim ahahaha hakkaten üzüldün :) Öpmüştür öpmüştür üzülme dur ben deftere yaziim : ilk babasını öptü hahahah :)

Ruhsuz muyum neyim ? :P

***

Bir saatlik elektrik kesintisinde yaptığım akıllılıklar :
1- Ocağı kendi çakmağıyla yakmaya çalışmak (çakmağın bozulduğuna karar verdim)
2- Kettle da su ısıtmaya çalışmak ( yerine oturmadığı için çalışmadığına karar verdim )
3- Şarjı dolayısıyla açık olan bilgisayardan internete girmeye çalışmak (suçu zırt pırt kopan bağlantılarından dolayı sanıp TTNete attım )
4- Fotoğraf makinesini şaj etmeye çalışmak ( şarjın yuvasına tam yerleşmediğine karar verdim )
5- (ki bence en güzeli buydu ) madem internete giremiyorum bari çamaşır yıkayayım :P


Hepsinin sonunu şöyle bağladım : "aaaa elektrik yoktu di miii?:))"

***
Emin : Anneee dişlerim kaşınıyo.. Sabah dişlerimi fırçalamadım sanırım bakteriler dişlerimi yiyo :((

***

Emin sürekli film repliği tadında konuşuyor :
- Terasa çıkabilir miyim anne ? Manzaranın tadını çıkaracağım..


Bu çocuk benden olamaz :P

***

Yasin kendine pantolon almış giydi habire soruyo beğendin mi diye? çıldırdım :p

-beğendin mi aşkım ?
ben : çok beğendim harika :)
yasin : cidden mi ?
ben : evet aşkım çok yakışmış
2 dakika sonra
-yok sen beğenmedin..
ben : beğendim aşkım 
yasin : yok yok beğenmedin..olmamış mı ?
ben : aaaaa paralıycam kendimi şimdi ama haaa ! yani aşkım sen erkeksin bi kere ne kadar değişik olabilir ki bi erkek pantolonu ? siyah normal bildiğin erkek pantolonu bu ..yani ne bekliyosun benden bilmiyorum ki ?
yasin : siyah değil bi kere füme !
ben : ha siyah ha füme koyu renk pantolon işte.. beni ilgilendiren tek şeyi kumaşı.. gel bakiim kolay ütülenir mi ?

küstü.. hahahahha :))


***

Pazar günü gitmemiz gereken nikahı unuttuğumuzu yeni farkettik.. Karı koca kıvranıyoruz :)
Ben : Ay napcaz aşkım yaa
Yasin : Ne biliim kız gitti artık napcaz ki ?
Ben : Ayıp oldu ama takıdan kaçar gibi... Annesine para versek olur mu ki ? Hem ne diycez unuttuk mu diycez ahahah ben diyemem utanırım :)
Yasin : Aşkım buldum.. Bak şimdi ben bu pazar gideyim x ablaya.. Diyim "abla noldu yaa nikah iptal mi oldu ? nikah dairesinde bekledim bekledim gelmediniz.."

Benim dağıldığım andı bu an  :)))

Hoşçakalın..

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Mause

Mause

Amung

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

STAT COUNTER IP PROGRAMI

Alexa

pint it