9 Ekim 2012 Salı

Emin'in Beşiktaş Konseptli 6. Doğum Günü :)

www.tips-fb.com
Bugün oğlumun doğum günü :) 

biz pazar günü kutladık ancak postunu hazırlamak gerçek doğum gününe kısmet oldu.. 6 yıl önce bugün bizi aile yaptı oğlum.. her ne kadar arada bir (mesela dün :) beni ciyak ciyak bağırtıp hayattan soğutsa da onu çok ama çoook seviyorum <3

babası da aynı şekilde..dün gece aramızda geçen konuşma..
ben : aşkım 6 yıl önce bu gece son sessiz gecemizdi :)
Yasin : çok şükür..iyi ki öyleymiş..ben sessiz gece istemiyorum..sessiz hayatta istemiyorum..
ben : bende istemiyorum :)

daha fazla duygusala bağlamadan hemen fotoğraflara geçiyorum..

doğum günü konseptimiz Beşiktaş'lıydı Emin'in isteği üzerine.. 


pastamızı Yeşim Teyzemiz yaptı..
pasta konusunda çok çok memnun ve mutlu etti bizi..ben sadece Emin'in isteklerini bildirdim Beşiktaş arması ve 13 rakamı (13 rakamına taktı Emin.. amcasının hediye ettiği bir forması var babası arkasına isim ve numara yazdıracak onun 13 olmasını istiyor pastada da onu tercih etti ;)

tasarımını Yeşim teyzemize bıraktık..


Emin çok mutlu oldu canım benim..sürekli vaaay vaaay deyip durdu :)


sofradaki diğer her şeyi ben hazırladım.. 

Beşiktaş temalı balon, kürdan ve pipetlerden sipariş verebilirsiniz.. Bilgi için : catikatiilkay@gmail.com

sofrayı temsilen kurdum.. konsepte uyması için siyah plastik tabaklar kullandım..evde bar bölümüne normal tabakları ve ikramları yerleştirdim..self servis şeklinde herkes oradan tabağını doldurdu..
peçeteleri de yine konsepte uygun Beşiktaş armalı süsledim..

dipnot: bar bölümü demek istemiyorum lakin başka bişey bulamıyorum o kısmı tarif için ne zaman konusu geçse.. bar sandalyesi kullanmamızdan yola çıkarak bunu diyorum ;) 


siyah pipetlerimizi yine Beşiktaş armasıyla süsledim..Emin bayıldı ;)

pipetlerden sipariş verebilirsiniz.. Bilgi için : catikatiilkay@gmail.com


siyah-beyaz kalıplarla çikolatalı muffin kek yaptım yine Beşiktaş kürdanlarımla konsepte uygun hale getirdim.. 
(lakin yine içine az karışım koydum sanırım öle dışa doğru taşmadı :)

Beşiktaş temalı kürdanlardan sipariş verebilirsiniz.. Bilgi için : catikatiilkay@gmail.com



Misafirlerimiz de konseptimize uygun olsunlar diye siyah-beyaz giyinip gelmişler..


bi kaç fotoğrafla baş başa bırakıyorum şimdi sizi..
daha aşağılarda ben sizi bekliyor olacağım ;)








vee balonlarımız..

siyah balonlarımızı yine ben hazırladım.. burada zavallı kuzum camı açmamızla rüzgar dolayısıyla ters dönen balonlarını düzeltmeye çalışıyor :) Beşiktaş'lı kısımları gözüksün diye..

