31 Ekim 2012 Çarşamba

BAYRAMDAN SOFRA VE SUNUMLAR..

Bayram sabahı kahvaltı soframız..


Geçenlerde bir arkadaşıma kupa almak üzere dışarı çıkmıştım.. ( işe ilk başladığında ona kupa alma sözü vermiştim çayını ondan içersin masanda falan şeklinde.. işe başlayalı 8 ay oldu ancak aldım :)

Eve 1 adet kupa, 74563496349 paket peçete ile döndüm.. 

Sofrada kullandığım peçete o gün çıldırmışcasına aldığım peçetelerden biriydi..



Dantel masa örtüsü de kayınvalidemden.. 


Diğer soframızdan bir kare.. 

Hepsi farklı zamanlarda alınıp tamamen tesadüf bi araya geldiler.. Ve hepsi birbirlerinden ilham alıp ortaya çıkmış gibiler..


Bayramın ilk günü çekme fırsatı bulmuştum sofrayı ancak sonraki günlerde ben durun fotoğraf çekicem diye ciyaklayana kadar bizimkiler sofraya daldıkları için kendi tabağımı çektim genelde..


Yasin'e kahve , bana sıcak çikolata keyfinden bi kare..


Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


İletişim : catikatiilkay@gmail.com

Alexa