Beşiktaş temalı balonlardan sipariş verebilirsiniz.. Bilgi için : catikatiilkay@gmail.com




bir postumuzun daha sonuna gelmişken yapımda ve yayında emeği olan herkese teşekkür etmek istiyorum :)

öncelikle heveslerimi önemseyip , her zaman her konuda istediğim her şeyin olması için çabalayan, bunun için vakit ve emek harcayan,destek veren pek sevgili kocama,

ve doğum günümüze gelen ,gelemeyen (ama hediyesinin hazır olduğunu bildiren hihi ) tüm sevdiklerimize teşekkür ederim..
Emin'in 6. doğum gününü unutacağını sanmıyorum ;)

bu arada doğum günü öncesi ve sonrası tüm geçmiş olsun ve nice yıllara yorumları için tanısam da tanımasam da internet arkadaşlarıma (takipçilerime demeyi sevmiyorum ne o öyle ? :) toplu olarak çoook teşekkür ediyorum..

herkese sevgiler ;)

Bana ulaşabileceğiniz diğer sosyal medya hesaplarım :


57 yorum:

  1. öncelikle çok geçmiş olsun..ranacık en kısa zamanda iyileşir inşaallahh..emin e de nice güzel yaşlar diliyorum..böyle ilgili annesi varken daha çok unutamayacağı doğum günleri olur :)yaızıyı okurken fotoğraflarda gördüğüm en dikkat çekici şey çok güzel bir aile tablosu..maaşşalllah allah ağzınınız tadını hiç bozmasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum bu kadar hazırlığı asıl güzel gösteren şey mutlu aile tablosu,maşallah.çakıltaşı

      Sil
    2. Allah razı olsun mutlu ettiniz beni :) sevgiler her ikinize de ;)

      Sil
  2. Ellerine sağlık her şey çok güzel ve yerinde .Açıkcası ben eminönüne gittik deyince ilkay eminönü eve getirmiştir diye düşündüm ama yanılmışım.Hepsi herkesin emek verirlerse yapabilecekleri güzel fikirlerle dolu.oğlunuza nice yıllara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) evet öyle anlaşılabiliyor ama ben hazır hiç bişeyi sevmiyorum illa kendim yapıcam :) Eminönü'ne siyah balon ,siyah tabak falan bulmaya gitmiştim..kocaman sevgiler..

      Sil
  3. Eminciğe nice mutlu güzel yıllar diliyorum. Herşey harika olmuş

    YanıtlaSil
  4. herşey çook ama çook güzel olmuş İlka Abla...tam senlik bi doğumgünü olmuş...bu arada Emin'i kutluyorum yeni yaşı için, Rana'ya da Rabbimden acil şifalar diliyorum...hep mutlu olun, size bu daha çok yakışıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım Allah razı olsun..dualarınızla her şey yolunda gidecek inşallah..

      Sil
  5. Bende çocuk olsam bende unutmazdım böyle bir doğum gününü. Şanslı çocuk Emin, böyle bir aileye sahip olduğu için, böyle çok sevildiğini hissettirdiğiniz için, sadece onun için uğraşıldığına şahit olduğu için, çok şanslı...
    Tabi sizde kendinizi çok şanslı hissediyorsunuzdur böyle güzel bir ailede geçen günleriniz için....
    Maşallah size, Allah nazardan korusun, mutluluğunuz daim olsun, hep birlikte nice nice mutlu, sağlıklı seneler yaşayın inşallah.
    İmrendim sanırım İlkay Ablacım, yeni evliyim, dört ay oldu, eskimeye başlıyorum yavaş yavaş herhalde :)
    Nişanlıyken eşim askerdeyken atmıştım ilk mailimi, uzun uzun cevaplamıştın, öyle iyi gelmişti ki, rahatlamış hissetmiştim kendimi,samimiyetinden dolayı siz değil, sen diye hitap edeceğimi söylemiştim, belki anımsarsın,
    Her şey için teşekkürler, ben ve benim gibi olanların (ki var biliyorum) adına içimden geldi postu okuyunca.
    Ki hatta seni o kadar takip ettikten sonra blog açmak istedim, yeni bir bloğum var, ama oluşmasına asıl sebep sana özenmemdir ;)
    Tekrar tekrar teşekkür ederim,
    Herşey için.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl çok teşekkür ederim canım bu içten cümleler için :) hayırlı,bol mutlu günlü olsun evliliğin inşallah :)
      blogunu hızlıca inceledim çok güzel şeyler paylaşmışsın ilk fırsatta iyice inceleyeceğim.sık kullanılanlara attım şipşak şimdilik :)

      kocaman sevgiler..

      Sil
  6. Nice nice doğum günlere...Hayata hep böyle gülerek baksın bu melekler....

    YanıtlaSil
  7. ilkay abla gerçekten çok güzel bi doğumgünü hazırlamışsın emin için,bencede emin bu doğumgününü hiç unutmayacak.annemde benim doğumgünlerimi kutlardı,şimdi hep onları hatırlayıp gülümsüyorum.inşallah yeni yaşı emine mutluluk ve güzellikler getirsin.ranaya da şifa versin.allah sizi birbirinizden ayırmasın inşallah.sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende ilk 6. doğum günümü hatırlıyorum düşününce :) çok teşekkür ederim iyi dileklerin için :9 sevgiler..

      Sil
  8. Canim Masallah nice nice yillara insallah nekadar emek vermissin ellerine saglik Rabbim sabrini yasam enerjini arttirsin sabir isi gercektende iki cocukla birde sana özenmemek mümkün degil Masallah Rabbim nazarlardan korusun ranayada gecmis olsun rabbim sifalar versin.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun bu dualara bu ara çok ihtiyacım var yetişemez oldum :) kocaman sevgiler..

      Sil
  9. Herşey harika gözüküyor,küçük beyimizin doğum günü kutlu olsun.çakıltaşı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. küçük bey ve kendi adıma teşekkür ederim :)

      Sil
  10. rabbim çocuklarını sağlıklı hayırlı uzun ömürler versin inş canım emin in doğum gününü kutlarım sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amiin hepimizin çocuklarına inşallah.. çok sağol sevgiler bizden de :)

      Sil
  11. oğluşunun doğum günüsü kutlu olsun canım...
    nice mutlu yıllara inşallah...
    ben 2 çocuğun olduğunu bilmiyordum...
    çok genç görünüyorsun...
    maaşallah...


    banada beklerim canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkürler :) 9 gün sonra da benim doğum günüm 32 olacağım :)

      Sil
  12. allahım her zaman yüzününüzü güldürsün maşallah diyelim ağzınızın tadı bozulmasın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin cümlemizin inşallah..sevgiler :)

      Sil
  13. doğum günü kutlu olsun... ellerine sağlık ne kadar özenmişsin emeklerine sağlıkkk tekrar hayırlı yaşlar sağlıkla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenilerinize sağlık sizlerinde :) çook teşekkürler

      Sil
  14. Emin ile aynı gün doğmuşuz :)) keşke banada böyle bir sofra hazırlansaydı herşey çocukken güzel :)) sağlıklı ve huzurlu bir ömrü olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da mutlu yıllaaaarr :) bana da hazırlanmıyor ühühü :P

      Sil
  15. Hayatı anlamlaştıran böyle güzelliklere değer vermeli... Hele de çocuklar için...Nasıl da mutludur Emin'in o güzel yüreği.. Allah ağız tadınızı hiç bozmasın İlkay ve Rana kuzuma da çook geçmiş olsun, ciddi bir rahatsızlığı yoktur inşallah.. Bol bol oku..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim :) Emin çok mutlu oldu gerçekten hala yanıları sürüyor evde doğum gününün :) Rana'da araştırma sürecinde bakalım bişey çıkmayacak inşallah.. sevgiler..

      Sil
  16. maşallah Allah ayırmasın.emin paşaya mutlu yıllar...imrendim valla ne şanslı çocuk mutlu olsun dıye emek vermişşin çok güzel olmuş emegine saglık.küçük prensesede geçmişolsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler bu güzel yorum için :)

      Sil
  17. Sana bayılıyorum benden senin sessiz takipcilerindenim. Rananin dogumgununu merak ediyorum bende kızımın 2 yas dogumgununU kutlucam Guzel fikirlere ihtiyacım var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. utanırım ama ben öyle bayılıyorum falan yazarsanız :) çok çok teşekkür ederim :) Rana'nın doğum gününe 1 aydan fazla var inşallah onu da beğenirsiniz :)

      Sil
  18. Emin kuşa mutlu yaşlar diliyorum.Allah muhabbetinizi ve güzel birlikteliğinizi daim etsin.Maşallah çok özenli ve güzel bir doğumgünü olmuş ;)ellerine sağlık seninde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim çok teşekkürler :)

      Sil
  19. Canım ablam.. Her şey harika görünüyor eee tabi sen yaparsında harika olmazmı :) Daha nice yaşlarını görmeyi nasip etsin Rabbim size.. yüzünüzden gülücükleriniz eksik olmasın inşallah :) Kuzuşumada Acil şifalar versin Rabbim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. estağfurullah çok teşekkür ederim :) <3 sevgiler..

      Sil
  20. herşey harika ve özenli olmuş ellerine sağlık tekrar yeni yaşı kutlu ve mutlu olsun emin paşanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiyseniz ne güzel :) sevgiler..

      Sil
  21. Herşey çok güzel olmuş canım ellerinize sağlık .. Nice güzel yaşlara Emincim ailenle sağlıkla huzurla nice doğumgünlerine kavusasın inşallah.. Ranacık seninde yakında doğumgünün olacak biliyorum benim kızımla aranız cok az çünkü kzıımın doğumgününe de sayılı günler kaldı iyi ki doğmuşsunuz şimdiden..
    Öpüyorum İlkaycım seni de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım çocuklar adına :) evet az kaldı 21 kasım bizim daha dün gibi doğmaları ne çabuk geçti zaman :S
      bend eöpüyorum :)

      Sil
  22. Mutlu yıllar Emin'e.Allah ömrü boyunca ailesiyle Ve tüm sevdikleriyle mutlu huzurlu ve sağlıklı yıllar geçirmeyi nasib etsin inşşaahllah....
    İlkay ablacım sofra harika olmuş.Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenine sağlık seninde :) sevgiler..

      Sil
  23. Uzun, sağlıklı yıllar nasip etsin Allah oğluna.
    Masa muhteşem emeklerine sağlık.
    Aile pozunuz da çok doğal ve samimi olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde kendimizi öyle avutuyoruz böyle daha samimi diye hehe :) çook sağol sevgiler..

      Sil
  24. Emin'in pastası çok güzel duruyor..Pasta sana özel mi yapıldı yoksa başkasına da yapılıyor mu bende yapırıcam da oğlumun doğum günün de araştırma içerisindeyim bilgi verirsen sevinirm ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) bizim isteğimiz üzerine bu model şekillendi ama tabii ki yaptırılabilinir.. sekermasali@hotmail.com bu mail adresinden Yeşim ile iletişim kurabilirsin..

      http://www.facebook.com/sekermasali bu da fecebook sayfası pasta kurabiye çeşitlerinin fotoğrafları var ;)

      Sil
  25. Çok güzel olmuş hem pasta hem organizasyon. Emin e hayırlı bir ömür diliyorum. Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim beğenileriniz ve iyi dilekleriniz için :) sevgiler..

      Sil
  26. Bende bir beşiktaşlı olarak bayıldım bunaaa =)
    Muhteşeeem =)

    YanıtlaSil
  27. selamlar...
    bu konsepte bayıldım bjk ürünlerini nerden aldığınızı öğrenebilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..kendim hazırladım her şeyi..

      Sil
    2. pastadan ve ozellikle bjk amblemlerini falan nerden aldın

      Sil

GÜZEL YORUMLARINIZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM..SEVGİLERİMLE :)

Firmanız ve ürünlerinizin Çatı Katı Blog'da yer almasını istiyorsanız İLETİŞİM : catikatiilkay@gmail.com


ÇEKİLİŞ DUYURUSU, BLOG LİNKİ ve ADRESİ İÇEREN ayrıca KONU DIŞI YAPILAN yorumlar yayınlanmayacaktır..

STAT COUNTER IP PROGRAMI

amung

DUYURU PANOSU